hoi hoi mijn naam is jolien. ik heb de laatste tijd nogal last van dingen.. ik moest 4weken geleden ongesteld worden maar had maar 1 bloeding op 1 dag...de laatste 4dagen helemaal niks nu 4 weken later zijn mijn borsten en is mijn buik wat gegroeid. ik heb steken in mijn borsten en die pijn trekt soms door naar mijn tepels...en een raar en rommelig gevoel in mijn onder buik.. soms lijkt het ook dat het wat steekt ..of een soort menstruatie pijn. ik heb erg last van mijn rug. en heb vandaag ook erg last van mijn darmen gehad.. ik heb maandag een test gedaan ..die was negatief.. maandag heb ik ook mijn laatste pil ingenomen.. gister avond heb ik nog een test gedaan..en dacht ik een heeel klein streepje gezien te hebben..maar die was zo vaag dat ik nu denk dat ik gek word morgen zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. maar heb vanmorgen een lichte bloeding gehad..dat was ook de enige en de laatste van vandaag...zou dat kunnen komen omdat ik misschien zwanger ben en gisteren seks heb gehad? zou het eigenlijk wel zo kunnen zijn dat ik zwanger ben? ik weet het even niet meer.. kan iemand mij helpen?
Als je de pil gewoon goed gebruikt is de kans heel klein, omdat je dan geen eisprong krijgt. Maar niks is 100% zeker. Het zou dus wel kunnen.. Als je ongesteldheid niet door zet zou ik een afspraak maken bij de huisarts. Die zou een bloedtest kunnen doen.
ik heb de dag voor dat ik ongesteld moest worden last van licht bloedverlies..en dat is alleen in de ochtend als ik op sta.1 bloeding over de hele dag..en het steld niet veel voor..het is steeds roze met aan het einde van de dag een klein beetje bruin..vandaag is dat de derde dag dat ik dat heb.. enige idee of dat opschonen is?