Inmiddels ben ik 2,5 week overtijd. Nog steeds niet ongesteld. Negatieve testen. Al bij huisarts geweest. Inwendig onderzoek gehad. Niks geks te vinden volgens de dokter. Nu moet ik maandag voor echo. Heb nooit de pil geslikt en heb anders een heel regelmatig cyclus. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Een echo om uitblijvende menstruatie? En was je toen wel of niet zwanger? Ben nu erg ongeduldig.
Nee, de huisarts stuurde me door voor een echo. Omdat de gewone testen niets lieten zien. Bij een echo is het 100% zeker zei hij.
Hier heb ik verder geen ervaring mee, maar kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend in spanning zit zeg! Er komen 2 oplossingen in me op; 1. Je bent zwanger! 2. Misschien dat je menstruatie uitblijft door de spanning, er teveel mee bezig zijn, stress etc... Hier heb ik zelf wel ervaring mee. Zomaar uit het niets 3 weken over tijd geweest. Helemaal in de stress en ineens werd ik weer ongesteld. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! We wachten het samen met je af. Groetjes
Ik heb de vorige keer ook een echo gehad, omdat ik 2 weken overtijd was... Helaas was ik toen niet zwanger. Nu is het weer precies hetzelfde... weer overtijd terwijl ik altijd regelmatige cyclus had.
Gelukkig ben ik niet de enige. Het is echt frustrerend. We zijn nog maar net begonnen. Maar juist daarom is het zo irritant. Ik denk dan echt: Laat me maar ongesteld worden dan, dan kan ik aan de volgende ronde beginnen. @Ibas. Ik hoop dat het optie 1 is. En anders hoop ik dat ik vlug onge wordt. Nou ja...afwachten maar.
Mijn huisarts deed helemaal niks. Mijn menstruatie bleef uit en had 3 posi testen en 3 negatieve testen, maar ik moest volgens zijn assistente maar gewoon afwachten wat er zou gaan gebeuren en dan nog eens bellen. Misschien ook 1 van de redenen waarom ik daar weg ben.
Zo dan heb ik wel veel geluk met mijn huisarts. Hij was ook heel begrijpelijk. Hoelang duurde het voordat je weer ongesteld werd? 3 weken?
Bij de eerste (was ongepland) bleef mijn menstruatie niet uit, testen heb ik dus niet gedaan. Ik had veel last van buikpijn en ging voor deze klachten naar de huisarts. Na een inwendig onderzoek was zijn conclusie: niet zwanger. Hij verwees mij voor een echo van de onderbuik. Vlak van te voren heb ik toen toch maar een test gedaan, negatief. Bij de echo bleek dat ik al 10 weken zwanger was. Raar maar waar, inmiddels is hij al weer 6!
Zo dat is inderdaad bizar! Gewoon al 2,5 maand! Was je er toen wel blij mee? Of moest je erg aan het idee wennen?
das idd vreemd.. heb dat ook nu een beetje.. positief en negatief testen, negatieve test bij de huisarts, ook buikpijn en de ars drukt op mijn buik en zegt het zijn je darmen.. maar geen doorverwijzing voor echo of bloedtest
@Claartje. Kan je niet vragen om een echo? Ik ging na 1,5 week naar de huisarts. Toen moest ik een week afwachten. En de tweede keer kreeg ik inwendig onderzoek en mag ik een echo laten doen. Hij gaf aan dat hij alleen al voor de geruststelling een echo laat doen.
heb voor mezelf de limiet gesteld tot zoiezo 7 april. dan ben ik de tweede ongesteldheid over. het was de ha die erbij in de praktijk zat en die gooide het op mijn darmen en ontpillen. ben ik na die datum nog niet ongi dan ga ik terug en wil ik naar mijn eigen ha
Okay, lastig. Ben je ook zo ongeduldig? Ik mocht al gelijk denk ik, omdat ik niet aan de pil ben geweest. Dus bij mij kan het geen ontpillen zijn. Hopelijk snel een positieve test of snel ongesteld voor jou en mij!
Moest er wel erg aan wennen, daarnaast rookte ik en dronk ik graag een wijntje in het weekend. Heb me eerst ook erg lullig gevoeld omdat het met kerst en oud & nieuw ook errug gezellig was geweest. Maar goed, het is goed gekomen met het mannetje (helaas niet met de relatie). Inmiddels sta ik in de startblokken voor de tweede, eerlijk gezegd vind ik het zo een stuk leuker, om er zo bewust mee bezig te zijn! Succes morgen, en goed drinken van te voren. En nog een tip: mocht je wel zwanger zijn, vergeet dan niet van schrik om een afdruk van de echo mee te vragen (daar heb ik zooo'n spijt van gehad toen!)
@Nissy. Hopelijk weet je snel weer meer! En mag je zeggen dat je zwanger bent. @Jilly, Spannend. Hopelijk snel een tweede. Ja inderdaad leuker als je er bewust mee bezig bent. Ik weet dat ik van tevoren veel moet drinken. 2 uur van tevoren 1 liter water drinken. Ik durf nog niet echt te denken dat het positief is. Ik hoop het natuurlijk wel! Dus hoop dat ik morgen een echo kan laten zien!
ik ben 17 dagen overtijd, maar heb ook de huisarts gebeld en die zij dat ik nog even 2 weekjes moest wachten omdat het kon zijn dat ik een menstruatie oversla. Dit heeft mijn moeder namelijk ook wel eens gehad. Als ik over 2 weekjes nog niet ongi was en nog steeds negatief testte mocht ik weer bellen. Wel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent, maar ik begrijp wel waarom ik nog 2 weken moet wachten. En ik kan wel gewoon een eisprong hebben ondanks dat ik nu niet ongi wordt zeg maar. Dus ik zou alsnog straks zwnager kunnen zijn. Ik hoop voor je dat je gauw meer weet! Liefs Sunnyqueen