mensen uit zuid-holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by djellybelly, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

wat voor jurkje zoek je een beetje sidmick, een beetje net jurkje of echt zo'n prinsessenjurkje ofzoiets????

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    @aaliyah; jij hebt wel lekker ballorig heel dicht bij toch; das ook wel relax..!

@luuus; wel echt shocking hoor wat je gisteraaf typte over de bevalling ; sta je eigenlijk niet echt bij stil dat zoiets kan gebeuren; maar helemaal super dat t nu goed gaat met jullie beiden; hoe oud is fergie nu precies?
    En lekker hoor op t strand was ook best warm vanmiddag en heerlijk op t terras:)!

anstefay oh wat een mazzel dat je de naaimachine van je zus/moeder kan lenen..! Heb je al wat van die kinderknippies gekocht? In de bieb bij ons hebben ze die boekjes ook liggen dat scheelt ook weer en kan je dr lekker een paar doorspitten:). k ga t binnenkort toch ook maar eens aan mijn ma vragen of zed me kan helpen erbij...

nou k ga zo naar boven nog ff voeding voor de nacht geven en dan lekker op een oor; morgen gaat mijn dochtertje voor t eerst naar de creche (wendag) benbenieuwd...vind t nog wel erg zielig zo klein...

3. luuus

luuus Niet meer actief

is het ook tinkerbell je gaat er ook niet vanuit nee ik had er zelfs nog nooit van gehoord van het hellpsyndroom.. maar fergie is nu 19 maandjes echt een leuke leeftijd..:D ze is lekker alles aan het uitproberen en alles is nee hahaha echt een meid met een eigen willetje :D

wat spannend zeg voor het eerst naar de crèche!!!! is voor jezelf ook ff wennen natuurlijk..!!
    fergie gaat ook met me mee naar het kdv erg handig want ik werk er zelf.. maar ik vind het echt leuk voor die kleintjes je merkt echt dat ze er veel van leren.. fergie heeft nu ook een vriendje op haar groep, ze rennen elkaar de hele dag achterna en zijn lekker aan het giechelen samen hahaha

nou succes morgen meid gaat ze een ochtendje wennen???

4. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    is idd een leuke leeftijd; ze leren nu echt een heleboel en zeker na t 2e jaar gaat t supersnel; mijn zoontje die kletst nu ook de oren van je hoofd en vraagt steeds; wat is dat ? en wie is dat? haha echt zo leuk..

ja ze gaat meteen van 9-15 wennen; dit ivm mijn werk dat binnenkort al begint . Het wennen kan pas ingaan vanaf het moment dat je kindje dus naar de creche gaat (dit is eigenlijk pas 5 augustus maar ze gaan maar 1 dag in de week en de week erna moet ik alweer werken)...dus mocht ik morgen gelukkig alvast een dagje...is dat bij jullie op de creche ook zo dat t wennen pas ingaat als ze al op de creche zijn (vind t best raar want je kan ze inschrijven per 1e van de maand en dus eigenlijk had ze al een maand erop moeten zitten als ik haar zou wennen zoals t hoort...)

nou ben benieuwd ook of t een beetje gaat lukken daar met de afgekolfde bv (mijn zoontje is pas vanaf 1/1/2 naar de creche gegaan en kreeg gewone melk)...

5. luuus

luuus Niet meer actief

nee dat is bij ons niet zo bij ons kunnen ze van te voren al komen wennen en meestal nemen ouders dan contact met ons op over wat hun voorkeuren zijn en houden we daar rekening mee... wel apart zeg :S... komt vast goed hoor met de afgekolfde melk dat zijn ze daar vast wel gewend ;)... ben benieuwd hoe je meissie het gaat vinden op dr eerste dagje..

haha ja leuk he als ze zo nieuwsgierig zijn bij fergie is alles nog die die en overal naar wijzen.. ze praat nog niet super veel meer nog brabbelen maar dat komt dadelijk vast in een keer allemaal haha

6. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    komt vanzelf toch ; ineens gaat t echt snel hoor zo rond hun 2e jaar dan ineens (van de een op de andere week lijkt t wel) zijn ze zoveeeeel woorden rijker:)..mijn zoontje is nu ook echt een papegaai ; af en toe ook opletten haha...maar ook heel grappig als hij dus vraagt wat is dat...sja soms weet ik geeneens hoe iets heet (laatst wees hij naar een soort scharnierachtig ding van het traphekje haha dan sta ik ook echt uhhhhhhh.....)
    leuk hoor en morgen lekker naar blijdorp zal ze vast wel leuk vinden als ze de kinderboerderij ook leuk vindt!

