mensen weg pesten op het forum??

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

De discussie waait hier dus op over een ander topic en de een vind het wel ok en de ander niet..
    het feit blijft dat beide kanten het hadden kunnen melden en het topic hadden kunnen laten sluiten.
    Meiden waar maken we ons druk om.. als je buurvrouw een discussie heeft met de andere buurvrouw loop je toch ook niet naar buiten om je mening te geven.
    Iedereen kan heel goed voor zichzelf opkomen en als ze dat niet kunnen, word het misschien tijd om het te leren. Maar als iemand dat niet kan, hoeven we niet direct allemaal op te staan en het op te nemen voor diegene. Ze had zelf het topic kunnen laten sluiten door aan te geven dat het de verkeerde kant op gaat.
    Iedereen heeft een andere mening en opgevoed met andere normen en waarden. We hebben allemaal onze vooroordelen de een juist over de gene die een uitkering heeft de ander juist over die gene die daar een oordeel over heeft..

laat elkaar in de waarde die men heeft en ga het niet nog eens uitdiscussiëren hoe het ook alweer toen precies zat...

tenminste.. dat is mijn mening... en wie ben ik om dat te vinden.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou het ging over pesten en wegpesten op het forum zullen we ook bij het onderwerp blijven nu?

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

Vaak is het hier zo, 1 durft een mening te geven en 10 schapen volgen...[/QUOTE]

beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh:p

4. Alita

Alita Niet meer actief

beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh:p[/QUOTE]
    whahaha idd:D

5. Rono

Rono Niet meer actief

Ja zie maar bij het AMK topic, Hele topic niks over gezegt, alles was goed afgelopen. Juist op t punt dat niemand meer te zeggen had krijg je een gezeik en 10 andere volgen...

6. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63

Nee, anders krijg je straks nog een pakje nepnagels opgestuurd haha;).

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens!:)

Niet alles gelezen hoor, wat kletsen jullie snel haha!

Maar idd uitschelden of gericht aanvallen of persoonlijke gegevens van een ander forumlid plaatsten vind ik niet kunnen.

Op sommige mensen word weleens hard gereageerd, maar dat kan ook zo gezien worden omdat heel veel anderen de mening niet delen met iemand.
    Soms moet ik zeggen worden er ook wel erg rare dingen gezelgd hoor, dat ik denk tje je vraagt er ook wel om om een hard berichtje terug te ontvangen.

Ook word er vaak zo slecht gelezen dat er een mening van iemand geschreven word wat echt nergens op slaat (heb ik het over de beginpost of de eerste bladzijde van een topic als er meer bladzijden zijn kan ik begrijpen dat je dat niet allemaal leest). Dan word daar weer op gereageerd en voor je het weet is het opeens een topic geworden over die ene opmerking die al nergens op sloeg.

Denk serieus dat met goed lezen al een boel ergenissen en lullige reacties geminderd kan worden.

8. Alita

Alita Niet meer actief

Tja en wat bedoelt diegene nu precies wat zij schrijft...ook zoiets....soms lees je het ook verkeerd

9. Rono

Rono Niet meer actief

Nou, ik ga mn eitje bakken. Lief blijven tegen mekaar hea?

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Dan ga ik gauw even z'n topic openen.
    Kan wel wat nieuwe nep nagels gebruiken :p

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Beloofd! of zoals dochterlief zegt: afgesproken??:D

12. Rono

Rono Niet meer actief

Onze kinderen zijn wijzer dan wijzelf ;)

Ja mensen, we kunnen weer verder discuseren want ik heb mn eitje op! :D

13. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik had mijn gegevens er neer gezet omdat mijn toebehoren en al er al stonden in verschillende reacties tot ik het deed
    Wat het punt eigenlijk is is omdat ik eerder een naam heb gehad Puzzcat24 waarbij ik fel agressief en onredelijk reageerde
    De reden waarom ik toen zo reageerde is omdat ik paranoide persoonlijkheids stoornis heb met borderline trekken,en NU gebruik ik medicijnen sinds de geboorte van mijn zoon
    Sinds mijn medicijn periode heb ik het over "normale" dingen gehad,en dat is waar ik naar streef NORMAAL zijn

En ja het onderwerp van die topic is mijn MENING en viel niemand persoonlijk aan maar toch kreeg ik vanalles over me heen
    Geeft niks,want ik zit daar niet mee
    Waar ik WEL mee zit is dat mijn zoon erbij betrokken werd
    Dat is NOT DONE!

