Ik hoor ook nergens bij en moet zeggen dat ik het wel prettig vind. Het nadeel van een kliek, vind ik, is dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden en daardoor elkaars mening beïnvloeden. Daarom ben ik blij dat ik een "einzelgänger" ben.
Dat zeg k niet.. Jij zei dat iemand makkelijk terug kon komen. En ik vertelde alleen dat t dus niet zo makkelijk gaat als jij denkt
Een einzelganger ben ik niet, maar meer iemand die nooit ergens bij zal horen ofzo. Zal wel komen door wat ik heb meegemaakt op de middelbare school, dat ik dat gevoel altijd blijf houden. Maar goed, das een ander onderwerp.
Ja dat klopt ik doelde ook op mezelf en nam mezelf als voorbeeld dat het dus niet makkelijk is om terug te komen na en ban ( daar bedoelde k niet mee dat jij geband was oid ) staat ook allemaal zonder smileys sorry zit op mn foon en weet alleen de lachende smiley uit mn hoofd
ik hou van een goede discussie ben ik ergens niet mee eens zal ik het ook zeggen misschien ben ik soms te recht voor de raap maar zal het zeker nooit echt zo bedoelen niet gemeen in ieder geval maar vind het ook heel erg als je mensen moet weg pesten het feit blijft dat mensen in alle soorten en maten hebt en dat je ten alle tijden daar respect en waardering voor moet proberen op te brengen dus het is zeker triest als je iemand weg wil pesten en dan zeg ik op mn beurt word eens volwasse
Ik ga ook maar slapen geloof ik... snap er geen zak meer van allemaal... @ Sneeuwpop, waarom zeg je niet meteen wat je wilt zeggen? in plaats van die niks zeggende berichtjes? Het gaat me verder ook niks aan ofzo hoor, maar pb elkaar anders dan even.. Gaat wat makkelijker en sneller. Het komt op mij nu een beetje uit de tent lokkerig over. Misschien niet zo bedoeld, misschien juist wel.. maar vecht het even onderling uit anders. (Niet verkeerd bedoeld, is alleen mijn mening/tip, Goh volgens mij ga ik dat maar voor de veiligheid in me onderschrift zetten.. )