Gek he dat t dan op een andere creche toch zo anders gaat; naja ze deden dr ook niet moielijk over ofzo dat ik morgen al kom met haar en dat t 6 uurtjes zijn ipv 3...maar ik d8 dat de wendagen gewoon voor 1e creche dag zou zijn; maar dat is dus niet standaard bij ons...zij rekenen dus de 1e crechedag als een wendag....(maar in mijn geval dus een uitzondering gelukkig) want anders kom ik in de knoei met mijn werk...

trusten alvast voor zo en veel plezier in blijdorp! volgens mij wordt t morgen heel mooi weer!

7. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

morgen meiden, wij waaren gister op visite dus ik waserg stil :D

heb super slecht geslapen, sliep velte licht bah, hoorde alles.

@tink succes vandaag bij de creche.altijd spannend zon wendag:D

@sidmick wat voor jurkje zoek je meid, misschien dat ik je vanavond ken helpen.

nou meiden ik ga sinds 1,5 week weer werken jahoee heb weer zin in vakantie hahahaha

xxx

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Goedemorgen meiden,

Wat een nacht zeg!!!!!!!!! Me meisje werd wakker met 40.8 koorts. Helemaal over haar toeren natuurlijk. Na een beetje drinken werd ze wel rustig maar wilde alleen maar bij mama liggen. Heb geen oog dicht gedaan.
    Ik zoek een beetje net jurkje maar niet TE. Niet met tule enzo. Mag best een beetje tuttig maar nog wel hip zeg maar. Snappen jullie me nog haha....
    Had al bij jottum gekeken maar de winter collectie is allemaal zo donker en somber bleh.
    Nee we huren geen zaal hoor. Krijg 80 man er wel in. We hebben een redelijke woonkamer en tuin. We hebben een grote tent die we in de tuin kunnen zetten bij slecht weer eventueel dus dat komt helemaal goed. Normaal heb ik niet zo'n stress maarnu zit mijn vakantie er nog eens tussen.
    Worden inderdaad 3 grote taarten ja :)
    @ tink spannend hoor wennen. Vind het wel erg lang gelijk. MIjn meisje ging eerst 2 toen 4 toen 6 en toen hele dag.
    @ luus veel plezier in blijdorp. Leuk hoor, wij zijn er ook pas nog geweest. Werd wel een beetje bang toen ik die grote bokito zag

9. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi Meiden zag ineens een topic voor meiden uit zuid- Holland dus tja dan moet ik me ook maar eens aanmelden , Jullie zijn nog niet lang aan het babbelen hier zie ik maar al wel al veel blz die moet ik nog even terug lezen maar dat komt wel .

Ik zal me even voorstellen ik ben Busster en heb een dochter van ongeveer 8 maanden . Ik woon samen met mijn vriend in Zoetermeer maar daar komen we alle 2 niet vandaan ik ben geboren in Tilburg en heb daar ook het grootste deel van mijn leven gewoond en hij komt uit Haarlem . Ik werk 3 dagen in de week als touringcarchauffeur en de rest van de week zorg ik dus voor mijn meisje.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Meiden kom snel lezen en reageren hoor maar heb een drukke dag gehad, eerst zelf naar de huisarts,daarna kinderarts en toen cb en nu dus kapot ahaha.

als je mijn hyves wilt pb me dan even;)

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Luuus ja er is wel een mini park maar dat stelt niks voor...Ik zing voornamelijk Alicia Keys,Aaliyah,DC,Amerie dat soort dingen en ik speel ook bijna alleen maar Alicia Keys vind die vrouw helemaal geweldig ben naar 2 van haar concerten geweest. Alleen omdat wij niet zo'n groot huis hebben moest ik mijn elektrische piano verkopen door ruimte gebrek dus nu kan ik even niet spelen. Wat speel en zing jij?
    Veel plezier vandaag bij Blijdorp lekker weer heb je! Wij gaan eind aug naar Blijdorp

@Tinkerbel ja dat is idd wel lekker dat dat dichtbij is ben er laatst langs gelopen toen ik de buurt aan het verkennen was maar ja ik ga niet zo gauw in mijn eentje ergens heen en Jason is nu natuurlijk nog te klein ervoor:)
    Spannend je kleintje voor het eerst naar de creche ben benieuwd hoe is het is gegaan

@Anstefay balen dat je weer moet werken

@Sidmick jeetje dat lijkt me schrikken 40.8 koorts!! Hebben ze bij de H&M niet een leuk jurkje daar hebben ze vaak wel stijlvolle jurkjes ook voor die kleintjes toch?

