mensen weg pesten op het forum??

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik heb het topic toen ook gevolgd en de verwijten kwamen toen echt wel van 2 kanten. betreffend persoon was ook mondig genoeg om het af te weren.

ben het wel met je eens dat het noemen van prive gegevens not done is, maaaaarrrr zo zie je maar weer dat de mensen met wie je denkt het hier leuk te hebben ook je grootste vijanden kunnen worden.
    Ik vind het dan ook niet handig dat iedereen elkaar maar toevoegd op allerlei medias want je privacy zet je op die manier zelf op het spel.

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Maar dan even een serieuze vraag.
    Als mensen weten dat die desbetrefende persoon al meerdere acounts en reltopics (laat ik het even zo noemen) waarom gaat iedereen dan daar op in.
    Ik heb daar zelf ook gereageerd (ga ik niet om liegen) maar d'r naam of wat dan ook zegt mij niks.
    Als ik merk dat iemand mij totaal niet ligt en voor mijn gevoel alleen meer topics opent om flink in tekeer te kunnen gaan,of iedereen over de zeik helpt.
    Dan open ik zijn/haar topic niet.

3. tulip

tulip Niet meer actief

Precies, wij hebben het ook al eens aab de stok gehad, maar in een ander topic kan dat wel anders zijn.

Wat ik eerder al zei, ik snap gewoon niet dat mensen daar echt allemaal meezitten. Ik kom hier heel vaak en heel graag, maar zodra ik er echt mee ga zitten wat iemand zegt, dan wordt het tijd voor een andere hobbie.;)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Lees verder als je neus lang is;)

Ik bedoelde ermee dat met de gegevens die er stonden ook mensen die niet lid zijn van ZP en haar misschien kennen dat wel kunnen doen. En ik doelde daarbij niet op TS maar op "dat soort mensen die wél de boel in de maling nemen.
    En aangezien ik die ts niet ken weet ik niet of ze dat doet of niet.

En dus ook de laatste zijn die de soos zou bellen

5. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Haha ja, de goeie oude sint topic ;)
    Verder sluit ik me bij je aan alleen geen idee welke hobby ik dan moet uitoefenen :D

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb geen idee waar het over gaat ( welke topics ), maar ik vind het wel meevallen.
    Als je er zó zwaar aan trek aan wat mensen over het internet zegt, dan lijkt het mij verstandig om wat minder op internet te komen.
    Er zijn nu eenmaal internethelden die het makkelijk vinden om nare dingen over internet te roepen.

Ach ja, ik kan daar geen seconden wakker van liggen. Vervelend voor de mensen die het wel naar vinden, maar zoals ik eerder zei; wellicht wat minder op internet dan waar deze 'schreeuwcultuur' toch heerst.
    En dan is zwp nog 1 van de mildste fora's vind ik hoor.

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja goeie vraag...ik denk dat we het dan toch moeilijk vinden om te zwijgen, met de ijdele hoop dat desbetreffende TS het licht ziet en er mee kapt. :D

8. Rono

Rono Niet meer actief

Daan je valt in herhaling en t word vervelend meid. Je hebt je standpunt duidelijk gemaakt

Het kan er hier idd erg aan toe gaan en heb zelf ook een erg sterke mening. Persoonsgegevens geef ik ook niet openbaar MITS er toestemming voor gegeven is.

En als ik vind dat iemand echt belachelijk reageer, ga ik daar flink tegen in. En soms ook niet op een lieve manier..

Vaak is het hier zo, 1 durft een mening te geven en 10 schapen volgen...

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Laat mij lekker in herhaling vallen, jij valt ook wel vaker in herhaling in topics of met topics plaatsen, so what? ;)

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk, dit vind ik dus echt een onnodige reactie en het voegt niks toe aan de discussie.

OT: Ook al geeft iemand toestemming om persoonlijke gegevens door te geven, zie ik daar de noodzaak niet van in.
    En als je ergens flink tegenin gaat prima, maar onderbouw het dan.

11. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ze noemde zelf haar eigen naam en haar geboorte datum, kwam niet van de mensen die daar mee aan het discussieren waren hoor. Dus dat basisschool niveau kwam van dr zelf.

12. Darlagirl

Steeds het zelfde zeggen en niet lezen is ook onnodig en voegt niets toe aan de discussie, na een paar keer hebben we het wel gelezen ;)

13. SeaShell

Ik moet hier blijkbaar wel in herhaling vallen :) ;)
    Iemand zei dat haar achternaam rijmde op die van de paus en dat ze haar op Hyves en Facebook hadden. Toen gingen personen aan elkaar vragen hoe ze dan heette en gingen dat onderling pb'en. TS was het op een gegeven moment zat en zei toen: dit is mijn naam en geboortedatum ( omdat half ZP dat al wist omdat ze haar op Hyves en Facebook hadden en dat kinderachtig naar elkaar gingen PB'en)

Toen plaatste zei dat pas op ZP juist ómdat mensen op dit forum al over haar zaten te roddelen. Daarop zei ze haar naam en gingen mensen maar haar Hyves en Facebook op ZP openbaar maken wat erg laag is

14. Darlagirl

Maakt niet uit of het via pb ging of niet, niemand anders dan zijzelf heeft haar volledige naam daar neergezet ;)

15. SeaShell

Maar moet je dan gelijk haar Facebook plaatsen op ZP? Of haar Hyves? Of haar lelijk noemen en haar zoontje zielig en haar man en zei steuntrekkers en verrimpeld?

Dus als ik ergens een mening over heb en mensen zijn het daar niet mee eens en ik noem mijn naam ZELF op dit forum ( nadat het telkens uitgelokt is door mensen) moeten mensen hier dan ook maar mijn Facebook en Hyves profiel op ZP plaatsen en mij belachelijk maken en mij zoontje zielig noemen?? Vind die mensen die dat doen eerder "zielig" dan TS

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Is haar FB pagina er geplaatst dan???:$

Edit never mind klopt had t gevonden:)

17. Darlagirl

Ik heb nergens gezien dat de link naar haar facebook pagina is geplaatst, ik kan er overheen hebben gelezen maar volgens mij hebben mensen gewoon zelf aan dr hand van haar naam dr opgezocht op facebook

18. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Waarom ontgaan mij zulke dingen nou altijd!!!??? O ja, het boeit mij niet ;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

Hmm ik heb zelf nog nooit gezien dat echt iemand werd weggepest?

Ook ik schijn wel eens hard over te komen maar vaak is het dan ook zo dat ik dingen zeg wat diegene dan net niet wilde horen...ja jammer dan maar ik ben eerlijk!

20. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh kom op mensen! Er wordt hier duidelijk met 2 maten gemeten!
    Pesten is een kwalijke zaak, maar er zijn uitzonderingen, want hoe moet je anders je eigen gedrag goed praten?
    Het maakt niet uit wie er begint of of iemand "er om vraagt". Sommige van jullie roepen zelf allemaal heel hard dat je daarboven moet staan. Geef zelf dan het goede voorbeeld! Nu spreken enkele van jullie jezelf nogal tegen.

Deel Deze Pagina