@ Luuus lekker hoor een dagje dierentuin , onze meid is er nog net iets te jong voor maar de kinderboerderij vind ze wel erg leuk . @Tinkerbell weer een glimmend huisje bij jou dus , wat zielig dat je meisje 5 uur heeft gehuild maar alles is nieuw dus ze zal wel een beetje onder de indruk geweest zijn van alles om haar heen. Wijk 24 is segwaert
luuus; op de creche was dr eigenlijk niks aan de hand (had ze alleen ffies gehuild met dr flesje maar t was toen te druk om dr heen dus zijn ze ff apart gaan zitten) die 5 uur huilen begon thuis , en ze is net pas in slaap gevallen....zo zielig hoor... @busstur; ow ik zit ook in seghwaert haha (sinds november en tot november haha) maar ikd8 datt wijk 27 was...?! ik zit in de weides en jij?
ahhhh ja echt veel indrukken heeft ze dan gehad he zielig hoor gelukkig slaapt ze nu dan lekker ken ze ff bijkomen van alles!!!!! wel goed dat het dan op het kdv wel goed ging!!! tis ook niet niks he voor die kleintjes
@anstefay gaat het een beetje meid??? niet te veel gaan malen dr om hoor misschien snapt je vriend zn baas het wel als hij het overlegt??????
Hallo iedereen ben ik ook weer even. @Anstefay jeetje rot zeg sterkte @Busster ik woon in Meerzicht ik snap het wel hoor dat je terug wilt ik wil het liefst ook terug naar mijn vroegere woonplaats. Ik woon hier nu ongeveer 1,5 jaar. @mamavanluca wat leuk nog een z'meerse waar woon jij? @Luuus wat leuk dat het zo leuk was in de dierentuin! Kan niet wachten tot Jason oud genoeg is daarvoor wij zijn zelf helemaal gek van beestjes. Ja alles is goed gegaan maar die afspraken had ik zelf gepland omdat onze kinderarts (moesten in het zh) anders op vakantie was en ze wilde hem zelf graag zien ivm spugen. Ik kan alleen niet zingen en piano spelen tegelijk hihi ik speel nog niet zo lang heb vroeger ooit eens keyboard les gehad maar vond dat niks ik heb die liedjes mezelf gewoon aangeleerd. Zangles heb ik ongeveer 2,5 jaar gehad van een lerares die ook een gospelkoor had erg leuk! @Tinkerbell fijn dat het goed is gegaan op de creche. Wel zielig dat ze zo lang heeft gehuild zal wel veel indruk gemaakt hebben de creche. Ja ik woon aan de rand van meerzicht dus aan de afrikaweg zeg maar dus lopend naar westerpark is net iets te ver
heyyy aaliyah leuk zegggggg dat je zangles gehad heb.. gospelkoren zijn ook echt goed meestal en je word helemaal vrolijk van die muziek die ze meestal zingen!! jammer dat je het niet tegelijk kan zingen en spelen nog even door oefenen dan lukt het je wel haha dat is wel handig dan indd als de kinderarts hem nog even nakijkt voordat ze op vak gaat. ik ga zelf ook meer uit van de mening van de ka dan het cb.. het cb is hier ook echt waardeloos vind ik.. heb 1 keer die info lijn gebeld toen fergie klein was met een vraagje over de voeding kreeg ik als antwoord ja mevrouw wij weten ook niet alles ik kan je niet verder helpen.. heb je lekker veel aan dan haha... en je krijgt echt alle antwoorden uit de boekjes enzo heeel irri.. wij knikken zon veel mogelijk jaja en gaan daar snel weer weg haha... de ka kijkt tenminste naar de kinderen zelf....
