Hallo dames, Mijn menstruatie is altijd 5/6 dagen en op de laatste dagen vloei ik amper nog en ervaar ik ook geen buikpijn. Maar nu ben ik al 9 dagen ongesteld en gewoon echt aan het vloeien en buikpijn. Sinds vanochtend was het volledig gestopt en net dus uit het niets weer begonnen. Ik begrijp er echt niks van.. Sinds een paar maanden is er steeds weer iets raars aan mijn cyclus en dat maakt me onzeker. Wie herkent dit en wie weet hier meer over? Graag geen reacties met naar de gynaecoloog.. Lees hier voor mijn vorige topic.
Ik weet niet of je gevaccineerd(corona) bent,maar hoor verhalen dat dat je cyclus door de was kan brengen. Heb zelf die ervaring niet,en ook niemand die ik ken,maar zie het wel regelmatig ergens voorbij komen
Wat er aan de hand kan zijn is lastig te zeggen aan de hand van 1 afwijkende menstruatie. Ik zie ook dat je in het verleden best wel wat hebt meegemaakt. Het kan inderdaad door vaccinatie komen want er zijn veel meldingen gemaakt daarvan. Ik zou persoonlijk dit een menstruatie of 2 afwachten want het kan altijd dat het om gelijk welke reden eens afwijkt.