Ik dacht, laat ik ook eens een cluppie opstarten... al ben ik bang dat ik misschien wel alleen zit te kleppen hier Maar goed... zijn er hier misschien mama's (to be) die op ijslandsepaarden rijden, hebben? Groetjes Cyntje78
Wat leuk!!! Nu zijn er 2 om te kleppen. Ik heb 3 jaar een ijslandse merrie gehad. Dit is een kleine 4 jaar geleden (wat vliegt de tijd.....) Een hele gave merrie: 5 ganger, letterlijk bom proef, best groot stokmaat 1.40 meter. Daarnaast heb ik op een paar wedstrijd ijslanders gereden. Uiteindelijk heb ik haar verkocht ivm tijdgebrek. Rij je zelf ijslanders? Waar?
Heey Gwen! Ik had niet verwacht hier iemand te treffen met de liefde voor ijslanders! Ik rijd nu zo'n 12 jaar recreatief op ijslanders. Ik heb een jaar of 4 geleden mijn ijslander Osk van op d'n Dries terug verkocht aan Robert Verzuu ivm persoonlijke omstandigheden. Nu rijd ik sinds januari bij fra Breuerson (eigenaar Boreas) Ik heb het er reuze naar mijn zin! Bij je ook bij Wedstrijden Zuid geweest? Groetjes Cyntje78
Ik ben er wel een paar keer wezen kijken, maar nooit meegedaan. Mijn merrie heten Stilla-Lýsa frá Ilper Skák. Ik heb haar gekocht bij Stal frá Sjávarfalli. Dit is ze
Mooi paard! Fjalladis is bruinschimmel. Ik heb helaas geen foto nu (nieuwe laptop) Ik heb ook nog nooit meegedaan op Zuid, maar het gaat echt eens gebeuren! Misschien volgend jaar... heel misschien, ligt aan wanneer ik zwanger mag worden. Maar dan waarschijnlijk paarrijden en behendigheid hahahaha! Dat kan niet echt mislukken namelijk! Groetjes Cynthia