Hey meiden, Vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan omdat ik het gevoel heb dat ik mijn eisprong steeds mis.. vandaag dag 11 en deze test.. kan deze nog positiever? Hij is van zwangerenkids. En nu.. vanavond nog 1 doen of morgen? en na de piek springt het ei pas toch?
Als ik jou was zou ik vanavond nog 1 doen (kan je vergelijken) en eventueel morgen ook nog, dan weet je ook zeker dat ie geweest is enne veel plezier
Net weer een lichtere teststreep dus piek is geweest denk ik.. ik heb er niet zoveel verstand van maar wss heb ik dus morgen mijn eisprong ofniet?
Oeeee best verslavend dat getest haha.. Vanaf welke dag zijn jullie begonnen met testen? Ik heb recent een miskraam gehad en heb nog hcg in m'n bloed.. Wacht dus nog ff tot die testen wit zijn en ga dan ook maar aan de ovulatietesten (action) hopelijk is t hier ook snel raak!
Is inderdaad verslavend haha! Net nog 1 gedaan maar weer lichter. Zonder de ovu testen had ik hem deze maand vast weer gemist want zit zondag pas op cyclusdag 14.. Deze maand weer kortere cyclus of mn lfase is langer want eigenlijk altijd cyclussen van 28 of 29 dagen. Had ik geen ovu testen gedaan zou ik wss zaterdag en zondag mn ei hebben verwacht en dan waren we dus mooi te laat geweest
@mamalove; ik ben begonnen op dag 11, maar had mn piek dus al op dag 12. Volgende x begin ik op dag 10 denk ik... (hoop natuurlijk dat er geen volgende x komt) Maar ligt denk ik ook aan de lengte van je cyclus wanneer je begint met testen
Je ei springt na de allerdonkerste (zoals jij m hebt gehad) binnen 12-24 uur.. Dus dat is gisteren geweest of vandaag.. Morgen zal t hoogstwaarschijnlijk niet worden