mensen weg pesten op het forum??

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pocahontass

pocahontass Niet meer actief

als ik naar het aantal lezers kijk onderin zeg ik: super topic amfy :D

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, maar dat gebeurt ook wel hoor. Daarbij is de strijdbijl in dit topic inmiddels wel begraven dus het hele "negatieve" is er wel uit naar mijn idee.

3. pocahontass

zie je nou wel dat ze er zijn die zich weggepest voelen, zo zonde dat het gebeurd :(

4. MvdW

MvdW Niet meer actief

+100!

5. pocahontass

doe ik ook hoor, branden hier 4 kaarsjes voor me neus ;) maar vond dit wel leuk om te lezen :)

6. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja,vrouwen onder elkaar........
    Maar inderdaad,je energie steken in andere dingen zoals Romy,lijkt me een goed plan!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goh, verrassend ;) Ze zijn er ook zo uit te pikken met hun irritante gelul en kliekjes geouwehoer. Blegh

De negeerfunctie; voor veel mensen een verademing! :D

8. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was er maar zo'n knop da je de berichten van sommige mensen nit hoeft te lezen;)

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Blijkbaar sta ik er dan niet op:D

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die is er dus: de negeerfunctie!

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

@Sapje: Ik was het niet oneens met jouw reaktie hoor... Volgens mij zat er zéker een kern van waarheid in, zélfs als dat niet graag door medeforummers beaamd wordt... ;)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nu er nog voor zorgen dat je ze in quotes niet kan lezen :D, dan zou het perrrrrfect zijn!

13. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blond,hoe werkt ie?:D

14. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik erg vreemd op zp is dat een mooi topic zoals 'kersthulp' niet mag. En een topic zoals deze, die duidelijk bedoeld is om een discussie uit te lokken en wat voor mij onder een 'reltopic' valt, gewoon mag blijven bestaan. Vreemde regels gelden hier op de site. Ik ben moderator op een andere site en een topic als deze was al lang op slot gegaan.

Maar verder heb ik niets gemerkt over wegpesten. Wel dat mensen elkaar verkeerd begrijpen, of dat dingen erger worden gemaakt dan dat ze zijn. Ook kritiek wordt vaak niet geaccepteerd. Maar ik denk dat dit ook dingen zijn die in het normale leven ook gebeuren, en het hoort er dus gewoon bij.

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    +200 :d

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou fijn dat de lucht weer geklaard is. Kom al jaren hier dus dat is altijd een fijn gevoel. :)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alles "zomaar" dichtgooien wordt je niet in dank afgenomen hoor (en terecht). Dit is toch een prachtig bewijs dat het wel goed kan.
    Je moet toch van gedachten kunnen wisselen, dat kan hier.

Kersthulptopic is een heeeeel ander verhaal en heeft niet zoveel te maken met dit topic.

Negeerfunctie:
    Je kunt in je profiel mensen toevoegen aan je negeerlijst.
    Dan zie je dus de berichten van deze persoon niet meer (wel de quotes inderdaad, maar die zijn al teruggedrongen naar 1 quote per bericht).

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik wil even wat recht zetten!! dit topic heb ik geopend om,dat het mij op viel niet om te rellen als ik een rel topic had willen openen had ik wel een topis geopend.
    over oorbellen of een bv versus kv topic.

ik zit hier nu 4 jaar en nu viel het me op dat kan toch?? ik heb vandaag alleen al dingen in de geschiedenis gelezen die gewoon niet mals zijn en dat stoorde mij simpel!

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou bedankt dan :(

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ik niet hoor. Heb nooit last van je gehad ;)

Deel Deze Pagina