mensen uit zuid-holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by djellybelly, Jul 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    Hoe is het hier. Nou vanmiddag naar zo'n vervangende arts geweest met mn vriend maar hij heb nu alleen maar andere pijnstillers en verder moeten we het afwachten. Hij gaat vanaf morgen aangepast werk doen dus dat scheelt wel.
    Verder heb ik al de hele dag hoofdpijn heel irritant denk door de spanningen voel dat het vanuit mn nek komt. Dus dat moet vanavond even los gemaseerd worden.

@Tinkerbell zo druk hoor alles uitzoeken voor je nieuwe huis, heb je dat behang uitgezocht op de dorpstraat daar zit een leuke behang winkel!
    Vriend hoefde niet plat op bed en we hebben ook geen tv daar dus dat zou saai zijn...
    Alleen een babydagboek gekocht een opbergbox bij Xenos deze is wat groter dan de 2 die we al hebben dus dat is wel handig.

@Luuus welk spel hebben jullie op de wii gedaan? En jeetje iemand doodgeschoten!! Dacht dat dat alleen in apenstijn of asoheem gebeurde joh..(jij woonde in seghweart toch?)
    Heftig man weet je er al wat meer over?

@Anstefay wat balen dat je die stekker nog niet hebt. Goed hoor dat je zo bent afgevallen!! Ik doe het je niet na. En ben je nog naar Naaldwijk gelopen??

@Sidmick lekker zo'n druk weekend hihi. Wat voor kast is het? Pff 7 maanden moet er niet aan denken dat hij 7 mnd thuis zit wordt nu al gek van hem hihi. Hij schopt mn hele dagplanning in de war!! Volgens mij zoek jij een design jurkje ofzo want de meeste ideeen hier zijn niet jouw smaak;)
    Waar zit dat winkeltje Baloe in Z'meer?

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

@ sidmick k werk niet in naaldwijk maar mijn vent hij werkt bij pearle

Verder speelgoed voor 1a2 jaar vind k het moeilijkst.

3. djellybelly

zo ff een beter bericht, mijn vorige heb ik gedaan met de mob maar dat werkte niet echt :D

maar speelgoedvoor dieleeftijd was voor ons ook echt een drama, ik vond ook niks leuks in de winkels.

ik ben lekker wezen lopen naar mijn vriend 3,5 uur over gedaan bijna 20km dus een aardige rit,maar fay vond het ook erg leuk gelukkig.
    ben nu wel gesloopt hoor haahhahaha

net lekker gegeten en nu mijn haar in de verf, en daarna lekker douchen en dan meteen mijn bedje in om tv te kijken ff mijn benen laten rusten hahahahhahah :D

nou meiden fijne avond.

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    @ luus Had nog in de krant gekeken maar kon niks vinden over een schietpartij.

@ anastefay jeetje meid, 3.5 uur lopen. Doe het je niet na zeg pfffff. Knap hoor!

@ aalliyah Boetiek Baloe zit in winkelcentrum rokkeveen. Echt een geweldige zaak! Ik zoek inderdaad wel iets "exclusievers" Heb een beetje een ehmmmm..... dure smaak :eek:eps:

Vandaag een geweldige winterjas voor mijn meisje gekocht. Ben er zoooooooo blij mee. Belachelijk natuurljk begin augustus maar ze vliegen overal de winkel uit.

Ik spring even lekker onde douche.
    Tot later meiden

5. djellybelly

@sidmick ik heb gister ook een leuke winterjas voor fay gezien van mega mindy hahahahaha
    maar ik wacht nog ff misschien vind ze na de zomer wel weer iets anders leuk.

nou ik heb meg spierpijn hahahahaha, we gaan vandaag lekker naar scheveningen.

nou meiden fijne dag vandaag.

xxx

6. djellybelly

goedenmorgen dames, wat zijn we ineens rustig???

ik moet vandaag werken.
    ben gister naar scheveningen geweest en verbrand op mijn rug :(
    dus das ffvolhouden AUWWW

nou fijne dag vandaag.

xxx

7. luuus

luuus Niet meer actief

@ anstefay
    haha ik snap dat je spierpijn heb 3 uur lopen pfff haha echt kanp van je hoor ik doe het je niet na haha...;)

@ sidmick
    fergie speelt nu vooral veel met dr poppen en met de bal.. ook dingen uit de keuken vind ze super pannen enz haha en ze heb een bumba puzzel ze weet nog niet echt hoe het moet maar probeert wel al flink... en met de blokken of in de zandbak speelt ze ook veel...

