Moet dat echt, rustiger aan doen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Druif, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dag,

bij gebrek aan kwaaltjes leef ik mijn leven nog bijna zoals ik voor mijn zwangerschap deed. Oke, ik eet gezonder en ga voor de zekerheid een uurtje eerder naar bed. Maar dat is het.

Ik heb een meer dan voltijd leidinggevende baan en sport 3 x per week, ik heb een druk sociaal leven met feestjes en leuke afspraken etc.

Nu hoor ik van alle kanten dat ik het rustiger aan moet doen. Maar krijg ik daartoe niet vanzelf de signalen? Een vriendin van mij zei: ik kreeg die signalen in de vorm van bloedingen, dus ik zou het maar niet afwachten.

Hoe zit het nou echt? Moet ik een stapje terug doen, zonder dat ik het gevoel heb dat dat moet?

Dank voor het antwoord vast.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Druif,

we raden aan het rustiger aan te doen als je klachten begint te krijgen, maar ook zeker wel preventief. Je hebt dan vaak aan een uurtje eerder naar bed zoals jij doet en/of een uurtje minder sporten in de week genoeg, maar je zult merken dat je straks ineens minder kunt en dan is de klap zo groot. Maar in conditie blijven en het zien als een gezonde ziekte is natuurlijk helemaal prima, zolang je goed naar je lijf luistert!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina