mensen weg pesten op het forum??

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    nee joh,

Ik maak voordurend geintjes :D

Maar nu ben ik echt weg... op bed slapen

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Op bed kun je ook andere dingen doen hoor. :p

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Viespeuk:p:D

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, zo vies is dat niet hoor.
    Zo zijn Kenji en Sandro uiteindelijk toch ook gefabriceerd. :p

5. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh dezelfde meiden die een tijd geleden geband zijn vanwege rellen die zijn keihard weer terug hoor.
    Die zijn op hyves eigen forum etc aan het bekokstoven om hier te komen rellen.

Dat vind ik kinderachtig en dan in dit topic heel braaf komen doen..

Overigens vraag ik mijhetzelfde af hoe oud sommige dames hier wel niet zijn.
    Ze lezen wat ze willen lezen en zeiken een of de geen helemaal erop af. Ook al als TS herhaaldelijk aan heeft gegeven dat het bijvoorbeeld niet zo is. Maar gewoon simpel weg over heen wordt gelezen.

Ik vind het respect voor een ander op dit forum soms echt heel ver te zoeken is.

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hey Dobbel! Kom jij uit het Oosten van het land? Ik herken een beetje het 'Duits' in je schrijven :)

Ik wil graag even zeggen dat ik je haaktopics heel erg leuk vind. Je maakt heel erg mooie dingen...

7. pocahontass

pocahontass Niet meer actief

huh?! is dat zo?

8. pocahontass

mocht dat trouwens wel zo zijn er is hier toch geen rel gaande???

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja.. zijn er al zeker 2 in dit topic..

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ex gebanden? really..

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bedoel er wel mensen mee maar jou niet hoor :D Doe ik verder ook geen uitspraak over... zou echt TE lullig zijn.
    Iedereen heeft recht op dr eigen mening...

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    *Bekend heel eerlijk dat toen ik om 18.00 de computer afsloot dacht dat dit topic toch wel een groot slotje ging krijgen..

respect!

13. pocahontass

okay, blijkbaar heb ik iets gemist als je een tijdje bent weggeweest ;)

14. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ben wel benieuwd wie dat zijn dan jusi haha zie wel dat ik alles mis wat dat soort dingen aangaan.

papaver, uhm ik woon nu in de noordoostpolder, maar kom uit zwolle volgens mij valt dat beiden onder het midden.
    ik ben schrijftechnies niet zo best, ik zeg alles op papier precies zo, zoals het in mijn hoofd zit, geen idee hoor maar krijg ook vaak te horen dat ik op papier niet zo aardig ben, terwijl ik het vaak helemaal anders bedoel, pff lastig he op papier uitdrukken,
    maar ben wel benieuwd wt je precies bedoeld aan het duitse??

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmmm ik denk dat ik maar heel snel terug ga naar mijn shop topicje... daar is tenminste nooit ruzie...

16. Papaver

Papaver Niet meer actief

Maar iedereen wordt toch om verschillende redenen geband? (En geloof me, ik ben nog nooit ergens geband...')

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Neem aan dat dit over mij gaat :D ( correct me if i'm wrong :D )

Maar kzit al lang niet meer op dat andere forum dat is helemaal doodgebloed. En veel reageer ik niet meer in reltopics schrijf liever in t juli mama topic mee en nog 2 andere topics. Ja her en der een berichtje in de lounge.

Maar k ben echt niet terug gekomen om te rellen ( en ja lees ze vaak en dan zet k er wat over op hyves of twitter ) en wat een ander er dan mee doet moet die geen zelf weten tis niet aan mij om te bepalen of een ander wel of niet moet reageren dat doen ze uiteindelijk zelf..

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik 1 keer :) op het paardenfourm en jawel omdat manlief iets op mijn account poste, we werden zwart gemaakt, ik zij nog laat hangen maar nee manlief kon er niet tegen, en heeft ons verdedigt, en dat mocht niet, dus heel kinderachtig maaar tegen de regels. dus manlief heeft nu maar een eigen acoount, al is het al lang weer overgewaaid,
    ban was overgens maar 24 uur, mooi afkoelmomentje voor iedereen, want ook de tegenkant was gebannen,

hier op zp ben ik nog nooit geband, zal ook neit snel gebeuren verwacht ik :)

19. pocahontass

he alessandro, ging jij niet slapen :p

20. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hee we gingen gezellig doen nu toch...?!
    Wat gaan jullie doen morgen?! (gebrek aan een betere afleidingszin.. :D)

Deel Deze Pagina