Op 30 mei heb ik een curettage gehad. Op 5-7 had ik mijn eerste menstruatie van 3 dagen. Dit was korter dan voorheen. 29 dagen later(afgelopen donderdag) mijn tweede menstruatie gehad. Deze duurde maar teee dagen en kon ik af met een tampon over de hele dag. Vannacht ook tampon in gehad maar daar zat helemaal niks in. Dus na twee dagen niet meer ongesteld. Is dit normaal? Hebben meer mensen dat? Of moet ik me zorgen gaan maken.
Hoi hoi, Ik heb me hier onlangs ook in verdiept na een curretage die ik op 12 mei heb gehad.. het duurde bij mij 8 weken voordat ik weer ongesteld werd en de menstruatie was ook niet heel heftig en lang.. schijnt vaker voor te komen na een curretage, ze hebben ten slotte heel de baarmoeder leeg gemaakt dus daar vertrouw ik dan maar op.. ben daarna meteen weer 3 weken aan de pil gegaan omdat we op vakantie gingen en hierna onze cryo terug willen laten plaatsen en in de stopweek wel wat bloedverlies gehad maar kan het geen volwaardige menstruatie noemen.. ik ga er maar vanuit dat dat dan weer komt door het pilgebruik...of ten minste dat hoop ik. wat een onzekere toestanden allemaal he Maar naar mijn ervaring zijn dus de eerste menstruaties na een curretage ook erg kort en met niet heel veel bloedverlies.. Ik ben meerdere malen op controle geweest na de curretage omdat ik me ook erg druk maakte of alles nog wel in orde was, maar de gyneacoloog gaf aan dat ze geen reden zag voor paniek en dat alles oke was voor zover ze kon zien.
Klinkt inderdaad het zelfde op de pil na dan. Ik wacht denk ik de volgende af en anders toch even controle.