Menstruati pijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Quincy23, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Ik ben nu 6 weken zwanger en alles verloopt goed.
    Ik ga mijn borsten voelen en merk ook dat ik vaker moe ben.
    Nu heb is sinds de laatste paar dagen pijn in mijn buik het voeld exact hetzelfde als menstruatie pijn. Ik heb ook geen bloedverlies.
    Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand wat dit voor een pijn is.
    Je leest veel over miskramen en ben daar ook een beetje onzeker over.

Groetjes en alvast bedankt

2. Niet meer actief

Het is heel normaal om buikpijn te hebben die soortgelijk is aan menstruatie pijn. Het komt overgins gewoon door de veranderingen in je lichaam en je groeiende baarmoeder.
    Maak je niet teveel zorgen en geniet gewoon lekker van je zwangerschap.

Het zit allemaal vast goed met je kleine! ;)

3. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Ik heb ook last gehad van die buikpijn maar gelukkig sinds een paar dagen niet meer.

Groetjes

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Hoi
    ik heb dit ook, wordt nu wel wat minder, alleen nog als ik moe ben. Heb het aan de vk gevraagd, is idd de groeiende baarmoeder. Als je ongesteld bent trekt je baarmoeder samen. Nu gaat ie groeien en voelt dus het zelfde.... geen zorgen maken! is volkomen normaal (noem het maar groeipijntjes haha)
    x

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    morge 20wk en nog steeds elke maand de lichte ongi buikpijn.
    Is gewoon heel normaal en hoort erbij.De ene vrouw heeft het alleen in het begin de ander de hele zwangerschap.
    Niks om je zorgen over te maken ;)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb het ook hoor, de ene dag meer dan de andere. Een zeurderig trekkerig gevoel met af en toe een kramp(je). Is idd je groeiende baarmoeder.

7. Jompie

Jompie Niet meer actief

Hoi,

Ik heb hetzelfde gevoel in mijn onderbuik net alsof je ongi moet worden alleen dat net anders. Het is het groeien van je baarmoeder. Ik heb er voornamelijk last van als ik veel heb gedaan. in het begin rende ik met alk krampje naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld was geworden.

8. Eveline123456

2 mei 2008
    97
    0
    0
    Ik ben echt erg blij om te lezen dat er meer mensen zijn met deze ongesteldheidskrampen...ik wordt er GEK van! In de middag komt het op en dan blijft het tot de volgende ochtend..dan begint de misselijkheid en zijn de krampen weg.....en in de middag is de misselijkheid weg en komen de krampen :( ..... Ik maak me daar toch wat zorgen over en twijfelde de dokter te bellen.... Maar ik lees dit hier nu allemaal en dat stelt me wat gerust. Heb het mijn vriend meteen laten lezen, hihi :D Dussss...ik wacht nog even af tot 5 juni, mijn eerste afspraak bij de VK. Dan leg ik het nog wel een keer voor.

Hebben jullie echt hele lichte krampjes, heftiger of afwisselend?

Groetjes Eveline!

Deel Deze Pagina