mensen uit zuid-holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by djellybelly, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    leuke foto's van jezelf en je dochtertje...!
    nouja ook lekker dan van zon ouder; ik zou t nooit aan iemand durven te vragen of ie zwanger is eerlijk gezegd...ook al spat t dr van af...dan zou ik t nog subtiel naar vissen...wat zei ie toen je zei dat t niet zo was...
    ow werken balen sidmich...moet dr ook bijna weer aan geloven mijn verlof zit er net 2 weekjes op; heb nu vakantie...maar nog maar 2 weken...
    hmzz zal ook ff voor een foto zoeken; vind netg een gare haha die plaatst ik echt niet...
    je kan wel op mijn hyves kijken...dan pb ik die wel ff als je wilt)
    maar is ook niet helemaal op to date want ik zie dr alweer heel anders uit haha; zaterdag ff lekker bij de kapper geweest; heerlijk was ik ff aan toe...en nu mijn haar in een soort van uhm bob? van voren lang en schuin naac achter korter:) helemaal blij mee...

3. djellybelly

ik heb nu ook een soort bob, achter is het alleen een stuk korter!

en vragen of iemand zwanger is hahahaha we hebben buren en die vrouw werd wat dikker maar durfde het niet te vragen toen werd er bij ons aangebeld en de buren waren niet thuis, of ik een pakket voor hun wou bewaren.
    was een baby doos toen wist ik genoeg hahahaha
    maar ze is 2 augustus al uitgerekend kwam er 3 weken geleden achter :D ik ga dat echt niet vragen hoor,zometeen is ze gewoon dik hahahahahah

4. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    anstefay; helemaal in almere? heozo dat dan toen woondje je daar nog; of kreeg je tijdens een weekendje weg ineens weeen?

Ook leuke foto van jou en je kleintje! die andere foto's dat is ook faye? zo ja wat is ze blond uiteindelijk dan geworden...!

5. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou het zelf ook nooit zo vragen aan iemand hoor, ik kan ook geen 2de meer krijgen dus vond het ook echt niet leuk die vraag en dat zei ik ook...

lekker he de kapper ben wel benieuwd naar he hyves kan je hem pben?? ik ben ook geweest ene kant ook een soort bo en andere kant lang haha klinkt heel apart maar ben echt tevreden ermee op de foto zie je het ook wel

6. djellybelly

7. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ja psies daar ben ik dus ook bang voor; daarnet kwam iemand een wiegje hie rophalen wat ik op MP te koop had staan en die vrouw was dus echt fors; en toen durfde ik t dus ook bijna niet te vragen wanneer ze was uitgerekend, bang dat ik iets verkeerds zeg, maar dat ging gelukkig goed....maar sjee die was 1 september uitegrekend en ik d8 dat ze nog heeeel lang moest want ik zag niet echt een ronde bal ofzo....

ik heb van achter niet heel kort haar , ja wel in laagjes dus t korste is wel kort maar t langste is wel wat langer hahaha jaaaaa lekker duidelijk he...
    moet alleen wel echt een stijltang gaan kopen; want zonder stijlen zit t toch wat minder leuk (lees mijn haar springt alle kanten op..)

8. luuus

luuus Niet meer actief

hahah dan weet je genoeg ja, als ik aankom krijg ik een heel raar rond buikie waardoor het ook wel zo lijkt hoor

mijn hyves is www.hyves.nl/luciabrehm

9. luuus

luuus Niet meer actief

ik ga lekker film kijken meiden slaapse alvast allemaal :D:D:D

10. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    luus; oh wat erg joh is er tijdens de bevalling iets niet goed gegaan ofzo? Snap ook wel als je liever niet wilt zeggen hoor; dan moet je mijn vraag maar ff negeren...

jah ik zag t op de foto dat de ene kant langer is dan de andere; wel leuk hoor! op mijn hyves ben ik nog met mijn oude haartje hoor...zal wel ff morgen een nieuwe foto maken .
    ik ga je zo toevoegen en ik ga ook zo voor de buis f(dat fotomodellenprogramma) en dan mijn dochtertje voeden:)

11. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ow die linkdoet t bij mij niet? van je hyves luuus?

12. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    trsuten alvast!
    ik ga ook !