@ aaliyah
    wel goed dat je vriend nu aangepast werk heeft gekregen bevalt hem nu dat een beetje???? is je nekpijn al weg??? kan indd wel door de stress komen hoor heel vervelend!

mariokart is hier favoriet haha en monopoly en maria party we hebben ook zo'n dansmat is wel grappig en zo'n mat waarbij je naast elkaar moet staan en spelletjes tegen elkaar moet doen..

ik woon in het laakkwartier heb nog op i-net gekeken en in de krant maar daar staat niks dr over verder ook nks gehoord heel vaag...

verder gaat hier alles goed verveel me een beetje vandaag:( me vriend is met de auto weg om nog een nachtje te gaan nachtvissen.. en zoals ik al zei iedereen die ik ken woont in delft dus om nou ff snel langs iemand te gaan.. denk dat ik zo ff ga wandellen en dan een badje in de tuin op zet voor fergie..

8. qnrm

qnrm Lid

Jul 20, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,hoop dat ik mezelf bij jullie clubje mag toevoegen;)
    Ik ben Tamara 29 jaartjes jong en mama van 4 mooie kindjes die ik deel met hun papa.
    En ben zwanger van nummer 5 maar daar zit een heel verhaal aan vast:)
    Woonachtig in Hazerswoude,maar kom oorspronkelijk uit Leiden en hoop eigenlijk snel weer richting bollenstreek te gaan.
    Werk ook nog 20 uur in de week in de uitvaart,kom eigenlijk uit de zorg.
    Momenteel ben ik niet werkzaam wegens extreme misselijkheid en nog wat zwangerschapskwaaltjes;)
    Meer weten vraag gerust8)

9. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Ook ik hoop hier wat gezelligheid op te doen. Ik ben 35 jaar en heb 2 dochters van 5 en 2. Nummer 3 is onderweg. Wij wonen in Katwijk.
    Ik ben 3 dagen (heb voor 3 jaar ouderschapsverlof opgenomen) werkzaam bij een grote gemeente.

10. djellybelly

@luuus, ik heb ookniks gehoord idd over een schiertpartij, ik werk bij de betje wolffstraat en daar kletsen ze best veel hahahaaha maar nog niks gehoord.

@qnrm welkom, leuk dat je je hebt toegevoegd.

jeetje 4 ids en 5 onderweg hahahahaha wat een prestatie respect voor je, en dan ook nog werken.
    mij zou het niet lukken :D
    maar nu ben ik wel nieuwsgierig geworden, verhaal van de 5e ;)
    maar goed jehoeft het niet te vertellen mag ook per pb.

hoop voor je dat de misselijkheid al een stukminder is geworden?

@evamerel1, welkom meid.
    domme vraag misschien,maar hoe gaat dat oouderschapsverlof in zijn werk dan?

nou meiden ik heb gister gewerkt, pfff wat een warmte he.
    ga zo maar ff kijken of iknog zand heb liggen in de keldder, ken fay heerlijk op het balkon spelen.

verder rustige dag heeerlijk.

xxx

11. loekiemonster

loekiemonster Actief lid

Jul 22, 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, mag ik er ook nog bij?:)

Ik kom trouwens ook uit zoetermeer.. woon er al heel lang (kom oorspronkelijk wel uit denhaag..

Heb 3 kindjes, de jongste gaat na de zomervak ook naar school..

Las iets over een hernia.. heb alles ff vluchtig doorgelezen..

Heel vervelend weet er helaas alles van:( Ik ben zelf 3 weken geleden aan een stevige nekhernia geopereerd.. Nu gaat het super, daarvoor was ik een wrak, heb ruim een jaar zenuwpijn gehad in mn hele rechterarm..

Liefs Loekie

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    nieuwe meiden welkom hier!! Degene die ook in z'meer wonen waar wonen jullie in z'meer?

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos maar er is hier veel gebeurd met vriend,hernia,werk enz. en dan ook die kleine waar we voor moeten zorgen. Ik zal vanavond of vanmiddag even kijken of ik tijd heb om bij te lezen en reageren!!

