Hi ik weet dat er bij de 'maandenmama's' ook een topic is voor Pink lady's, maar bij de clubtopics is er niets voor meisjes-mama's Tijdens mijn zwangerschap zag ik mezelf al als jongensmama en de naam hadden we ook al. Raar hoe het kan lopen als je bij de 18 weken echo hoort dat het een meisje gaat worden..... Achteraf gezien ben ik zooooo blij met een meid. Helemaal, omdat het ons enigste kindje zal zijn (ivf-icsi op latere leeftijd). Blij, omdat ze een rib uit mijn lijf kost Ik weet niet of ik dit bij een jongen ook had gehad. Vera is bijna twee en DORA gek. Alles van Dora is hot Volgende maand willen we haar weer in een 'overkill' jurk kleden voor haar verjaardag. Ze is onze allessie !! Hoe is het met jullie prinsesjes 8)
*meld* ik heb er 2 en ik vind het heerlijk! ik ben zelf gek op roze dus dat scheelt, ik kan nu helemaal los haha en ze zijn ook nog eens gek op elkaar en die overkill jurken hihi herkenbaar! heb wel een toepasselijke foto van vanmiddag
wow wat een geweldige jurk. zolang ze er nog inwillen zo langm ogelijk aandoen hihi. ons meisje is 3,5 en denk maarn iet dat ze nog een jurk aanwil hoor absoluut niet. wel veel roze en glitters maar jurken hoo maar. ben dus nu ook nog een echte meiden mama maar goed komt wel wat verandering in want komt een jochie bij. dit was dus ok wel heel erg wennen aangezien we ons beiden altijd als meiden ouders zagen hihi. hier vooral stoere meiden kleren dus. alleen op dr eerste verjaardag dus een overkil jurk ooh jah en op de 50ste verjaardag van me ma hihi hadden we een hele gafe meegenomen van cran canaria echt zon baljurk idee bordaux rood en witte onderjurk en allemaal gouden bloemen erop hihi. het is nu dus echt hot pants en spagettibandjes hihi met glitters maar ook erg leuk hoor.
Ja hier ook een echt meisje meisje. Ze wil alleen nog maar jurken aan. Elke dag wil ze een prinses zijn. Dat zegt ze ook., Ziet ze iemand in een jurk dan zegt ze tegen de persoon mooie prinses,
Ik heb altijd al een meisje willen hebben en tijdens mijn zwangerschap hadden we alleen maar een meisjesnaam bedacht, hoewel we niet wisten wat het was en pas heel laat hadden we ook een jongensnaam... Meisie is echt een meisjes meisje... super gek van Hello Kitty en nijntje... wilt niks andes meer aantrekken... echt super leuk, aangezien dat ook mijn favo figuurtjes zijn... Vorige week een tutu voor haar gekocht, ik zit zelf op ballet, en toen ik het haar aan had getrokken, ging ze gelijk rondjes dansen... echt heel erg leuk... Ben echt super trots op haar...
Toen ik eenmaal voor het zwanger gaan ging wist ik al snel dat het een meisie zou worden. En ik had gelijk! Ik zag mezelf tot voor kort als meidenmama. Niet omdat het bij me past maar gewoon een soort voorgevoel. Nu heb ik het idee dat kindje nummer 2 een jongetje is. Maar goed die is nog niet in de maak. Heb zelf een lekker ondernemend en vrolijk meisje. Ze is erg makkelijk maar als ze iets echt niet tof vindt (ik wil aan de printer zitten maar mama vindt dat niet leuk), dan laat ze het wel horen. Ik ben zelf helemaal niet van het roze enzo maar toch heb ik veel roze kleertjes. Maar wel stoer! spijkerbroekjes enzo.
Hier ook een meisjes moeder en ik ben er dolgelukkig om , het is ook echt een diva , wil het liefst de hele dag in haar prinsessenjurken rondrennen en kettingen en armbanden om ... loopt ook bijna de hele dag met een tiara op dr hoofdje dora is hier ook favoriet en word ook veel uit volle borst meegezongen ...
Hier ook 2 meiden. Merel is helemaal gek van Nick en Simon (heeft ze nu al smaak? ) Jurkjes vindt ze geweldig, maar houdt ook wel van de stoere dingen. Maar de haren moeten wel elke dag in een staartje, liefst armbandje om en mama spelen over haar zusje van 2 maanden. Ik wilde eigenlijk nooit kinderen, maar als er dan 1 zou komen moest het een jongetje zijn. Ik zag mezelf helemaaaaal niet als meisjes mama. Toen we hoorden dat de eerste een meisje zou worden was het dan ook even wennen, maar toen ze er eenmaal was, was ik zooooo blij met haar en bleek ik ineens toch wel een meisjes mama te zijn. Ik hou wel van rose, jurkjes (ik heb ze zelf nooit aan, maar bij mijn kind vind ik het geweldig). Tuttelen met haar haar, sieraden, poppen enz. Het is een genot om meisjes mama te zijn!
Haar verjaardag komt steeds dichterbij en de ultieme jurk nog niet gevonden!! Nu al plezier om het shoppen!! Ook zijn haar haartjes lang genoeg om twee staartjes in te doen... staat zo leuk. Ik koop me gek aan elastiekjes en speldjes Ontzettend leuke jurk van Daimy
Wat een schatjes... In mei is mijn zwager getrouwd, toen hebben we melissa een heuse princessenjurk aangetrokken... mooier kon gewoon niet.. en van het weinige haar dat ze had, hebben we een staartje kunnen maken... ik zal eens een foto opzoeken...
Wij krijgen ook een meisje (in november), al kan ik dat nog steeds niet echt bevatten.. Had vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het een jongetje was, mijn vriend had dat ook en ook de aanstaande oma's hadden dat idee... Toen we bij de 20-weken echo hoorden dat het een meisje was, ben ik daar best wel lang 'van slag' van geweest. Eigenlijk geloofde ik het niet helemaal.. Maar van 't weekend bij de pretecho werd gezegd dat het echt overduidelijk een meisje is. Dus toch Begrijp me niet verkeerd, ben er echt niet minder blij om, maar moest wel even omschakelen Ben niet zo'n meidenmama denk ik, al dat roze en geglitter is niks voor mij, gewoon lekkere stoere meidendingen moeten het worden. Meer mama's die dit hebben?
Hier een mama van een jongen en een meid. Ik was ook geen mama voor het roze enz. Maar ik ben helemaal om, het kan niet gek genoeg. Onze dame word bijna 1 maar is echt een meisje meisje, merk je nu al aan alles.
Hier ook een trotse mama van een meid. Ook ik dacht sterk dat ik in verwachting was van een jongen, pas in de laatste weken dacht ik ineens 'het kan ook een meisje zijn'. En dat is ze dus, ben echt superblij met haar! Ik ben wel heel erg van het roze maar dan wel van het stoere. Voor mijn meisje geen zoetsappige jurkjes, maar misschien komt dat nog als ze zelf haar kleren kan uitzoeken.
Wat een prachtig meiske Koetje! Ik heb trouwens wel wat 'roze-achtigs' al gekocht, maar dat is meer tegen lila aan en wel lekker stoer en niet zo prinsesserig zal ik maar zeggen Verder moet het idd gewoon lekker stoer, dus veel andere kleurtjes, en heb wel 1 jurkje maar das ook lekker stoer van spijkerstof
Meiden hebben jullie tips voor mij waar ik de ultieme 1e verjaardagsjurk van mijn meisje vandaan haal? (sab85, die van jou is GE-Wl-DIG!)