@Luuus ja wij moesten met Jason naar de kinderarts omdat hij te vroeg geboren is mijn bevallingsverhaal kan je lezen op mn hyves. Maar ik heb het ook niet op het cb hoor vind het maar onzin. Ik heb liever de kinderarts tis dat ze prikjes krijgen van hen maar anders zou ik er denk ik alleen af en toe heen gaan om hem te laten wegen. Ik heb ook nooit vragen ofzo
heyyy aaliyahhh kheb je toegevoegd op hyvesss mooi ventje heb je hoor heb even je fototjes gespiekt, en je bevallings verhaal gelezen.. bizar he hoe snel dat soort dingen kunnen gaan :S fergie was ook prematuur ik heb ergens op pag 8 mijn verhaal ff int kort geschreven.. maar wat fijn he die ka indd heb je veel meer aan...
Hey ja ik was best snel met bevallen hihi maar hij was maar 1 dag te vroeg ik ga morgen je verhaal even lezen ben nu erg moe dus dan blijft het niet erg hangen. Jij bent ook nog jong he leuk ook een jonge moeder! Ik ga morgen ook even op jouw hyves kijken.
Heej meiden! Ben ik ook weer ff Ik zit wel elke keer mee te lezen, hoor! Lastige is alleen dat ik zo dement ben als een deur, dus ik kan niet echt onthouden wie wat vertelt. Dat maakt het erg lastig om dingen te vragen 't Is dus geen desinteresse! Nog bedankt voor de anti-muggentips! Ventilator werkt inderdaad erg goed, alleen nadeeltje daarvan is dat mijn man dan niet kan slapen door het geluid... Citronella-olie werkt geloof ik ook wel, alleen slaap ik dan zelf weer niet meer door de geur, hahaha! Schiet lekker op dus. Ik denk dat we gewoon ff een paar horretjes moeten kopen; das de makkelijkste oplossing Ik zit me mentaal voor te bereiden op een bezoekje aan de tandarts Gewoon controle, dus verder niet heel spannend, maar heb er nog steeds een hekel aan! Bah! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
hai goedenmorgen, ben ik weer,allesis weer helemaal goed. we hebben afgesproken dat het voor 4maanden is en dan gaat mijn vriend 50/50 werken. nu maar hopen dat zijn baas ermee akkoord gaat. ze zijn gewoon te laat met plannen das het hele probleem. maar goed vandaag een leuke dag ga de naaimachine ophalen @tink, meis wat erg dat de kleine zo lang gehuild heeft thuis, idd te veel mee gemaaktin 1 dag denkik. heeft ze wel goed geslapen, het wil nog wel eens dat ze het snachts opnieuw beleven. nou meiden ik weet niet meer wat de rest heeft verteld hahahahaha, ik weet niet of ik er vandaag ben druk dagje, maar een fijne dag toegewent. xxx
Boeh! Zeg dames niet zoveel kleppen jullie, ik moet veel te veel bijlezen in de baas zijn tijd Meisje hier is beter. Ben verbaasd hoe snel die kids altijd opknappen. Ze kunnen ene moment doodziek zijn, halve dag later is er niks meer aan de hand. Wat betreft een jurkje, geloof niet dat ik bij h&M zo slagen. Is niet helemaal mijn smaak zeg maar. Ik hou heel erg van kleding van baby-barb, jottum, cakewalk, tommy hilfinger, esprit, ducky beau. Das dus meer de kant die ik op zoek. Kan alleen niet slagen. Had een hele leuke van Ralph Lauren op het oog maar die is er niet meer in haar maat en ook niet te bestellen @ tink volgende wendag kun je wel ff bij mij komen poetsen hoor Sneu dat je meisje zo gehuild heeft. Tja, veel indrukken he om te verwerken. Hoop dat het volgende keer rustiger verloopt. @anestefay Wat een gedoe zeg met je vriend's werk. Wij hebben dat ook tijdje gehad dat ze zijn werktijden (hij werkt wisseldiensten) ineens