Nogmaals sorry

liefsss

13. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    zo ben dr ook weer eens na 3 drukke dagen:)
    heb hier eens stevig de boel onder handen genomen...1 parketvloer dr uit gesloopt op de zolder en op de andere zolderkamer het zeil...pfffff wat een werk met die hitte zeg; en ook best lastig want dr staan allemaal spullen...volgende project de hal van de zolder; ook vloertje druit :)
    Was ook helemaal gaar gisteren; was ff op de bank tv gaan kijken maar ben rond 2100 in slaap gekukkelt en maar goed ook want snachts is mijn zoontje gaan spoken hihi dat had t denk ik te warm en kon daar niet van slapen; dus was maar goe ddat ik er al wat uurtjes op had zitten haha.

Behang hebben we idd uitgezocht in de behanghal; wat een keuze daar zeg, pfffff was eigenlijk TE veel....

@anstefay...sjee 3.5 uur lopen jij had dr zin in zeg...!was je meisje t niet zat in dr buggy op een gegeven moment...?
    t zal nu wel snel gaan met de kilo's deze week:)
    lekker hoor op t strand ben je met faye geweest? zou ook wel weer ff naar t strand willen maar weet ff niet hoe ik dat makkelijk met een baby kan doen...hoe deden/doen jullie dat met zon kleintje; zo'n speciaal tentje kopen ofzo?????? (toen mijn zoontje zo klein was hadden we een *&*zomer dus toen hoefde ik er niet over na te denken haha)

@luuus; schietpartij brrrrr wat eng, heb je dr inmiddels al wat van gehoord wat dr aan de hand was enzo...?wat voor spellen speel je op de wii? wiifit? vind altijd zo grappig gezicht dat "gesport" op die weegschaal...
    \
    qnrm; welkom, leuk zeg een groot gezinnetje en nog werken ook, petje af hoor...! weet je al wat t wordt?ben wel benieuwd naar verhaal van nummer 5? pff balen dat je nog zo misselijk bent; hopenlijk gaat t gauw over...

evamerel; welkom...! hoe ver ben je al zwanger van de 3e en weet jij al wat t wordt???

loekiemonster ook welkom!welke wijk woon je van zoetermeer? wij wonen nu in seghwaert (tijdelijk)...naar welke school gaat je dochertje?

@aaliyah; gaatt al wat beter met je vriend?wordt je al gek van em of ist nog gezellig...?! leuke fotos op je hyves; heb ff gegluurd:)

zoooooooooo lekker weekend; heerlijk met zijn 4tjes thuis...morgen gaan we voor een poxyvloer kijken in rotterdam...

14. loekiemonster

loekiemonster Actief lid

Jul 22, 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    @tinkerbell wij wonen in wijk 22 en zijn druk op zoek naar een ander huis...
    Mn 2 meiden gaan naar de achtsprong, die zit bij mij om de hoek..
    Daar gaat mn zoontje ook naartoe na de vakantie

Liefs Loekie

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Anstefay wat balen dat je verbrand was op je rug lijkt me zooo pijnlijk ik heb echt geen idee hoe dat voelt
    Ja nekpijn is weg was idd stress. Vriend heeft ff geen aangepast werk meer, hij krijgt 2 sept een scan en gesprek bij de neuroloog...
    Maar als ze begrijpen het allemaal niet op zijn werk, dus hij heeft kans dat zijn contract in dec niet verlengt wordt. Maar hij heeft een idee voor eigen bedrijf, dus hij gaat dat zowieso verder uit werken.

@tamara wooow 5e kindje ben ook wel benieuwd naar het verhaal daar achter!! Lijkt me zooo leuk een groot gezin, zou dat ook graag willen alleen financieel laat het nog niet toe bij ons.

@evamerel leuk hoor 3e kindje hoe ver ben je in de zwangerschap en wanneer ben je uitgerekend?Is het nog vol te houden met dit weer?

@loekiemonster jeetje nekhernia lijkt me ook geen pretje zeg!Ben je al helemaal herstelt?

@tinkerbell jeetje wat een werk met dit warme weer zeg!! Maar geeft denk ik wel een voldaan gevoel als je zo bezig bent geweest? Ja veel keuze hebben ze daar he, ik vond het ook wat té maar ik wist wat ik wilde, barok dus dat maakte de keuze al snel wat makkelijker.
    Gelukkig zit hij niet thuis dus kan niet zo gek van hem worden hihi.
    Wat is een poxyvloer?

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Is Loekie je echte naam? Ik heb een klasgenootje gehad die Loeky heette maar dat schrijf je dus anders, vind het een leuke naam.
    Welke wijk is wijk 22 ook alweer? En waar wil je gaan wonen?

17. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    arghhh; ik had eeen heel verhaal getypt en nu isie weg.....naja ff overnieuw dan maar...

