mensen uit zuid-holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by djellybelly, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    @aaliyah;
    sja moeilijk hoor; tis wel lekker een laptopje lekker vanaf de bank mailen en internetten...maarja als je denkt dat de auto veel aan gedaan moet worden....
    ieeeh moeilijk hoor probeer je niet te snoepen komen ze met allerlei lekkers aanzetten en dan kan je geen nee zeggen haast...zulk soort dingen trek ik ook altyd aan als ik wil afvallen...pff ga wel weer beginnen met sonja als ik klaar ben met bv geven...ohja ik ging nog op zoek naar t sonja boek voior luuuus...
    ga t meteen ff kijken in de doosjes...

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Tja, helaas ben ik al de hele zwangerschap heel erg moe, en dat is nog niet minder geweest :( Maar goed, das gewoon een kwestie van pech hebben, denk ik. Verder is alles namelijk helemaal goed, dus ja... Gewoon zoveel mogelijk rustig aan, komt goed. :)
    Dit is idd mijn eerste. Als alles goed gaat wil ik wel erg graag thuis bevallen - ik hoop echt dat dat gaat lukken. Lijkt me zo'n gedoe naar zo'n ziekenhuis enzo ;)
    Ik woon niet in Zoetermeer (wel vlakbij, overigens, hihi). Ik werk wel in Zoetermeer, trouwens! Vlakbij de gevangenis :D Sterker nog, ik kijk vanuit kantoor zo op de binnenplaats 8) Zo kwam ik tot de ontdekking dat ik toch wel erg geindoctrineerd was door Amerikaanse tv-programma's, want stiekem verwachtte ik toch echt dat ze allemaal in zo'n oranje overall zouden lopen of zo, hahahahaha! Das dus niet zo :)

3. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
  4. luuus

luuus Niet meer actief

hey meeidden..:D

hier ben ik ook weer, ik heb flink even terug moeten lezen want jullie hebben aardig doorgebabbeld hier haha.... even geen tijd gehad om te i-netten afgelopen 2 dagen...

blijdorp was echt super geslaagd!!!! ga ik zeker snel weer heen zit te twijfelen om zo'n abbonement te kopen fergie is echt helemaal gek op dieren en ze genoot er zo van!!!

gisteren heb ik me auto weg gebracht voor de apk keuring viel toch weer even vies tegen we dachten dat er niet zoveel aan moest gebeuren.. maar we hadden gelukkig geld apart gezet ervoor :D en vandaag kwam me vriendin uit belgie op bezoek erg leuk al tijdje niet meer gezien.. lekker geshopt met fergie en ff naar de kinderboederij geweest.. voor de rest vanavond lekker even relaxen achter de computer..:D

ik had al een tijdje sim 3 in huis en gister heb ik hem geinstalleerd wat kan dat verslavend zijn zeg haha kan dr meteen niet meer mee stoppen!! kent iemand dat spel? moet nog wel een beetje uitvinden hoe alles moet haha...

@mvs
    gelukkig viel het mee bij de tandarts zeg!!! nare ervanring ja als heel je gebid gerenoveerd moet worden, dan snap ik dat je dr tegenop zit om weer te gaan!!! maar scheelt indd veel als de tandartsen het zelf ook begrijpen en er rekening mee houden!!

komt het ook niet door de hitte dat je vroeg wakker ben?? met dit warme weer lig ik ook altijd nachten wakker en dan slaap je eindelijk ben je weer vroeg wakker schiet niet op haha

@anstefay
    wat fijn dat het geregeld is met je vriend zijn werk zeg!! ik ben wel benieuwd ook of het je al een beetje lukt op de naaimachine??? heb je al een beetje leuek patronen gevonden van wat je wilt maken??

veel plezier met je visite vanaaf:D:D

@sidmick
    ik zou het ook niet zo snel weten waar je een leuk jurkje tegen kan komen.. misschien beetje op i-net shops rondkijken? of dagje winkelen en overal rondneuzen wie weet loop je dan ergens tegenaan???

is hier ook altijd hoor ineens hele hoge koorts en de dag erna heeft ze dan weer nergens last van..:D fergie is nooit echt lang ziek gelukkig maar..

was ballorig nog leuk?? is dat nog een beetje te doen in de vakanties of was het heel druk???

