hierbij een foto van mn voeten het doet voort gewoon zeer zijn er dames die er ook enorm last van hebben en eventueel tips voor mij hebben dan een bak met koud water en voeten omhoog dan hoor ik het graag!!
Ohhh komkommer eten wist ik niet thanks morgen snel even halen dan... het begint gewoon echt zeer te doen
Jaa wil nog even alles gaan proberen aangezien ik morgen 37 weken en dus nog ongeveer misschien wel 3 weken nog moet en aangezien met deze temperaturen nog wel fijn om wat tips te hebben
Auw. Ziet er niet fijn uit. Mijn man masseert elke avond mijn voeten. Verlicht enorm! Voeteneinde van het bed omhoog, brandnetelthee drinken..
Jaa dat hou ik ook goed in de gaten vorige week ben ik ook voor de zekerheid nog geprikt om te kijken of ik het had Maar gelukkig is dat uitgesloten
Thanks voor de tips ik ga echt alles proberen want inderdaad... dit is niet echt fijn... ook al weer ik dat de laaatste loodjes zwaar zijn
Je voeteneinde wat verhogen dmv kussen onder je matras. Dan liggen je voeten snachts ook wat hoger. In de ochtend zijn ze aanzienlijk minder dik.
Pijnlijk is dat he, als je voeten zo vol lopen Je zou kunnen kijken of steunkousen nog wat verlichting kunnen geven. Verder een goeie massage (en rondom je knieën zitten je lymfeklieren die het vocht moeten afdragen, vergeet die zeker niet in de massage mee te nemen). Brandnetelthee en minimaal 2.5 liter water drinken. Sowieso zout eten vermijden. Komkommer en bleekselderij zijn vochtafdrijvend. Je zou nog fysio kunnen proberen, gericht op vochtafdrijven. In mijn vorige zwangerschap hield ik ook extreem veel vocht vast, helaas ging het bij mij er ook pas af na de bevalling. Dit keer ben ik nu al bezig met kousen, aangezien de warmte maar aan blijft houden en hopelijk scheelt dat. Succes nog even!
Ik had na de bevalling hele dikke voeten.. leek wel alsof ik pantoffels aan had Mijn kraamhulp zei dat ik bleekselderij moest gaan eten en veel water moest drinken Bij mij heeft het toen geholpen, maar ik ben net een konijn en vind dan ook alle rauwkost lekker.
Watermeloen eten was een tip van mijn vk toen ik vocht vast hield bij vorige zwangerschap. En laat ik daar nu net dol op zijn
Auwww! Hier bij de eerste ook erg veel last van gehad. Nu gelukkig nog niet, maar ik sport dit keer vaker en dat schijnt ook te helpen tegen het vocht vasthouden. Verkoelende voetengel van schol hielp hier toen tegen vreselijke pijn en idd voeten uiteinde in bed verhogen. Vermijd zoveel mogelijk zout en drink zoveel mogelijk water.
Ow vreselijk hè. Ik kan alleen nog maar slippers aan en mijn man zegt dat het klompvoetjes lijken haha. Ik eet veel komkommer en drink echt veel water maar dat helpt hier allemaal niet. Het doet pijnnnn en ben nog geen eens 24 weken.