Dat vraag ik mij ook af. Niet om vervelend te doen, maar een uitspraak als "mensen vinden mij lelijk, omdat...." wekt bij mij een beetje de indruk alsof je zelfbeeld wel wat verbeterd kan worden Meid, als jij je lekker voelt bij je lengte en gewicht, dan laat je het toch lekker zo?! Boeiend wat anderen ervan vinden...! En als je je er niet lekker bij voelt, dan zou ik eens contact opnemen met een diëtiste. Je moet alleen stappen ondernemen als je dat zélf wilt, niet omdat andere mensen van mening zijn dat je moet aankomen o.i.d.....
Ik ben 170 cm en weeg op t moment 52/53, en heb een hele lange tijd 50 gewogen.. Ik had er op mijn werk wel eens last van, alsof ik niet at zeg maar.. heel vervelend.. Ze dachten ook wel eens dat ik at, maar het later weer uitspuugde, en dat is echt niet leuk om te horen.. ik heb gewoon een snelle verbranding, kan er niks aan doen, kan ook alles eten wat ik wil. Maar ik dacht dan altijd, ach ze zijn jaloers omdat hun niet van die strakke lijven hebben, en dat hadden ze ook echt allemaal niet haha. Stelletje zeik wijven waren dat soms. Probeer je er niet teveel druk om te maken, anders ga je je wel onzeker voelen en dat is niet de bedoeling. Oh ja, en ik ben eens door een klant ''die magere collega'' genoemd...
Ik woog voor mijn kinderen altijd rond de 51kg met 1m66. Ik heb nooit zulke opmerkingen gehad, eerder alleen positieve opmerkingen. Over het algemeen vinden mensen dat ik een heel mooi figuur heb. Maar het is ook maar net hoe en waar je wel vet hebt op je lichaam denk ik. Ik heb altijd een goede voorgevel gehad en 'bolle' wangen, denk dat dat ook wel scheelt. Doordat ik geen ingevallen wangen heb zie ik er ookniet snel uit alsof ik te weinig eet ofzo. Ik weeg nu weer rond de 53kg, vind het wel best zo.
hier 1.69 m en 51 kg. Dun ben ik eigenlijk niet..Tenminste, wel slanke taille, maar flinke heupen enzo (90-60-98 haha). Vrouwelijk figuur zullen we maar zeggen. Heb ook veel opmerkingen gehad hoor, maar ja, perfect zijn is ook zo saai .
Net als in je topic van vandaag over geaardheid dat je onzeker bent wat mensen ervan vinden; mensen lekker laten lullen! Het is ook nooit goed bij een ander!.. Toen ik 20 kilo zwaarder was als nu riepen mensen: '' wow, jij bent ook VET geworden zeg!! Ik zou maar eens gaan afvallen want je bent echt vet'' ( net 10 dagen daarvoor bevallen). En nu enkele maanden later die kilo's eraf zijn zeggen diezélfde mensen weer '' gaat het wel goed met je?? je bent zo erg dun, eet je wel goed?? heb je stress?? niet meer afvallen he, want je ziet er ongezond uit'' Wat willen ze nou Kortom, het is noooit goed. Zolang JIJ lekker in je vel zit en gezond bent er niks van aantrekken