@ aaliyahh
    haha erg is dat he is hier ook altijd... als je gaat lijnen kom je ineens overal lekkere dingen tegen en krijg je trek in de raarste dingen hahaha daarom komt het er bij mij ook nooit van...

misschien een tip wij hebben een gratis laptop gekregen bij ons tel abodement.. echt super handig en het is echt en mooi ding? dus ik weet niet of je een nieuwe tel nodig heb;)

ik heb dat trouwens ook altijd dat ik het saai vind om dingen alleen te doen.. al moet ik wel zeggen nu fergie ouder is doe ik het wel vaker samen naar de kinderboederij of eindje fietsen of zwemmen.. komt misschien nog wel als je zoontje wat ouder is.. en misschien als we hier elkaar allemaal beter leren kennen dat we een keer wat leuks kunnen gaan doen met de kleintjes erbij??

@ buster
    lekker joh dat je bent wezen zwemmen!!! echt leuk he die kleintjes vinden dat heerlijk altijd!!!

die doekjes zijn heel makkelijk te maken, knuffeltjes maken zelf is ook heel leuk en makkelijk ook.. ik heb paar jaar terug 2 beren met de hand genaaid echt onwijs leuk zijn die geworden, je kan zelf een soort knuffel bedenken en het is niet een sheel moeilijk:D

@tinkerbell

spannend voor het eerst zwemmen met je kleine meid zon... wij hadden een gele band maar daar zat geen steun bij voor in de nek.. maar volgens mij bestaan ze wel misschien even googelen??? als je met zn tweetjes ben is het wel makkelijer ja, met 1 kind vind ik het al een hele opgave in mn eentje hahaha

haha leuke fotos he van de dierentuin.. niet normaal he hoeveel fotos je kan maken van die kleintjes haha als ik ze allemaal in ga plakken heb ik nu al een boekenkast vol denk ik:D:D

ik was het trouwens ook al vergeten het sonja bakker wekprogramma haha ben wel benieuwd maar doe maar rustig aan hoor als je veel moet zoeken??

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heye meiden,
    naaien wil niet lukken, mijn zus is vergeten er een snoer bij te doen hahahahahaha
    dus hij ken niet aan :(

ik ga me vanavond of morgen ff inlezen, ik zat gister ff buiten met de buurtjes en een collega, heb een wijntje gedronken en die is verkeerd gevallen ben echt beroerd :(

xxx

6. luuus

luuus Niet meer actief

goeiemorgen damesss...:D

het is rustig hier zeg... gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag????

balen anstefay hopen dat je snel opknapt...

hier word het vandaag een rustig dagje, fergie is wakker geworden met hoge koorts en heeft de hele nacht liggen hoesten echt zo zielig!!! me vriend is lekker gaan vissen :D dat is echt zijn grote hobby en vind hij heerlijk om te doen.. en ik ben lekker thuis met die kleine, ze ligt nu lekker te slapen dus hoop dat de koorts daalijk een beetje minder is als ze wakker word...!

vanmiddag komt me broer nog even langs, fergie is helemaal gek op hem dus is ook wel leuk voor haar:D

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    hallo meiden sorry dat ik even niet op iedereen reageer maar we hebben een rotnacht gehad want die kleine was mega onrustig en mn vriend zit tegen een hernia aan het zat er al wel aan te komen maar toch klote!
    weet ff niet meer hoe je hier heet maar thnx voor je reacties op mijn filmpes op hyves:D

8. luuus

luuus Niet meer actief

hey aaliyahhhh

wat vervelend voor je vriend johhh!!! istie al naar een dokter enz geweest????
    ik had op je filmpjes gereageerd echt super leuk gedaan joh vond ze echt moooiii!!!!!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Luuus ja de dokter had een tijd geleden al gezegd dat hij een verhoogde kans op een hernia had dus we wisten dat het er aan zat te komen. Als hij krachtverlies krijgt in zijn benen dan weten we hoe laat het is hij heeft nu alleen tintelingen en daar kunnen ze niks mee.
    Ja die van mij en mn vriend heb ik gemaakt die andere van Jason heeft iemand van het forum gemaakt.:)

10. luuus

luuus Niet meer actief

ahhhhh dat is echt vervelend zeggg!!! nou moet hij zeker veel gaan rusten en fisio ofzo???

