Zo graag een tweede!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bow, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bow

Bow Nieuw lid

30 jan 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik hoop dat ik geen negatieve reacties ga krijgen.

Ik ben een alleenstaande moeder van een
    jongen van bijna 2.
    Ik wil zo graag een tweede! Ik
    Droom
    Er van ik ben verliefd of alle baby's die voorbij
    Komen! Jaloers op zwangere buiken en vrouwen met twee kids! Jemig. Ik weet ook wel dat dit nu niet mogelijk is.. Maar ik denk er de hele dag aan. Ik heb niet een heel goed inkomen. En het is ook best bikkelen om het zo te redden. Maar wel te doen.. Maar wat moet ik hier nou
    Mee. Mijn Lage inkomen veranderd niks aan mijn kinderwens. Ik ben 21 en dus ook nog erg jong. Maar ik
    Heb ook
    Altijd gehoopt dat er niet te veel leeftijd tussen
    Mijn
    Zoon en een eventueel tweede
    Kindje zou zitten.

Iemand ervaring dit soort dingen?

Liefs bow.

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    #2 Anna27, 4 apr 2011
    Laatst bewerkt: 4 apr 2011
    Lieve Bow,

ik begrijp je gevoel heel goed. Daar veranderd alleen zijn of een belabberde financiële situatie niets aan. Ik snap dat je niet teveel tijd tussen je zoontje en een tweede kindje wilt hebben... Aan de andere kant ben je nog erg jong, en kom je misschien over een tijdje iemand tegen met wie je heel graag dat tweede kindje zou willen krijgen.

Ik weet niet hoe het zit met je sociale netwerk? Heb je mensen waar je op terug kunt vallen?
    Denk ook aan je kind(eren): zullen ze niks tekort komen? Kun je leven met het idee dat je tweede kindje zijn/haar vader wellicht nooit zal kennen (ik weet natuurlijk niet hoe dat in het geval van je eerste kindje zit)?
    Kortom: genoeg om over na te denken (en dat heb je ook vast al tot in den treure gedaan...)

Aan de andere kant: ik had ook op mijn 21e al een hele sterke kinderwens. Als ik andere mensen met kinderen zag, baalde ik altijd zó dat dat voor ons voorlopig nog niet aan de orde was!! (We studeerden allebei nog).
    Achteraf ben ik héél blij dat wij gewacht hebben tot we in een (financiëel) wat zekerder situatie zaten!!
    We kunnen ons zoontje nu alles geven wat hij nodig heeft (al blijft liefde natuurlijk het belangrijkst!)

Nou ja, een heel verhaal, en ik weet niet of het iets toevoegt, maar ik wilde je toch op de een of andere manier een hart onder de riem steken...

Succes met het op een rijtje krijgen van je gedachten en de voors en tegens!

Veel liefs!

Deel Deze Pagina