Oh, maar dat gebeurt ook wel hoor. Daarbij is de strijdbijl in dit topic inmiddels wel begraven dus het hele "negatieve" is er wel uit naar mijn idee.
Tja,vrouwen onder elkaar........ Maar inderdaad,je energie steken in andere dingen zoals Romy,lijkt me een goed plan!
Goh, verrassend Ze zijn er ook zo uit te pikken met hun irritante gelul en kliekjes geouwehoer. Blegh De negeerfunctie; voor veel mensen een verademing!
@Sapje: Ik was het niet oneens met jouw reaktie hoor... Volgens mij zat er zéker een kern van waarheid in, zélfs als dat niet graag door medeforummers beaamd wordt...
Wat ik erg vreemd op zp is dat een mooi topic zoals 'kersthulp' niet mag. En een topic zoals deze, die duidelijk bedoeld is om een discussie uit te lokken en wat voor mij onder een 'reltopic' valt, gewoon mag blijven bestaan. Vreemde regels gelden hier op de site. Ik ben moderator op een andere site en een topic als deze was al lang op slot gegaan. Maar verder heb ik niets gemerkt over wegpesten. Wel dat mensen elkaar verkeerd begrijpen, of dat dingen erger worden gemaakt dan dat ze zijn. Ook kritiek wordt vaak niet geaccepteerd. Maar ik denk dat dit ook dingen zijn die in het normale leven ook gebeuren, en het hoort er dus gewoon bij.
Alles "zomaar" dichtgooien wordt je niet in dank afgenomen hoor (en terecht). Dit is toch een prachtig bewijs dat het wel goed kan. Je moet toch van gedachten kunnen wisselen, dat kan hier. Kersthulptopic is een heeeeel ander verhaal en heeft niet zoveel te maken met dit topic. Negeerfunctie: Je kunt in je profiel mensen toevoegen aan je negeerlijst. Dan zie je dus de berichten van deze persoon niet meer (wel de quotes inderdaad, maar die zijn al teruggedrongen naar 1 quote per bericht).
ik wil even wat recht zetten!! dit topic heb ik geopend om,dat het mij op viel niet om te rellen als ik een rel topic had willen openen had ik wel een topis geopend. over oorbellen of een bv versus kv topic. ik zit hier nu 4 jaar en nu viel het me op dat kan toch?? ik heb vandaag alleen al dingen in de geschiedenis gelezen die gewoon niet mals zijn en dat stoorde mij simpel!