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hey nou hij mag 6 paracetamol met codeine icm diclofinac. Fysio of andere therapie mag nu niet ze gaan kijken hoe hij het red met deze pijnstilling en als de ha dan terug is van vakantie en het dan nog niet over is dan gaan ze actie ondernemen.
    Gelukkig hebben wij een super lieve en goede ha dus dat scheelt wel hij weet wat hij doet en hij kent mn vriend al sinds hij een baby was dus dat scheelt enorm!!:)

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    meiden dit moet ik even met jullie delen zo schattig...!!!

13. djellybelly

@aaliyah wat erg zeg,mijn zud heeft ook een keerplat gelegen met een hernia nou daar word je echt niet vrolijk van.
    en wat een medicijnen he pfff hoop dat het iets gaat helpen.

wel een lieve foto :D

@luuus en nog lekker genoten van je rustg dagje gister?
    neem je vriend dan de vangst mee naar huisof mag dat niet?

en met je broer, ook alles leuk geweest?
    mijn dochter is ook DOL op mijn zus, vooral haar kids.

en auto apk blijft spannensd he, die van ons kwam er gelukkig goed doorheen :D

@tink hoest gegaan met zwemmen? heb jenog zon band gevonden.
    die van ons vind zwemmen heerlijk, ze ken nu al alleen met van ie armbandjes, wat gaat dat hard zeg pffff en maar trappelen :D

@sidmick heb je al een jurkje gevonden?

@mvs BRRR tandartsik haat het ookhoor, mijn dochtermoest wennen en dan mogen ze mee kijken met een contole beurt,nou bij mij ging dat echt niet dee tranen liepen over mijn wangn, alleen al met een control beurt pfff
    en het steld gen drol voor

zo we kleppen echt te veel hahahhaha
    onze buurvrouw is vrijdag avond bevallen van een meid Nika heet de kleine, vin het zo leuk voor ze :D

en vanachht slecht geslapen er was een debiel die ff om 3 uur snachts keihard muziek ging draaien pfff

nou meiden wij hebben een rustig dagje ff boodschapjes doen en als het goed is mogen we ff op kraamvisite komen :D

14. luuus

luuus Niet meer actief

@aaliyahhh
    nou hopen dan dat het bij die medicijnen blijft en dat het dan langzaam aan over gaat!!! dat scheelt wel he als je een aardige huisarts heb, zeker als je hem zo lang kent!!! echt een super lieve foto joh !!!!

@anstefay

ik heb zeker genoten van een lekker rustig dagje lekker in de tuin gezeten met wat tijdschriften en met die kleine gespeeld haha:D:D heerlijk zo'n dag...!!

nee hij neemt ze niet mee dat mag volgens mij ook niet. ze maken een foto en gooien hem weer terug:D maar het is echt z'n grote hobby hij gaat soms ook weekendjes vissen.. meestal slaapt dan een vriendin hier ofzo en houden wij een meidenavond haha

met me broer was het ook gezellig heb ik zelf altijd al een hele goeie band mee gehad en echt leuk ja om te zien hoe die kleintjes zo gek op iemand kunnen zijn haha aks hij binnenkomt rent ze al helemaal blij naar hem toe..
    dat is helemaal leuk dat je zus ook kindjes heb zeg!! kennen ze lekker met elkaar spelen haha schelen ze veel in leeftijd??

gaan jullie vandaag verder nog wat doen????? fergie is vandaag lekker bij oma ze vind het geweldig daar en ik haal dr na het eten weer op:D ik zit nog een beetje te dubben of we weg gaan vanmiddag maar het weer is niet echt super :S enz dus kijk wel wat ik ga doen vandaag:D

15. djellybelly

@luuus
    de kids van mijn zus zijn 8 en 9 dus scheeld een hoop, maar ze spelen leuk samen.
    wij hebben een rustig dagje hebben net gegeten, daarvoor boodschappen gedaan, en vnmiddg misschien ff kraamvisite.

xxx

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @anstefay wat leuk dat je buuf bevallen is! Balen dat iemand dat s nachts gaat doen dan spoor je ook niet zeg!!
    En ben je nog op kraamvisite geweest?

