hahaha, nou ik heb meestal gewoon van die oncharmante nachthemden en onderbroek aan . Kan echt niet zonder slapen hahaha
als ik het warm heb alleen een onderbroek en anders nog een tshirt ofzo erboven echt geen bh, dat slaapt voor geen meter
Eerst alleen een hemdje en slipje Nu ook een bh met compressen (sinds 14 weken zwangerschap) omdat ik gigantisch lek snachts echt heel irri! Probeer het weleens zonder slaapt veel lekkerder maar dan is na een uurtje mijn hemdje helemaal doorweekt
Niks of ondergoed. Soms ga ik met ondergoed naar bed en word ik 's ochtends zonder iets wakker Zat toch niet lekker dan denk ik..
Geen ondergoed. In de winterperiode meestal iets van een nachthemd, shirt oid en in de zomer eigenlijk altijd helemaal naakt Straks met de bv... dan wordt het dus slapen met voedingsbeha en zoogcompressen ivm de lekkages
Ik vaak wel een pyjama of bigshirt met een broekje eronder.. Ik kan dus echt niet met blote benen slapen, heeeeel irritant vooral in de zomer als het bloedheet is. Maar heb het echt zó vaak geprobeerd, ik kan niet slapen zonder broek.
Nu een pyama of nachthemd, als het warm is vaak alleen een onderbroek! (aankomende zomer waarschijnlijk niet met de borstvoeding )
Hemd en onderbroek. Mijn man probeert me nog af en toe over te halen om naakt te slapen, maar ik vind dat zo kaal, haha.
helemaal niets !!! ( ok als het de tijd van de maand is wel een onderbroek en lang t shirt. alleen omdat zo maandverband er niet zo mooi uit ziet met die flappen eruit haha)
Meestal alleen in mijn onderbroek. En soms een strakke longsleeve er bij. Kan niet tegen het gedraai van een pyama.