13. djellybelly

heey luus je hyves link doet het niet.

nou nu ga ik echt weer verder kijke hahahahah

morgenochtend ben ik weer van de partij.

xxx

14. luuus

luuus Niet meer actief

ik wil best antwoorden hoor maar is een lang verhaal kan het niet ff snel uitleggen denkik , ik kan het wel proberen in het kort

ik had het hellp syndroom maar wist het niet met 30 weken heb ik uit het niets 3 insulten gekregen waarbij heel mijn lichaam ermee is gestopt alles.. toen diezelfde avond is fergie gehaald en naar leiden gebracht mij hebben ze in coma gehouden waarbij de vraag was of en hoe ik dr uit ging komen.. na 5 dagen wakker geworden en na 4 dagen wakker mocht ik fergie ff zien met fergie ging het meteen goed gelukkig wel zwaar prematuur ze woog 1kg en na 8 weken mocht ze gezond mee naar huis :D zelf ben ik er ook goed uitgekomen maar we hebben allebei heel erg geluk gehad. ik kan me alleen niks herinneren van die avond thuis alleen dat ik instorte en verder niks tot aan 2 weken erna. heel bizar allemaal. vandaar dat ik geen 2de mag krijgen ik heb 25 procent kans dit weer te krijgen en het niet te overleven. heel bizar allemaal

15. luuus

luuus Niet meer actief

nee dat komt volgens mij omdat je aangemeld moet staan luciabrehm dat si de naam van mn hyves dus als je jezelf aanmeld en dan bij zoeken me naam intikt zie je hem wel denk ik :D tinkerbell ik heb jou hyves ook niet of heb ik hem gemist hier ergens haha

16. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    sjees wat een heftig verhaal zeg...brrr wat moet dat eng voor jullie beiden geweest zijn zeg...krijg dr helemaal een koude rilling van...
    maar wat een geluk dat jullie dr alle2 zo goed uit gekomen zijn...!
    echt eng zeg je had dus helemaal geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging; je kreeg gewoon meteen al insulten...brr dat hoor je niet vaak; heb zelf 1x ook zon erg geval op mijn werk dan bij iemand meegemaakt brrrr.....
    lijkt me ook heel raar dat je 2 weken gewoon helemaal kwijt bent , heb je wel hulp gekregen enzo hierbij om dat allemaal een plekje te geven??? lijkt me echt zoooo moeilijk...maar gaat t nu wel weer helemaal goed met jou en je dochtertje?!
    (ik typ morgen verder en jij waarschijnlijk ook want ga maar ff lekker film kijken; ik ga ff melk geven hiero) hebben we t er dannog wel over...
    trusten voor zo meiden

17. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    ik heb em gepbt?

18. luuus

luuus Niet meer actief

ik had tekenen maar de verloskundige hebben de hele tijd gezegd je zal wel een griepje opgelopen hebben en me geen ene keer doorgestuurd om bloed te laten prikken ofzoiets en het is je eerste zwangerschap dus je vertrouwd toch grote deels op wat hun zeggen. ik heb het zelf goed verwerkt, dr blijven altijd moeilijke momenten maar ik ben blij dat men meissie helemaal gezond is en ik ook en wij zijn echt gelukkig zo in ons gezinnetje!

ik ga ff nog op je hyves spieken en dan ga ik echt me film kijken haha truste dames spreek jullie morgen weer:D

19. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Jeetje, dames, wat gaan we hard!!! Of eigenlijk jullie, hahaha!

@ Tinkerbell: je vroeg waar ik vandaan kom (en heeeeeleboel pagina's geleden). Ik woon vlakbij Den Haag, en werk in Zoetermeer.

Als jullie willen weten wie ik verder ben, dan moet je me ff PB'en - dan kan ik de link naar mijn Hyve aan je sturen. Misschien ook wel leuk ;)

Nu moet ik alweer rennen, anders ben ik te laat op mijn werk :( Ik hoop dat jullie een leuke dag tegemoet gaan allemaal, en ik 'spreek' jullie vanavond wel weer...

20. djellybelly

morguh dames!

@luuus meid wat een verhaal zeg pfff, wat erg om te lezen.
    ook erg van de verloskundige,je vertrouwd toch op hun!
    wel goed dat je het zo goed hebt verwerkd!

@mvs werkse vandaag.

ik ga even boodschapjes doen, ik moet ook wel zeggen dat ik een beetje dyslecties ben , ik snap niet waar een komma of een punt moet of dat iets met een D of T eindigd.
    sorry als het soms onleesbaar is :D

nou meiden misschien tot later

Share This Page