dag dames!! Sinds een klein weekje voel ik heel laag in mijn buik vreemde dingetjes die ik nooit Eerder heb gevoeld. Het zijn geen plopjes of tikjes maar eerder 'golfbewegingen'. Heel zachtjes maar het is er! Het lijkt dan alsof de baby zich even beweegt en zich uitstrekt ofzomijn gevoel zegt dat het echt de baby is maar omdat de gyn zei dat de placenta van voor ligt begin ik toch te twijfelen of het wel al kan? Blijkbaar voel je het dan later...nog dames met placenta van voor die toch al wat voelde op 17weken?
Ja dat kan prima hoor! Hier ook placenta voor en ik voelde pas wat in week 20, echter ook meteen hele duidelijke beweging. Ik vertelde dat ik nog niks gevoeld u had en toen verloskundige ging luisteren naar het hartje vloog de doptone ineens omhoog omdat ze zo hard schopte... Okeeee, nu voel ik haar dus wel
Het kan wel volgens mij. Bij mijn zoon ook placenta voor en die voelde ik pas na de 20 weken. Geloof iets van 24 weken.
nee hier placenta voorraan en voelde pas met 21 weken iets , met 25 weken zag ik het aan de buitenkant en voelde ik het , met 27 weken voelde partner het nu ik vind het niet zo erg want vind ik soms ook eng als ze actief is haha !
Ja met 17 weken voelde ik duidelijk het kindje bewegen en de placenta ligt voor! Met 20 weken voelde mijn vriend het al van de buitenkant! en je zag met 23 weken mijn hele buik al bewegen!
Hier eerste kriebel rond 16 a 17 weken. Vriend voelde eerste keer met rond 22 weken geloof ik. Ben nu 25 weken, voel helaas niet heel veel en ook nog niet heel hard. Maar gelukkig wel wat
Ja hoor, dat kan zeker! Ik voelde de kleine dit keer al erg vroeg voor het eerst (zachte kriebeltjes rond 11 weken) en dit werd steeds duidelijker vanaf 14/15 weken. Inmiddels 22 weken nu en ik voel de kleine man dagelijks schoppen en doen (de ene dag wel meer dan de ander). Mijn placenta ligt ook voor.
Ik voel soms alsof er een visje wegzwemt zeg maar. Maar soms denk ik ook...voel ik het nou, zijn het Mn darmen, of wil ik het graag voelen? Ik heb overigens geen idee waar mijn placenta zit deze keer