@luuus wij zijn ff naar het stadshart geweest was super druk heb niet veel gekocht.
    Wat leuk dat Fergie zo dol is op haar oom!!
    Hoe vond ze het bij oma?
    En heb je nog wat leuks gedaan vanmiddag?

Sorry als ik niet zoveel reageer meiden!! Ik ben de laatste tijd erg moe en ik schrijf ook nog mee in een ander topic.
    Maar ik probeer het wel bij te houden hoor!!!

17. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Hello,

Hier ook weer ff aanwezig op t forum; ook weinig tijd gehad dit weekend...ben druk met dingen regelen voor ons nieuwe huis; gisteren behang uitgezocht, nu ff dingen regelen voor laatste wijzigingen keuken...en ff lijstjes maken wat we allemaal moeten doen in dit huis voor we t achterlaten en wat we allemaal moeten regelen/doen voor t nieuwe en pfff tis een hoop haha
    maar goed, vandaag de intentie gehad om te gaan zwemmen; kijken we hboelaat t zwembad open gaat; zijn ze vandaag gesloten; ze zijn aan t verbouwen....?! echt bizar om dat midden in de zomer te doen maar goed...t zal wel hard nodig zijn:)

luuuuss; heb ff wat gemist hoor, je mannetje is druk met vissen begrijp ik? karpervissen of gewoon een hengeltje uitgooien op niks speciaals? brrrrr t zou mijn hobby niet zijn haha; heb t ooit eens gedaan en durfde dat haakje dr niet uit te halen ;s
    lekker hoor boekjes in de tuin lezen; was t met fergie allemaal goed gegaan bij oma?! hier is mijn zoontje ook dol op de opas en oma's!
    @aaliyha; wel balen hoor voor jouw man om plat te liggen op bed pffff zou helemaal gek worden gloof ik; of heb je een stapel boekjes en de tv daarzo; dan ist al ietsiepietsie beter uit te houden, of slaapt ie nog veel? komt dat door de pijnstillers of de gebroken nachten dat ie zo moe was?
    nog wat leuk in stadshart gekocht, pff ben dan blij dat wij niet gegaan zijn; wilde ook nog ff naar stadshart, wilde ff een nieuwe fohn kopen en ff voor wat kleding voor mijn dochtertje kijken...maar dta gaan we wel lekker op een ochtend doen vandeweek:)
    @anstefay; hey wat leuk zeg dat je buuf bevallen is...! ben je nog op kraamvisite gweest?leuk dta dat zo snel mag...!heb je t snoer al van de naaimachine?:) en lekker dan om 0300 muziek...lekker aso dan...pff wij hadden in ons vorige huis ook echt last van de overburen; die hadden ook echt feestjes tot diep in de nacht en dan best wel vaak:S
    groetjus

18. luuus

luuus Niet meer actief

@ anstefay..
    daar is de zondag voor toch lekker rustig aan haha ;)... scheeld wel veel indd maar dat is ook juist wel weer leuk kennen ze lekker samen spelen:D
    hoe was je kraamvisite??? nika mooie naam joh hoor je niet vaak zeg...!!

@aaliyahh
    lekker hoor beetje winkels afstruinen, wel minder dat het zo druk was te druk is niks dan heb je meestal van die lange rijen overal en heb je al snel zoiets van laat maar haha...