@ aaliyah...wat vervelend van je vriends werk zeg, een beetje inlevingsvermogen zou wel prettig zijn...
    wel fijn dat hij redelijk snell de scan in kan...gaan ze hem evt opereren of is het alleen om de precieze plaats te bepalen van de hernia???moet jij trouwens ook alweer bijna aan t werk, of heb je vakantie aan je verlof vastgeplakt? Ik ga woendag weer voor t eerst.....
    poxyvloer; is een soort grindvloer (niet zoals een tuintegel ofzo hoor) het is glad en dat heb je in allerlei kleuren...maar als wij t doen gaan we voor zwart (met ik hoop een soort glitter dr in, ben dol op glitterrrrrrrrs en glimmerdeglim haha).

@loekiemonster; wijk 22 is dat palenstein? zitten jullie wel in t deel wt nog blijft; ze gaan daar zoveel renoveren toch (naja zijn al druk bezig zag ik)...waar willen jullie heen verhuizen?wel in zoetermeer of een hele andere kant op?
    wij gaan hier weg per half november:)

nou ik fga weer ff gezellig doen hier:)
    toedelssssss fijn weekend!

18. djellybelly

Welkom allemaal, leuk dat jullie mee doen :D
    moeten alleen ff de gang er weer in krijgen, maar ja dat heb je he met dit moie weer :D

@tink ik heb zon half tente gekocht echt ideaal.
    en de kilo's willen niet echt van de week vor het eerst in maanden met mijn ventje uit eten geweest, hadden we echt ff nodig samen lekker genieten.
    ging de laaste paar weken niet zo lekker.

dus baal enorm, maar goed we gaan er weer tegen aan en het was vor een goed doel :D

ik ben alleen zooo moe pfff k slaap zo slecht wprd er gek van, zo licht dus ik hoor alles.

ik ga vandaag maar eens ff mijn huissie opruimen, is me dat mooie weer niks van gekomen :D

nou meiden fijn weekend.

dikke kusss

19. loekiemonster

loekiemonster Actief lid

Jul 22, 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@Aalayah ja het gaat weer helemaal goed, ben 13 juli geopereerd en moet 8 weken rust houden, maar de zenuwpijn is weg en das zoooo fijn:) ben dus ook van de morfine pillen af...

nee loekie is niet mijn naam hihi onze golden retriever heet luca, maar die wordt altijd loekie genoemd, mn oudste dochter heeft hem omgedoopt naar loekiemonster omdat hij dol is op koekjes hahaha

@Tinkerbell Ja wij wonen idd in palenstein, onze flat gaat ook weg, we willen graag in ztm blijven maar de wijk maakt ons niet zoveel uit..

Waar gaan jullie naartoe in november??

Liefs loekie

20. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    @anstefay; heerlijk ff uit eten, ff tijd met zijn 2tjes..t heeft dus wel ff goed gedaan...?! Naja hierna gewoon weer verder aan de sonja bakker toch; 1 avondje zal echt niet veel uit maken...!
    balen dat je zo slecht slaapt, van de warmte misschien of heb je t altijd al? vanochtend ook ff weer heerlijk mogen uitslapen , histeren was mijn vriend zijn beurt vandaag de mijne haha, dus na de ochtendvoeding weer heerlijk mijn bedje ingekropen tot 1030...!!! das echt superlaat voor mijn doen, normaal wordt ik toch rond 0900 wakker als ik mag uitslapen...

@loekiemonster; joh je hebt echt pas geleden nog die nekhernia gehad; oei lijkt me zo pijnlijk zeg...had je ook uitstraling naar je arm? in welk ziekenhuis ben je geopereerd?
    Hoelang mogen jullie nog in palenstein blijven wonen...?vriendin van mij mag tot 2011 is uitgesteld al een paar keer...
    Wij gaan over 3 maandjes verhuizen naar den haag (komen we ook net vandaan, maar hadden ons huis lekker optijd verkocht en moesten dus in huur...)...je mag zo in dit huisje incl.vloerbedekking en luxaflex trekken hihi...we huren dit via de makelaar, tis duurder dan via de woningbouw maar dan heb je ook wel snel een huisje zoals wij nodig hadden...dus voor ons was dit de ideale oplossing...

wat ist verder stil iedereen druk bezig t weekend???:) groot gelijk hoor; zolang t weer mooi is, heerlijk dr van genieten!voor je t weet valt t weer met bakken uit de lucht...!

nou ik ga ff boodschappen doen...toedelsssss

Share This Page