goh dezelfde meiden die een tijd geleden geband zijn vanwege rellen die zijn keihard weer terug hoor. Die zijn op hyves eigen forum etc aan het bekokstoven om hier te komen rellen. Dat vind ik kinderachtig en dan in dit topic heel braaf komen doen.. Overigens vraag ik mijhetzelfde af hoe oud sommige dames hier wel niet zijn. Ze lezen wat ze willen lezen en zeiken een of de geen helemaal erop af. Ook al als TS herhaaldelijk aan heeft gegeven dat het bijvoorbeeld niet zo is. Maar gewoon simpel weg over heen wordt gelezen. Ik vind het respect voor een ander op dit forum soms echt heel ver te zoeken is.
Hey Dobbel! Kom jij uit het Oosten van het land? Ik herken een beetje het 'Duits' in je schrijven Ik wil graag even zeggen dat ik je haaktopics heel erg leuk vind. Je maakt heel erg mooie dingen...
bedoel er wel mensen mee maar jou niet hoor Doe ik verder ook geen uitspraak over... zou echt TE lullig zijn. Iedereen heeft recht op dr eigen mening...
*Bekend heel eerlijk dat toen ik om 18.00 de computer afsloot dacht dat dit topic toch wel een groot slotje ging krijgen.. respect!
ben wel benieuwd wie dat zijn dan jusi haha zie wel dat ik alles mis wat dat soort dingen aangaan. papaver, uhm ik woon nu in de noordoostpolder, maar kom uit zwolle volgens mij valt dat beiden onder het midden. ik ben schrijftechnies niet zo best, ik zeg alles op papier precies zo, zoals het in mijn hoofd zit, geen idee hoor maar krijg ook vaak te horen dat ik op papier niet zo aardig ben, terwijl ik het vaak helemaal anders bedoel, pff lastig he op papier uitdrukken, maar ben wel benieuwd wt je precies bedoeld aan het duitse??
hmmmm ik denk dat ik maar heel snel terug ga naar mijn shop topicje... daar is tenminste nooit ruzie...
Maar iedereen wordt toch om verschillende redenen geband? (En geloof me, ik ben nog nooit ergens geband...')
Neem aan dat dit over mij gaat ( correct me if i'm wrong ) Maar kzit al lang niet meer op dat andere forum dat is helemaal doodgebloed. En veel reageer ik niet meer in reltopics schrijf liever in t juli mama topic mee en nog 2 andere topics. Ja her en der een berichtje in de lounge. Maar k ben echt niet terug gekomen om te rellen ( en ja lees ze vaak en dan zet k er wat over op hyves of twitter ) en wat een ander er dan mee doet moet die geen zelf weten tis niet aan mij om te bepalen of een ander wel of niet moet reageren dat doen ze uiteindelijk zelf..
Ik 1 keer op het paardenfourm en jawel omdat manlief iets op mijn account poste, we werden zwart gemaakt, ik zij nog laat hangen maar nee manlief kon er niet tegen, en heeft ons verdedigt, en dat mocht niet, dus heel kinderachtig maaar tegen de regels. dus manlief heeft nu maar een eigen acoount, al is het al lang weer overgewaaid, ban was overgens maar 24 uur, mooi afkoelmomentje voor iedereen, want ook de tegenkant was gebannen, hier op zp ben ik nog nooit geband, zal ook neit snel gebeuren verwacht ik
Hee we gingen gezellig doen nu toch...?! Wat gaan jullie doen morgen?! (gebrek aan een betere afleidingszin.. )