steeds bleven veranderen. En ik me maar aanpassen. Op een gegeven moment was ik daar ook klaar mee hooor! @mvs Je hebt bijna verlof he? Heerlijk, ik vorig jaar ook om deze tijd Was er echt aan toe. Wij hebben trouwens ook door het hele huis horren maar eh..... vanacht toch een mug @busster zal je verbazen hoe leuk je kleine de dierentuin al kan vinden. Wij gingen in april (meisje was 7 maanden) met oma's verjaardag naar de dierentuin. Nou ze heeft haar ogen uitgekeken @ luus heb je je vermaakt in blijdorp @ aaliyah je zei dat je neit zo snel in je eentje op pad gaat met de kleine. Dat komt straks vanzelf. Mijn meisje is nu bijna 11 maanden en ik ga heel vaak met haar naar de kinderboederij, zwemmen, schommelen in de speeltuin. Hoe ouder ze worden, hoe meer ze natuurlijk leuk vinden. Toen mijn meisje zo oud was als jouw mannetje kwam ik ook niet verder dan een rondje winkelcntrum hoor. Zo morgen lekker ballorig met mijn vriendin ( enigste vriendin met kids) Kleintjes lekker spelen (zij heeft 2 jongen. 1 van 3 en even oud als mijn meisje En de mama's lekker bijkletsen!
@ MvS He bah de tandarts ik moet ook nog steeds een afspraak maken voor mijn half jaarlijkse controle maar daarna moet ik ook een kroon laten zetten wou ze eigenlijk al doen toen ik nog zwanger was maar toen kon het dus niet stel het steeds maar uit , ik ben niet bang voor de tandarts het is alleen niet mijn hobby. @ Ansefay 4 maanden is te overzien niet leuk maar wel een goede oplossing als het daarna weer in orde is. @ Sidmick Fijn dat je meisje weer beter is vind die kleintjes altijd zo zielig als ze ziek zijn ze begrijpen helemaal niet wat er met ze aan de hand is. En de dames hebben aan je vraag voldaan bijna geen geklets vandaag dus je baas heeft er geen last van hihi. Ik ga weer even verder met mijn soep want die staat nu al te trekken.
Goedenmiddag dames Hoe is het hier?Rustig zo te zien hihi. Ik had net een hele lieve collega op bezoek was erg gezellig! Ze vroeg of ze wat lekkers mee moest nemen, maar ik had nee gezegd omdat ik aan de lijn ben. Maar ze is hindoe en ja hoor had ze toch chocolade en koffiebroodjes mee gebracht hihi. Verder zit ik in dubio over een laptop.Mijn vriend wil er heel graag 1 maar we hebben gewoon een goede pc staan. We hebben aardig wat spaargeld en hij vind dat we wel wat kunnen missen (lees 700 euro) en ik vind van niet. We hebben erg veel uitgegeven met ons zoontje en we krijgen nog van bepaalde dingen rekeningen ook moet de auto in sept een grote beurt en ik vind het nogal zonde van het spaargeld. Dus dat is een beetje lastig. @MVS wat je kan doen om niet alles te vergeten is 2 tabbladen openen en zo elke keer kijken en reageren zo doe ik het vaak. Hoe was het bij de tandarts? Ik vind het ook nooit leuk hoor ookal ben ik niet echt bang ofzo. @Anstefay fijn dat alles weer goed is moet een geruststellend gevoel geven!! @Sidmick fijn dat je meisje beter is, ik zou gewoon online allerlei merken in typen wellicht dat je een jurk tegen komt die naar je zin is!! Nou ik denk zelfs als ik tegen de tijd dat hij wat ouder wordt niemand heb gevonden om wat samen mee te doen dat ik miss alleen tot de kinderboerderij kom verder niet. Ik ben gewoon geen type om dingen alleen te ondernemen. Ik hou van gezelligheid en veel mensen om me heen en in mijn eentje onderneem ik gewoon niet veel.