@Busster welkom leuk nog iemand uit Z'meer! Hoe lang woon je er al en mis je Tilburg nog erg?

12. djellybelly

heey hey
    ben ik weer, pfff zware dag geweest was mega druk!
    maar heb het overleefd :D

nu weer gezeik op mijn vriend zijn werk, hij heeft op zondag vrij en een dag door de weeks, nu willen ze die dag doorde weeks op mijn werk dag zetten.
    GRRR dan hebben wij helemaal weinig tijd met zijn 3e
    weet echt ff niet wat ik hier mee aan moet ken wel janken!

nou meiden ga maar ff zitten dubben zit er echt ff doorheen.

xxx

13. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Aaliyah Ah ha jij woont dus ook in zoetermeer ik woon in wijk 24 en jij ? Het bevalt me hier prima maar in mijn hart zou ik het liefst weer teurg willen naar brabant , Tilburg hoeft niet maar daar ergens in de buurt zou ik leuk vinden . Jammer genoeg krijg ik mijn vriend daar niet mee naar toe we hebben eerder 3 jaar in Grootebroek gewoont (bij Enkhuizen) maar daar werd ik gek dit is dus een compromie dichter in de buurt van mijn moeder want die woont in Den haag. We wonen hier nu 2,5 jaar ongeveer . Woon jij al lang in zoetermeer ?

@ Anstefay He wat vervelend dat ze je vriends vrije dag net op jullie dag samen thuis willen zetten . Is er ook geen mogelijkheid om bij jou werk op een andere dag te werken? Kop op!

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik woon ook in zoetermeer, heb 2 kanjers een jongen en een meisje een jongentje van 3 en een meisje van bijna 5 mnd. Woon al heel lang in zoetermeer samen met A. hij komt uit l'warden en is speciaal voor mij hier komen wonen. Ik werk part-time in de kinderopvang. Hobby's zijn oa intennetten en winkelen.

15. djellybelly

hai busster, weet je wat het probleem is ik heb al 2x mijn dagen verzet voor zijn werk dus ik ben er gewoon klaar mee.

of doe ik nou zo moeilijk???
    is toch logisch dat alsje een gezin hebt dat je gewoon 2 dagen samen wilt hebben.

16. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @ Anstefay Nee ik vind niet dat je moeilijk doet ik zou ook niks liever willen dan 2 dagen samen met mijn gezinnetje maar jammer genoeg heb ik er maar 1 . Mijn vriend is namelijk millitair en is dus in het weekend thuis en 1 dag door de weeks om voor de kleine te zorgen maar op die dag ben ik dus aan het werk net als op zaterdag dus wij hebben alleen de zondag samen als gezin . Hopelijk word het anders als mijn vriend uit dienst is maar verlopig zit hij door de weeks in Apeldoorn voel me dus soms een beetje een alleen staande moeder . Maar als jij al 2 keer je dagen hebt gewisseld dan vind ik dat ze nu op het werk van je vriend maar een beetje moeten schipperen .

@ Mamavanluca . Hey gezellig nog iemand uit zoetermeer. Waar in zoetermeer woon je ?

17. luuus

luuus Niet meer actief

hey meidennnnn

mijn dagje dierentuin was geslaagddd!!! fergie heeft het echt super naar dr zin gehad en dr ogen uitgekeken naar alle dieren.. vooral bij het oceanium was ze niet weg te slaan hahaha... ze heeft ook niet geslapen dus toen we thuis kwamen was ze helemaal op :D en bokito was indd best eng sidmick haha wat zijn die beesten groot zeg!!!

@ tinkerbell
    hoe is je wen dagje van je dochter gegaan??? vond je het moeilijk om dr daar achter te laten... ben benieuwd ... zal wel wennen zijn zeker!!!

@ sidmick
    wat vervelend joh dat je meissie ziek is!!! gaat het alweer wat beter met dr??? zielig is dat altijd he voor die kleine humpies hoop dat ze ondertussen alweer beetje opgeknapt is..!!! bij de h en m hebben ze indd hele leuke jurkjes nou misschien dat je daar kan slagen??