Wat "zei" ik dan tegen anderen?
    Op puzzcat's account of deze ?
    Want zover ik weet heb ik NIEMAND persoonlijk aangevallen!

AMEN

Heb niet meerdere accounts gehad voor de lol
    Overstuur maken van mensen...
    Stel je eens voor hoe het is om een stoornis te hebben,het is geen PRETJE!

Ik ga hier niet weg ben hier al vele jaren
    Heb goeie contacten gekregen hier en die zal ik niet weg wuiven omdat mensen de pik in mij hebben
    Ben niet gebanned door lotte met puzzcat24,heb zelf die account laten weghalen

Ik ga nu andere topics lezen en als ik wil ook erop reageren :cool:

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wegpesten? nou nee niet in die zin zo gemerkt... je kan het ook omdraaien? mensen te snel er wat van aantrekken en zich voelen weggepest?
    vaak is het zo dat als er 1 schaap over de dam is volgen er meer en dan kan ik me voorstellen dat sommigen het idee hebben dat iedereen er bovenop springt maar we zijn toch volwassen mensen... het is en blijft een forum, veel meningen en ja de één is harder in zn uitspraak dan de ander. eigelijk weet ik bijna wel van wie je een harde reactie verwacht en van wie niet...het zijn vaak wel dezelfden maar ach je moet wat alles wat hebben he.
    en idd wat elmo zegt, je kan het melden en dan gaat er toch gewoon een slotje op?

ohh had niet alles gelezen alleen de eerste pagina...maar zie dta de discussie al veel dieper is gegaan... wat hierboven is gequote is wel erg zeg... :(

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Het spijt me, maar zo kwam het toen wel over! En ik zou NOOIT zeggen dat het hebben van een stoornis een pretje is!
    En ik vind het erg fijn voor je dat je medicatie neemt en je beter voelt, maar je begrijpt hopelijk wel dat je er niet van hoeft te schrikken van nega reacties als je bijna letterlijk zegt dat je niet hoeft te werken en lekker allerlei potjes krijgt en dat het mensen hun eigen schuld is dat ze 'arm' zijn.

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En ik denk dat daar de mensen over zijn gevallen.

En niet over de openingspost van TS

17. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ze hoeven mijn gegevens daarom niet te vermelden?
    Of er vanalles bij te halen wat niet van toepassing is?
    En qua potjes dat is juist de reden waarom mijn mening is dat er GEEN armoede kan zijn in NL...

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsja pesten... Weet t niet...

Maar mensen kunnen hier wel heeeeel bizar reageren!
    Kritiek op mensen hebben die topics openen zodat ze hun verhaal even kwijt willen, zich irriteren of watdan ook....
    Volgens sommige mensen trek je conclusies... Word daardoor totaal opgevreten hier door half zp en vervolgens 3 min later exact t zelfde doen en dan denken heilig te zijn ofzo...

Kan me best voorstellen hoe sommige mensen zich kunnen voelen hier...

19. pocahontass

pocahontass Niet meer actief

laat het toch gaan, het is geweest en gebeurd, waarom alles weer oprakelen??

@sam, mooi omschreven

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    sommige mensen hier hebben gewoon een nogal uhm.. sterke mening over dingen... zo werkt dat gewoon met internet, het is wat makkelijker om je gevoelens/ideeen/mening te uiten zonder rekening te houden met die van een ander...

Ik heb ook wel eens een topic gehad waarin opeens iemand echt volledig tekeer ging (terwijl ze het verhaal niet eens goed gelezen had) gelukkig zijn er dan ook een hoop zp dames die mij netjes verdedigen.

Maar ja, vind Amfy wel een trut hoor:D

Deel Deze Pagina