Hoi dames, aankomend weekend willen wij de peter en meter vragen voor ons kindje wie weet een orginele manier? ik wil graag iets geven, maar ik kan zo op internet niks vinden qua peter/meter bijv een kaart, of een ander leuk iets, en dan een gedichtje schrijven? iemand tips?
Meter zou ik als kado inpakken "een meter" hahahaha Gedichtje erbij: 10 vingers en 10 teentjes 2 armpjes en 2 beentjes een mama om me te verzorgen papa, daarbij voel ik me geborgen. nichtjes om te vermoeien neefjes om mee te stoeien oma's en opa's bij de vleet En toch.. voel ik me nog niet compleet er is nog iets belangrijk tekort, daarom wou ik je vragen of jij mijn meter wordt. ---------------------- Hier een link met meer gedichtjes: Mini t-shirt met echo
Gewoon vragen, zonder poespas. Al die gedichtjes en cadeautjes zorgen ervoor dat mensen zich extra onder druk gezet voelen. En je wilt lijkt mij niet iemand die zo flabbergasted is door alle gedoe dat hij/zij er niet even rustig over kan nadenken. Is natuurlijk een beetje afhankelijk van wat je erbij voorstelt, maar toch. Het is misschien minder leuk, maar voor de betrokkenen wel fijn.
dat is ook zo, maar vind het zo stom om te vragen: Hey, wil jij peettante van ons kindje zijn? dat is toch minder speciaal vind ikzelf.. Daarbij is 1 van hen al peettante van mijn zoontje, en de ander is de partner ervan, dus leuk zullen ze het wel vinden en misschien ook wel verwachten. Ik heb nu idd ook bedacht een foto zoals iemand zei, en achterop zet ik denk ik: Wie ik ben, hoe ik zal heten, mag voorlopig niemand weten. Maar al ben ik nog zo klein, toch vraag ik je: wil jij mijn peetoom zijn? en bij de ander dus hetzelfde gedichtje en dan de vraag of ze peettante wil zijn. morgen even bij de hema 2 foto's laten afdrukken bij de direct klaar service thnkx allemaal!
wij hadden 2 kaartjes gekocht met daar op de volgende tekst. Over maximaal een week of 6, Begin ik aan mijn eerste levensles. Ik zal dan voor het eerst buiten komen kijken. En pappa en mamma zullen zien op wie ik het meest ben gaan lijken. Handjes voetjes neusje en oren. Voor je het weet ben ik al geboren... Van de meeste dingen ben ik al voor zien, Alleen lijk ik wat te missen, misschien... Er zijn voor mamma en pappa 2 belangrijke mensen, Die ik graag in mijn leven zou wensen. Misschien heb je al een idee wat ik je wil vragen, Zou jij de naam peter of meter willen dragen?