Ik heb die nieuwe testen van clearblue gekocht en ik had zaterdag zondag en naandag een rondje. En dinsdag en woensdag een knipperende smiley en Vanmorgen een smiley. Had dinsdag en Vanmorgen vruchtbaar slijm. Nu hebben we zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag geklust. Omdat er een knipperende smiley stondt toch maar geklust omdat ik niet wist wanneer ik echt vruchtbaar zou zijn. Maar nu vandaag staat er een smiley op de test en heb vruchtbaar slijm. Als we vandaag dan klussen, dat zou dan al een paar dagen achter elkaar zijn. Maar dat is toch niet goed voor het zaad? Wat zouden jullie doen? Vandaag ben ik wel het meest vruchtbaar denk Ik dan
Wij hebben het deze ronde wel gedaan, 3 dagen achter elkaar rond ei. Klets in een zwanger worden groepje en daar ook iemand die het deed en wel zwanger was! Schijnt niet erg te zijn, tenzij er bijvoorbeeld al bekend is dat de man problemen heeft met zaadkwaliteit...
Oke gelukkig maar, bij me man was z.n zaad kwaliteit goed gekeurd. Dan zullen we het vandaag nog naar gezellig maken omdat ik toch een smiley had en vruchtbaar slijm morgen is de piek mischien al weer voorbij
Wij hebben het 8 dagen achtereen gedaan. Een beetje overdreven, weet ik, maar met tempen weet je niet wanneer je eisprong komt, enkel wanneer hij geweest is. En was ook zwanger die maand.
Ik ben zwanger geworden door in mijn vruchtbare periode elke dag seks te hebben. Volgens mij maakt het dus niet heel veel uit. Sperma schijnt dan wel beter te zijn...
Ik ook elke dag bij de eerste en zwanger. Nu ook 4 dagen achter elkaar voor eisprong en dag van eisprong de week daarvoor om de dag. Nu komende tijd gewoon om de dag omdat wij er niet vies van zijn. Nu fijn andere standjes en geen gedoe met blijven liggen lekker genieten!
Mijn gyn raadde het ook aan, terwijl mijn man geen superzaad heeft, echter niet meer dan 2x per dag. Andere vriendin liep in Düsseldorf en haar man had bijna geen zaad en hij moest ook iedere dag klaarkomen omdat het de beweeglijkheid zou verbeteren, de hoeveelheid wordt wellicht wel wat minder.
Nog niet zwanger maar wel gewoon seks als we zin hebben. En dat kan best dagen lang achterelkaar zijn en soms meerdere keren per dag.. Het moet wel leuk blijven denk ik dan maar misschien, als wij al tijden bezig zijn dat je daar meer rekening mee gaat houden
Oke dan heb nu allemaal soms krampjes onderin ne buik. Denk dat me ei eraan komt. Had vanmorgen dan een positieve ovulatietest hoop dat het van al die dagen gewerkt heeft haha. Me man zei wel dat het minder is dan dat je het om de dag doedt.
af! fijn om dit te lezen, ik vroeg het me vandaag ook toevallig af! dan gaan wij straks lekker aan de rollebol
Als jullie beiden willen (en kunnen), is elke dag prima. Er is dan wel minder sperma (en dus een kleinere zwangerschapskans), omdat het 2 dagen duurt om de volledige voorraad bij te werken. Om de dag is nog altijd het beste voor de optimale hoeveelheid. En dit is wellicht voor de meeste mannen ook het langste vol te houden. Elke dag is misschien leuk in het begin, maar is lastig om maandenlang vol te houden.
Bij onze eerste zwangerschap deden we het 2 dagen wel, 1 dag niet. Bij de 2e zwangerschap netjes om de dag.
Ik heb mijn vriend in 4 weken tijd bijna niet gezien (wisselende dienst) Wel geteld 1 keer sex gehad in 4 weken En zie daar ik ben toch gewoon zwanger geraakt het is dus ook gewoon een kwestie van geluk hebben succes!!!!!
Maar heb je eigenlijk ook de meeste kans om zwanger te worden op de dag van je ovulatie? Dus precies die ene dag? En dan dus om de dag.... Maar je bent 5 dagen ervoor vruchtbaar en 1 dag daarna. Dus dat zijn 7 dagen in totaal. Dag 1 niet Dag 2 vrijen Dag 3 niet Dag 4 vrijen Dag 5 niet Dag 6 Ovulatie = vrijen Dag 7 niet Dus 3 keer tijdens zo'n periode... Ik weet dat dit wel erg precies is en dat het natuurlijk ook ligt aan wanneer je zin en tijd hebt, maar is dit de theorie die erachter zit of niet??
Ik dacht dat het juist de dag voor de ovulatie het belangrijkst was, de zaadjes moeten volgens mij nog 10 uit zwemmen om op de plaats van bestemming komen en als ze klaarliggen het beter. Een ei leeft 24 uur maar is de eerste 12 uur het beste te bevruchten.
Het eitje kan enkel worden bevrucht in de eileider, maar het sperma heeft ook wat tijd nodig om er te raken. Als je dus exact op de dag van je eisprong vrijt, kan je al te laat zijn. Beter de dag ervoor dus, aangezien sperma toch wel even in leven blijft.
Wij hebben het ook wel eens een paar dagen achter elkaar gedaan omdat ik dan ineens een positieve ovulatietest had en ben toen ook zwanger geworden.
Bij de 2e ook elke dag in vruchtbare periode. Meteen raak. Bij de mk ook meteen raak en toen om de dag gedaan.