wij zijn bezig voor een brusje voor onze zoon en sinds juni gestopt zit nog steeds in ronde 2. Dussss hoop echt dat dit de cyclussen korter maakt.
hallo allemaal nog even over de menstruasan ik ben er vandaag mee begonnen je mag het toch gewoon door blijven slikken groetjes sofie
Yoepie. Ik weet niet of het de menstruasan was of dat mijn cyclus echt 52 was. Maar ik zit nu gelukkig in ronde 3. Dus ik blijf het nog wel even slikken kijken hoe lang de volgende cyclus word haha of zwanger natuurlijk he. Ik hou je op de hoogte. Ik slikte het sinds vorige week woensdag 2 X1 tabl.
Ik heb vorig jaar menstruasan genomen omdat mijn eisprong niet regelmatig was. Mijn cyclus wel, precies 28 dagen, maar mijn eisprong varieerde nogal. Tweede cyclus menstruasan en ik was zwanger. Helaas is dat niet goed gegaan, na missed abortion en curretage moest ik mijn cyclus weer afwachten, die helemaal in de war was (ineens tussen de 38 en 45 dagen zowat), na de 2e menstruatie weer menstruasan gebruikt, en toen had ik een kortere cyclus (30 dagen) en was ik weer zwanger... Je zult begrijpen dat ik er wel over te spreken ben! Maar wel homeopatisch, kan even duren voordat je lichaam het oppikt zeg maar, maar hopelijk werkt het voor jullie ook!
Het helpt bij mij niet zo goed als de monnikspeper, heb nog geen ei gehad, dus toch weer langere cyclus...