hallo! nou ik kan hier rustig over meepraten. ik ben ook zo ziek geweest. met 7 en 11 weken opgenomen omdat ik zo ziek was dat ik niks meer binnen kon houden. heb zelfs tot de laatste dag elke dag overgegeven. ook ik werd niet geloofd op mijn werk. of in elk geval ze zagen het niet zo serieus. en dan komen ze met van die tips die niet werken want je hebt nml alles al geprobeerd. ik kan alleen maar zeggen als je je niet goed voelt gewoon niet gaan werken. het is je recht al zwangere vrouw wanneer je te ziek bent. klaar. aan de andere kant (vind ik) moet je je soms wel een beetje verzetten. gewoon positief blijven! daar wordt je niet beter van maar soms wil het wel helpen, anders zie je straks niks meer positief. geloof me ik kan het weten. wil je veel succes wensen en hopelijk voel je je snel beter.
Mijn schoonmoeder kwam gisteren langs en vertelde over een boek dat ik zou moeten leven. De kant van het nu of zo, over hoe je in het nu moet leven en positief moet blijven en zo. Ze zei dat ik dat wel kon gebruiken nu ik in zo'n negatieve circel leek te zitten en er niet eens uit wil. Ik schrok me rot. Toen ze weg was, vroeg ik mijn man of ik nu echt zo negatief overkwam, want ik vind zelf niet dat ik klaag, ik ga werken, ik doe mijn huishouden, ik ga wandelen met de hon... Ik heb alleen wat recuperatietijd nodig achteraf, even bekomen. En als iemand me vraagt hoe het gaat, zeg ik de waarheid, dat ik moe ben, of net niet, ... Je zou er toch zot van worden hoor...
Zo heb ik eens het antwoord gekregen "Maar zwangerschap is geen ziekte hoor" Neem van mij aan dat je daar anders over denkt, of je daar iig anders bij voelt als je per dag gemiddeld 2x boven de wc-pot hangt Maar... Meid... Als je je hieraan kan optrekken: Ik ben ook vanaf week 5 ziek geweest, en nu op week 11 is er écht wel beterschap... Kus!