@tinkerbel
    je zal het wel druk hebben zeg indd met alles regelen veel gedoe is dat altijd...!!! maar ook wel weer leuk zeggg behangetje enzo uitzoeken!! moet je daalijk nog veel klussen aan je nieuwe huis of valt dat mee??
    en wat apaprt dat het zwembad dicht is zo in de zomervakantie.. heb je verder geen andere in de buurt???
    mijn vriend doet aan karpervissen indd.. en als ze gaan zijn ze echt 3 dagen bezig met dingen voorbereiden hahaha.. ik heb er zelf ook niks mee hoor ook nog nooit gedaan vind vissen maar niks.. maar ik vind het wel leuk om te zien hoe hun er zo mee bezig zijn..

vandaag heb ik verder weinig gedaan uiteindelijk, we hebben even gewii't erg leuk eens in de zoveel tijd haha en verder echt beetje genixt.. fergie heeft het weer super leuk gehad bij dr opa en oma, lekker in de tuin gespeeld daar wat zowat een speeltuin geworden is haha

mijn vriend ging net onze hond uitlaten en blijkt dat er hier om de hoek iemand doodgeschoten is..!!!!! ik vind dat echt dood eng dat dat zo dichtbij hier gebeurd.. ik laatt daar zelf ook altijd de hond uit sávonds maar getver zeg alles is daar nu afgezet vol met politie.. brr heb dr helemaal de rillingen van...!!!

19. djellybelly

gister avond zijn we op kraamvisite geweest zooo lief :D
    hier nog geen snoer voorde naaimachine mijn zus woont niet echt in de buurt dus baal als een stekker(letterlijk :D)

ehhh wat ga ik van daag doen nog geen idee, mijn vent moet werken vanmiddag.
    k heb net heerlijk uit mogen slapen ohhh wat is dat lekker zeg.

ik zat te denken om naar zijn werk te wandelen hahahahaha
    pfff is wel ver hoor, maar heb wel veel getraind voor de nijmeegse 4 daagse, maar ik kon er niet heen helaas.

dus ik twijfel nog heel erg :D

dus als ik er vanmidddag niet ben weet je waarom:D

ik ben nog steeds bezig met SONJA in 2 weken ben ik 3 kilo kwijt ben helemaal blij.
    weeg nu 75 op naar de 69 en hoop eigelijk de 65.

xxx fijne dag vandaag,ik ga ff de tom tom pakken om te zien hoelang het lopen is naar naaldwijk :D

20. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Hey meiden,

Ben ik ook weer even. Druk weekend gehad. Vrijdag ballorig, 's avonds feestje. Zaterdag 2 verjaardagen en visite in de avond, gister hele dag op pad geweest.
    Hebben een kast gekocht voor in de woonkamer waar meisje d'r speelgoed in kan. Ze heeft inmiddels al zoveel, en werd helemaal gek van al dat losse spul.
    Over speelgoed gesproken, wat vonden jullie kids eigenlijk leuk tussen 1-2 jaar?
    Jurk is nog niet gevonden, ben nog net te vroeg denk ik. Overal hangt troep van de uitverkoop. Over een week of 2 is overal de nieuwe collectie wel denk ik. Tinkerbell, bedankt voor de links. Dat is alleen is totaaaaaaaaaaaal niet wat ik zoek :-D

@ tinkerbell...... heerlijk verhuizen! Lekker alles nieuw uizoeken en inrichten. Trek je het wel of heb je voornamelijk stress? Je was zeker naar het keerpunt gegaan? Hoorde van een collega al dat ze daar aan het verbouwen waren.

@anestefay Kan je zus het snoer niet opsturen? Leuk he kraamviste. Wij waren vrijdag op een feestje en daar was een uk van 10 weken. Ik heb heerlijk zitten kroelen. Waar werk je trouwens in Naaldwijk dan?

@ Alliyah Klote zeg van je vriend ( wel geweldige foto trouwens!) Ik weet er alles van. Mijn mannetje heeft twee jaar terug 7 maanden thuis gezeten ivm gescheurde kniebanden en kapotte minuscus. Gek werd ik van em!

@MVS sterkte komende dagen. Heb gehoord dat het heel heet gaat worden/. Pffffff zie mezelf nog zitten vorige jaar met die mega dikke buik ( ik was formaat olifant in eht kwadraat) in het babybadje in onze tuin. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

@ Luuuuus Zo jij hebt heerlijk ff je handjes vrij gehad. Ik kan daar echt van genieten, ff de tijd gewoon helemaal voor mezelf.

Morgen lekker vrij. Wil in de ochtend ff naar Zoetermeer. Ff shoppen voor die kleine bij boetiek Baloe. Daarna snel boodschapjes en hup het zonnetje opzoeken in de tuin.

Share This Page