@buster
    gezellig dat je je ook hier heb aangemeld zeg :D:D

@ aaliyah
    druk daggie heb jij gehad zeg!!!! alles goed gegaan bij de cb en kinderarts??? wat apart dat ze dat zo op 1 dag plannen hier is het om de paar weken kinderarts dan weer wat weken ertussen en dan weer het cb..

echt leuk joh dat jij ook piano kan spelen en zingen dr bij.. ik zing alleen, maar dat is wel iets wat ik altijd gewild heb een instrument dr bij bespelen.. lijkt me heel mooi :D alicia keys heeft ook erg goeie nrs meestal, met mooie teksten ook!!! ik zing zelf in een koor dus dat is weer net even wat anders haha heel gevarieerd.. zelf hou ik erg van krezip, beetje dat genre, alleen erg balen dat ze nu geen nieuwe nrs meer gaan maken

@ luca
    welkommm en leukkk nog een kdv opvang leidster erbij:D ik werk zelf ook 3 dagen in de kdv opvang. op wat voor groep werk jij??
    wat lief zeg dat je vriend helemaal uit leeuwarden is gekomen voor jou!!!

@ anstefay
    wat vervelend voor je meid..!!! ik snap dat je nu even flink baalt zeg jeetje. ligt ook niet aan jou hoor meid logisch toch dat je ook een paar dagen voor je gezin wilt!!! lastig hoor zeker als je je werk al 2x verzte heb.. kan je vriend niet met zn baas gaan praten en het uitleggen?? lijkt me toch dat ze niet zomaar zonder zijn toestemming dagen kunnen gaan veranderen of wel????

18. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    goedenaaf!
    Hier drukke dag gehad; ben als een gek het huis gaan poetsen nu de 2 kleintjes op de creche zaten en heb ze in de vroege middag opgehaald; op de creche was het goed gegaan met mijn dochtertje; maar toen ik dr moest wakker maken om mee naar huis te gaan vond ze niet zo tof (bergrijpelijk) alleen heeft ze 5 uur gehuild; en ze huilt echt bijna nooit...ik denk dat ze een beetje van slag is van alle prikkels op de creche...ik hoop dat t volgende week beter gaat (dan gaat ze wel al de hele dag:S)
    @sidmick; sjee das schrikken van je dochtertje zeg...is ze ook verkouden of aan de race ofzo of dat niet? Is t nu al wat beter met haar? T wennen bij ons gaat zo snel omdat t wennen ingaat vanaf het moment dat haar eerste crechedag is en aangezien ze mar 1x in de week ernaatoe gaat en ik al over 2 weken aan de slag ga, moet t wel zo snel (anders had ze al een maand eerder naar de creche gemoeten)...Een jurkje hmmmm hebben zde niks leuks in de Name it winkel in zoetermeer? Das echt mijn favo-baby-shop-winkel:)
    @luuus hoe was in blijdorp heb je t droog gehouden, of ben je vanmiddag geweest?
    @anstefay; he balen zeg; ook lomp van t werk van je vriend dat ze steeds zijn dagen omgooien. Hoe wast bij de buurtjes (daar ging je heen toch) ?! En balen dat je weer moet werken na 1/1/2 week had je paar daagjes vakantie?
    @aaliyah; ohja hihi ballorig komt nog wel voor jullie; op zich kunnen ze rond de 9 maanden al behoorlijk vermaken (in t ballenbad); je kan trouwens wel leuk wandelen in t westerpark wat niet gek ver van je vandaag zit (tenminste weet niet welk stuk je van meerzicht woont)...
    Busster: welkom nog een zoetermeerder...uhm wij k 24 ddan moet je me ff helpen...?
    nou ik ga zo gloof ik al slapen hoor ben echt gesloopt....

19. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    oh en welkom mvluca!!! welke wijk zit jiij?!

20. luuus

luuus Niet meer actief

heyyy tinkelbell

gelijk heb je zeg lekker gebruik van maken om je huissie schoon te maken meestal met de kids in de buurt word je telkens afgeleid is hier zo tenminste hahaha

wel zielig joh dat ze zo lang gehuild heeft!!! zal ze dr wel echt aan moeten wennen wat logisch is natuurlijk... gelukkig maar dat ze dan die uitzondering gemaakt hebben en ze toch een beetje kan opbouwen zo... ze was zeker helemaal op ook thuis na zo'n dagje..???

wij hebben het droog gehouden we zijn na de regenbui gegaan :D

Share This Page