Na miskraam direct weer eisprong??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moniekje, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik vraag me af of je direct na de miskraam weer een eisprong hebt en hoelang duurd dat. En kan ik dit ook controleren met temperaturen??
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben...??
     
  2. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Heeft niemand hier ervaring mee??????????????
     
  3. Niet meer actief

    hoi moniekje idd ik had ook na mijn miskraam direct weer een eisprong en was ook na de eerste ronde gelijk weer zwanger

    Heel veel succes meid
     
  4. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hoeveeltijd zat er tussen jouw laatste dag van bloeden en je eisprong ongeveer?? Weet je dat ook nog Babypaula ??
     
  5. Niet meer actief

    Oej daar vraag je me wat even diep nadenken hoor miskraam as op 19 februari bloeding was ongveer 10 dagen dacht ik. en ik teste positief op 1april dus even rekenen hoor best wel lang als ik het zo zie. Dus moeilijk sorry
     
  6. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Na mijn eerste miskraam ben ik meteen weer zwanger geworden. Waarschijnlijk heb ik 15 dagen na de miskraam mijn eisprong gehad. Helaas wer deze zwangerschap ook weer een miskraam. Heel veel sterkte!

    Liefs,
    Cleo
     
  7. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Mijn eisprong kwam 25 dagen nadat de miskraam begonnen was.

    Angelina
     
  8. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    De bloedingen zijn al gestopt sinds zondag.
    Ik heb het gevoel dat mijn eitje binnenkort wel weer komt omdat ik hetzelfde gevoel heb na een ongi als anders. Mijn miskraam begon vorige week woensdagmiddag. 's morgens had een klein beetje rose en smiddags was het rood. En savonds stolsels enzo. Ik hoop dat ik snel weer een eisprong heb want ik kan eigenlijk niet wachten!!
    Ik wil graag weer beginnen, ik verlang zo weer naar het zwanger zijn!!
     
  9. Niet meer actief

    Ik heb wel eens begrepen da je na een miskraam vruchtbaarder bent als normaal omdat je lichaam al zwanger is geweest.
    Maar meid ik ga duimen dat je deze ronde weer zwanger bent
     
  10. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dank je Femke. zulke berichten geeft weer goede moed.
     
  11. Niet meer actief

    dat is ook zo ik eet nog prcies hoe ik me voelde na mijn miskramen. Het doet nog steeds veel pijn en denk er wel eens aan terug, maar ik wilde na mijn miskraam direct weer zwanger worden. en wij werden beloond en was gelijk weer zwanger, en die ging wel goed.

    3 keer is scheepsrecht bij mij geweest.
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik merkte aan mijn afscheiding dat ik ook meteen weer een eisprong heb gehad na mijn mk.

    Veel succes met weer zwanger worden, maar gun jezelf ook de tijd om e.e.a. te verwerken he!

    Pim
     
  13. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Bedankt Pim.
    Ik heb net wat testen besteld.
    Ik haalde ze altijd bij de drogist maar dat is eigenlijk toch heel duur vind ik. ik heb nu 6 besteld voor 8 euro 44 (incl. verzendkosten).
    Ik hoop dat ik ze heel snel kan gaan gebruiken en ik zal mijn temperatuur en slijm goed in de gaten houden.
    Ik heb me trouwens wel de tijd gegeven om het allemaal te verwerken en ik vind dat ik dit hoofdstuk nu maar moet sluiten. Ik kan wel altijd blijven treuren maar daar schiet ik niks mee op.
    We gaan nu met een schone lei beginnen!!
     
  14. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    REKEN JE DAN VANAF DE LAATSTE DAG NADAT DE BLOEDING STOPTE OF VANAF DE DAG DAT DE MK OP GANG KWAM???
     
  15. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Angela24,
    Wil je de hoofdletters uitzetten? Want op een forum betekent dat namelijk dat je schreeuwt.

    Bedankt!

    Groetjes, Wendy
     
  16. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    En ook nog een reactie voor moniekje: zowel de gynaecoloog als de verloskundige zeiden tegen mij dat mijn ongi - en dus ook mijn eisprong - zou komen wanneer ik hem verwachtte. Lekker cryptische uitspraak, maar het klopte wel. Na mijn curettage in november werd ik keurig op tijd in december weer ongesteld, en nu na mijn vroege miskraam eind februari ben ik niet meer ongesteld geworden. Kennelijk heb ik mijn ei weer netjes op tijd gelegd ;)

    Groetjes, Wendy
     
  17. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb vijf weken geleden een miskraam gehad. Vier weken na het starten van de bloedingen was ik weer ongesteld. Blij dat alles dus were gaat zolas het hgoort. Fijn om te lezen dat je lijf nu misschien wel vruchtbaarder is.
    Dat geeft weer moed.
     

Deel Deze Pagina