Wat hebben jullie gedaan/gaan jullie doen op bijzondere data.. zoals op de uitgerekende datum of 1e vlinderverjaardag van jullie kindje? De uitgerekende datum van mijn dochter* is as woensdag en ik heb nog geen idee.. moet die dag ook werken, maar zou anders ook niet weten wat ik zou moeten doen. Wil er wel bij stilstaan, maar hoe? Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik zit er ook over na te denken. Haar uitgerekende datum is pas 19 april. We zijn in ieder geval allebei vrij. Ik wil iets moois doen, maar zou inderdaad ook niet weten wat.
Ik was in de tijd dat ik uitgerekend was geloof ik nog met verlof, en ik geloof ook niet dat we toen wat bijzonders hebben gedaan. Tuurlijk waren we er wel mee bezig die dag, maar verder niet. Op haar eerste 'verjaardag' zijn we naar het grafje geweest en hebben er mooie bloemen op gelegd. Ik wilde met mijn man ook nog kijken naar de foto-albums, maar hij was er nog niet aan toe. Zelf heb ik er eigenlijk ook niet naar gekeken. Verder hebben we eigenlijk op haar dag niet zoveel bijzonders gedaan. Veel sterkte op deze moeilijke dag!
Met haar verjaardag ben ik vrij en gaan we 's-avonds naar het graf, met de opa's en oma's, peetoom en -tante, leggen we bloemen en daarna is het koffie en evt. een borreltje daarna. We maken er een mooie gedenkdag van. Sandy
Mijn UD zit er ook aan te komen. Volgende week zondag. Ik wilde het weekend lekker samen weg gaan om er samen bij stil te kunnen staan. Ik heb een wensballon gekocht die ik dan op wil laten. Verder weet ik het eigenlijk nog niet. Zie je er erg tegenop? Ik merk dat de UD voor mij nu een stuk minder beladen voelt dan ik had gedacht. MIsschien komt het nog, het is 'pas' over een week maar tot de jaarwisseling was ik heel erg aan het aftellen en nu een stuk minder. Net of ik een stukje rust heb gevonden, kan het moeilijk plaatsen eigenlijk.
Nou ik was gister uitgerekend maar heb eigenlijk niks gedaan, ik moest werken en was daarna kapót, ben op de bank in slaap gevallen en daarna maar gelijk door naar bed maar ergens wel fijn dat die datum nu gepasseerd is. Want ik liep er toch tegenaan te hikken. Het viel reuze mee achteraf, maar ja niet gek als je alleen maar ligt te slapen . Jonneke mooi een wensballon.. sterkte a.s. zondag. Knuffel
En hoe kijk je er nu tegenaan? Geeft het je een stukje rust nu de datum voorbij is? Gelukkig dat de dag zelf mee viel. Misschien moest het gewoon zo zijn dat je zo moe was en de hele avond hebt liggen slapen. Ik merkte zondag ook dat ik erg moe was. We zijn gaan wandelen, uit eten geweest en hebben die wensballon opgelaten. Ik merkte wel, geestelijk heeft het me echt gesloopt. Ben er nu nog moe van. Maar komt ook omdat ik er deze dagen vroeg uit moest omdat ze kunststof kozijnen aan het zetten zijn. Ben niet meer gewend er zo vroeg uit te moeten. Dus hopelijk merk ik het weekend ook echt weer dat ik me nu rustiger voel nu de datum voorbij is. Wel een gek idee eigenlijk. Zondag voelde ik zo'n sterk gemis naar mijn meisje*. Het besef dat ze nu ongeveer geboren had moeten worden maakte me zo leeg. Maar dat gevoel is nu weer minder. Ze zeggen dat het passeren van de UD rust geeft. Laten we het hopen!