Zou het kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ons wondertje, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Hoi dames,

Gisteren avond had ik toch iets........

Ik zat gisteren op 10 DPO, ik zat op de bank en opeens voelde ik me niet lekker worden.
    Kreeg krampjes en felle steken op en af in mijn buik en op een gegeven moment werd ik zelfs zo misselijk dat ik dacht dat ik naar de wc moest rennen........
    Toen werd het na tijdje wat rustiger, maar op een gegeven moment kreeg ik een felle kramp/steek bij mijn baarmoeder in de buurt.
    Dit duurde enkele seconden............maar was wel heftig.

Daarna is het ook best rustig gebleven allemaal.
    In eerste instantie zat ik allemaal te denken wat ik had gegeten, maar daar kon het niet aan liggen en opeens kwam de gedachte.....de innesteling!

Zijn er dames die dit herkennen en achteraf ook bij hun innesteling bleek te zijn geweest?
    Verder ben ik sinds deze week behoorlijk vermoeid en heb met vlagen hoofdpijn.

Heb deze keer (tot nu toe) geen zere of zware borsten, wat ik andere maanden wel geregeld heb.

Ik had een late eisprong dag 19.
    Kan het 10 DPO nog innesteling?

Ik gebruik vanaf de eisprong de tarwekiemtabletten van kv.
    Verder foliumzuur en mama compleet van Davitamon en vitamine D.

En deze ronde zijn we gestart met Pre-seed :)

Ben benieuwd naar jullie reacties :)

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ja ik herken het wel. Ik kreeg ongeveer een week na de eisprong een hele felle steek in m'n buik. Zo'n pijn heb ik nooit eerder gevoeld. Achteraf was dat dus de innesteling.
    Ben benieuwd of het bij jou ook zo is! Nog eventjes geduld :) spannend!

3. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie :) .......inderdaad heel spannend nu de komende week

Het was voor mij een soort van pijn die ik inderdaad niet kon plaatsen.

4. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Verder nog dames die dit herkennen?

Buiten de vermoeidheid, regelmatig hoofdpijn en innesteling te hebben gevoeld en heb ik sinds vandaag vollere borsten maar doen geen pijn....wat is soms in andere rondes wel vaker had meteen ook pijnlijke borsten

Nou we wachten maar geduldig af hè ;):)

Succes dames!

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik had enkele dagen voor NOD ook ochtendmisselijkheid. Ook had ik andere zwangerschapsklachten.Ik achtte de kans toen erg groot dat ik ook echt zwanger zou zijn... maar dat was helaas niet zo...
    Dus pin je niet zo vast op die klachten, anders is de teurstelling misschien groot.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi ik herken het misselijk gevoel wat je beschrijft goed.
    Ik had dat op bed toen in ging liggen voelde me niet goed raar pijn in me buik en misselijk. Was idd zwanger!

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik heb ook eens zoiets gehad maar was niet zwanger. Ik zou gewoon na het weekend eens een testje wagen.

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Herkenbaar. ;) Ik werd ook ineens helemaal naar op m'n werk, daarna een felle steek in m'n zij en toen zwakte het gevoel weer af. Bij mij was het achteraf wel de innesteling. Ben nu 27 weken zwanger. :)
    Succes! hoop dat het voor jou ook raak is.

9. ons wondertje

19 jun 2013
    77
    0
    0
    Allereerst Jackie en Paula gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)
    Geniet er heerlijk van.

Dank jullie wel voor jullie berichtjes en goede adviezen.

We wachten het gewoon rustig af en ik test pas einde van volgende week.

Ik zit nu op dag 31 van mijn cylcus.

Want vorige maand had ik een uitschieter met een cyclus van 38 dagen en normaal zit ik op 28-32 dagen.

:)

Deel Deze Pagina