Hoi meiden, ik heb heel erge pijn aan de onder- en zijkant van mijn borsten, ik weet dat dit ook een symptoom kan zijn van zwangerschap,maar kan het dan echt zo'n pijn doen??? Het doet zelfs pijn als ik voorover buk, en 's nachts word ik er gewoon wakker van! Ik had een aantal dagen geleden een negatieve test, heb wel een heleboel symptomen, maar wil graag weten of er ook meiden zijn die hier zo'n last van hadden/hebben en of jullie zwanger waren/zijn of niet?
hallo princess, ik herken die borstpijn aan zijkant en onderkant wel! ik heb dat wel elke maand voordat ik ongesteld moet worden. toch twijfel ik deze x ook omdat ik ook andere verschijnselen erbij heb. las ergens dat zwangeren blauwe aderen op hun borsten hebben, is dat per persoon verschillend of heeft iedereen dat?
Hoi Princess, Bij mij is dit jammer genoeg een teken van mijn naderende ong.. Ik zit nu een week na mijn ong en "geniet" echt van mijn borsten omdat ze echt anderhalve week super gespannen en pijnlijk waren.. Heel vervelend. Ik hoop dat het bij jou een andere betekenis heeft @Debo1: ik heb elke maand super blauwe aders die er echt op lijken te liggen voor ik ong word. Veel zwangere vrouwen herkennen dit echter ook en ik moet er wel bij vertellen dat ik eerder zwanger ben geweest. Ik weet niet of het daardoor nu steeds terug komt ofzo. Succes met afwachten!
bij mij was dat het teken dat ik een test moest doen... en die was posotief Volgens mij is dat bij iedere vrouw verschillend... maar ik zou gewoon nog een testje wagen die van de kruidvat zijn erg gevoelig en goedkoop 2voor 5 eruo!\ succes!!