symptoon

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bee097, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Na hoeveel weken krijg je zere borsten en grotere tepels? en krijg je als je zwanger bent donkere afscheiding of hoeft dat ook weer niet?

Liefs.

2. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    ik had meteen pijnlijke borsten en die heb ik nog steeds :( maar ook dat krijgt niet iedereen.

Bruine afscheiding heeft niet iedereen maar kan wel voorkomen en hoeft niet ernstig te zijn. Het kan ook het begin van je menstruatie zijn maar als het heel weinig is en weer verdwijnt zou het met de innesteling te maken kunnen hebben.

3. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Oke dankje wel;) Ik heb alleen nog niet veel aan me borsten gemerkt, ja iets gevoeliger als anders, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn.. ik ga nog een test doen van de week.

Klopt het ook dat als je opeens steken/krampen voelt vanuit het niets, dat het kan betekenen dat je Zwanger bent?

4. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Dat zou kunnen, maar het kan ook met je ongesteldheid te maken hebben of je eisprong. Het kunnen zelfs je darmen zijn, dus het zegt niet zoveel.

Je kunt het beste gewoon een testje doen als je ongesteldheid uitblijft.

5. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Oke:) ik zal zeker een test gaan doen.. ik heb wel veel symptonen al opgezocht hoor, maar vroeg me af of er misch meer waren ook, waarvan ik niet wist of het er mee te maken had.. ik merk wel dat ik echt humeurswisselingen heb.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    @ Bee097

Hoelang ben je al van de pil af?
    Toen ik namelijk net gestopt was, had maand na maand alle symptomen die bij een zwangerschap passen. Last van mn borsten,tepels alles en dat elke keer na mijn eisprong. Toch werd ik elke keer ongesteld.
    Probeer je niet teveel vast te houden aan symptomen, anders maak je, je zelf blij met een dooie mus.

Hoop voor je, dat je natuurlijk zwanger bent, maar wil je even mijn ervaringen mee geven

7. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    hey,

ja ik ben sinds 2/3 maanden van de pil af.. en sinds 2 weken merk ik veel dingen op waar ik anders niet last van heb.. of is die 2weken nog te kort? om iets op te merken?

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Sinds 2 weken zei je?
    Ben je overtijd of wanneer moet je ongesteld worden?

Als je nog ongesteld moet worden, dan lijkt mij het hoogstwaarschijnlijk te vroeg, dat je nu al " dingen " voelt. Normaal gesproken zou je, dan nu je eisprong moeten hebben.
    Zoals ik ook al zei; als ik mijn ei gehad heb, dan heb ik daarna ook altijd last van mn borsten/tepel en zie ook meer adertjes en gesprongen adertjes dan normaal!

T enigste wat ik kan zeggen, wacht tot je, je ongesteldheid verwacht en doe dan een testje ;)

9. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Ja sinds 31 december was ik van me ongesteldheid af.. en moet het rond de 28e weer worden.. maar omdat ik dingen voel in me lichaam die ik anders nooit voel, vroeg ik me het af.. maar ik w8 me ongesteld wel af.. en test rond die tijd nog wel ;)

bedankt voor je info;) Liefs.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    een week na mijn eisprong deden mijn borsten en tepels giga pijn, ook de afscheiding werd anders, roze maar ook kanarie geel :S

Deel Deze Pagina