Haaii, Ik heb nu sinds gisteravond regelmatig onder in mijn buik kleine plopjes. Dit is nu al de hele dag. Ik ben bijna 15 weken zwanger. Kan je de baby dan al voelen? Dit is ook mijn eerste kindje. Iemand enig idee of dit al kan? Alvast bedankt!
Ja dat kan zeker als je placenta niet vooraan ligt. Mijn dochter voelde ik met 17 weken (placenta voor) en deze baby tussen 15 en 16 weken
Ik voelde de eerste keer met 14 weken. Ik weet zeker dat hij het was. Toen weer even niets en toen vanaf 18 weken hetzelfde gevoel weer.
Denk zeker dat dat kan! Hier zwanger van de eerste, placenta aan de voorkant. Meerdere malen door de verloskundige benoemd dat ik m'n kindje waarschijnlijk pas na 20 weken voor het eerst ging voelen. Nou mooi niet, met 16 weken wist ik het voor het eerst zeker en daarna werd het al snel duidelijker te voelen. Vanaf 20 weken wel pas elke dag.
Ja hoor! Ik voelde mijn zoontje met 14 weken, deze beeb voelde ik voor het eerst met 13 weken. Geniet ervan
Kan zeker! De eerste voelde ik al met 13 weken, en dat werd steeds sterker.De tweede met 18 weken en deze pas met 21 weken.