heey morgen meiden, ik heb gister dde naaimachine opgehaald, ga denk ik morgen sulletjes kopen, als ik een beetje weet wat ik allemaal nodig heb nou ikmoet vandaag weer werken en vasnavond collega op visite, dus ga me morgen ook maar ff inlezen wat er allemaal geschreven is! in ieder geval alvast FIJN WEEKEND xxx
Mogguh! Gisteraaf visite gehad; dus echt maar klein stukkie gelezen...ga dr vanaaf wel ff rustig voorzitten!!!eh @MVS; beetje muggenvrije n8 gehad? irritant he ik doe geen oog dicht als ik weet dat er zon beest zit...Hoe wast bij de tandarts? heeft ie je een beetje de pijn bespaard; moest ie boren ofzo...? @sidmick jurkje ..misschien anstefay lief aankijken hihi; die gaat lekker met de naaimachine in de weer uhh vast een domme vraag maar wat zijn sulletjes die je gaat kopen???stukjes stof of boekjes ofzo??? Gelukkig is je dochtertje weer beter; gebeurd hier ook wel eens hoor; echt een dagje van hoge koorts; beetje hangerig voor de rest niks en volgende dag ist over... @anstefay; heb je al iets gevonden wat je gaatnaaien of eerst maar ff iets simpels maken???fijn dat t dan "maar" voor 4 maanden is en dan aalles weer normaal is; per wanneer gaat t in, per direct? @bussterl; is de soep lekker geworden, kippensoepje? hmmmm ik gooi dr altijd heeeeeel veel brocolli en wortel in op t laatst vind mijn zoontje zo lekker..en wij ook haha Nou ik ga weer verder kleien wordt bijna van mijn stoel gesleurd haha...
Goedemorgen! Vandaag mijn UWV-dagje, dus lekker rustig aan, thuis op de bank, laptop op schoot - heerlijk! Als nou alleen de katten weer es normaal zouden gaan doen... Tandarts was gelukkig prima (mag ook wel, want vorig jaar is mijn hele gebit 'gerenoveerd'). Moet nu alleen nog ff naar de mondhygieniste voor mijn tandvlees, maar dat schijnt redelijk normaal te zijn tijdens de zwangerschap ?). Ik ben wel echt bang voor de tandarts, hoewel het inmiddels wel veeeel beter gaat. Ik ben voor vorig jaar zo'n 5 jaar niet geweest Heb nu wel een lieve tandarts, dus ik durf er nu in ieder geval weer naartoe. Toch wel fijn De muggen lijken we voorlopig uitgeroeid te hebben (voor zolang als het duurt....). Afgelopen 2 nachten lekker door kunnen slapen, dus ik ben happy Nu alleen nog wat langer door kunnen slapen - vanmorgen was ik ook weer om half zeven wakker. Zomaar! Niet leuk! @anstefay: gaaf, man, zelf kleding maken! Wil ik ook zo graag nog eens leren, maar ja... Een naaimachine is niet goedkoop, en ben zo bang dat ik het dan na 2 maanden alweer niet meer leuk vind.
Hey dames vandaag maar weinig geklets hier zeg. Zo is het niet bij te houden hier zo kan je rustig aan bij lezen. Ik ben vanmorgen lekker gaan zwemmen met mijn meisje, mijn vriend en mijn moeder . Mara hield het lang uit in het water want het was ook warmer dan normaal . Ze vond vooral de emmertjes en ballen in het water super intressant. @ Anstefay ben je al achter je naaimachine gekropen , mijn moeder heeft er ook een thuis staan mischien ga ik eens kijken of ik daar wat mee kan heb nog nooit zelf kleding gemaakt maar lijkt me leuk om van die knuffel doekjes voor Mara te maken of zo'n doekje voor aan haar speen want dat heeft ze nu ook altijd en die zijn na een dag helemaal doorweekt van het kwijl haha. @ MvS fijn dat je even geen last hebt van de muggen ik kan ook nooit slapen als ik zo'n beest door de kamer hoor vliegen . Van de week voelde ik er zelfs een op mijn rug gaan zitten dus ik zeg tegen mijn vriend snel sla hem dood , die schat doet dat ook maar was even vergeten dat ik er ook nog onder zat zo hard sloeg hij . Mooi dat je tandarts afspraak toch mee viel. @ Tinkerbell nee geen kippensoepje het was een aardappel/wortelsoepje maar echt heerlijk al zeg ik het zelf heb zoveel gemaakt dat ik ook wat kon invriezen zodat ik binnekort als ik laat terug kom van mijn werk alleen maar even een soepje in de magnetron hoef te gooien . Het is namelijkeen echte maaltijd soep zo dik
hey wat ist ineens stil zeg hier; zit iedereen lekker in de tuin of op terras???!!! @busster; oe dat klinkt ook wel lekker ; is dat van een bepaald land ofzo, heb er namelijk nog niet van gehoord aardappel/wortelsoep? Doe je er verder nog iets in??? Zwembad leuk joh, mijn zoontje wil dr ook heel graag heen, had t er gisteren hele tijd over, alleen kan ik niet met 2 kindertjes in mijn uppie t zwembad in; dus gaan we waarschijnlijk zondag met zijn 4en; weet niet of ik t eigenlijk aandurf met mijn dochtertje; kan ze dan eigenlijk al in zo'n zwemring met rugsteun; steunt dat ook de nek dat jullie weten (heb hem bij mijn zoontje namelijk veeeeel later pas gebruikt)... maar leuk joh was je in t keerpunt? hebben ze ook altijd leuk speelgoed voor die kleintje in t water he en die glijbaan is ook heel leuk als ze wat ouder is; of vind ze dat nu al leuk als je dr vasthoudt?! @anstefay; al druk achter de machine !? @mvs; oh gellukkig zit je tandarts bezoek er weer op zeg; ben dr ook nooit zon held in . in mijn zwangerschap vond ie het zo nodig om mijn verstandskies te trekken, was echt superrrzenuwachtig omdat ik dit al eens bij de kaakchirurg had gedaan en dat was echt een kleine operatie zeg maar en allesbehalve prettig...Ben dr echt dagen niet lekker van geweest. Nou ik kon die tandarts wel zoenen na het trekken; had echt nada noppes niks gevoeld niet eens van de verdoving...! Dusssss t kan ook altijd meevallen nog, en dat je je teveel zorgen maakt om niks (ik dus)... Nu nog de mondhygienist; ja met zwangereschap ist om de een of andere reden lekker extra doorbloed; had dr ook veel last van dat t bloedde...voel je je trouwens wel helemaal top nog; of begin je nu ook echt wel zwaar te vinden de laatste loodjes? Dat weinige slapen had ik ook, midden in de nacht was ik "klaar" met slapen...echt irritant omdat je weet dat je t nog zo goed kunt gebruiken...maar ik had dr overdag eigenlijk weinig last van (niet moe ofzo)..tis toch een soort van voorbereiding op de gebroken nachten straks...ist je eerste kindje, ja toch??? en waar ga je bevallen...(welke wijk woon jij nou ook weer, of had je niet gezegd...mm hier ook nog beetje hormoontjes achtegebleven gloof ik haha) @luuus; wat ist stil, weer lekker van t mooie weertje op t strand aan t genieten??? Erg leuke foto's hadden jullie geschoten zag ik op je hyves...! Zo te zien hebben jullie een erg leuke dag gehad in de dierentuin!!! @sidmick hoe wast in ballorig; wast erg druk...wil dr binnekort ook weer ff heen, maar niet als t superdruk is (wat t waarschijnlijk wel is)..wast buiten ook open (als ik dr ben ist altijd dicht) ?zat ook ffies jurkjes te kijken voor je; is dit misschien wat:Vingino - De mooiste online kinderkleding, feestkleding, communiekleding en doopkleding voor jongens en meisjes groetjus