Zoals sommige van jullie weten heb ik 24 augustus een tweede miskraam gehad . 28 augustus ben ik gecurreteerd. Ik heb toen anderhalve week nagevloeid. 10 Oktober ben ik voor controle naar de gynocoloog geweest. Na een inwendige echo vertelde de gynocoloog mij dat het baarmoederslijmvlies al weer flink aan het verdikken was. Dus dit zou volgens de gynocoloog betekenen dat ik snel ongesteld zou moeten worden. Maar nu zijn we een maand verder nadat ik bij de gynocoloog ben geweest en er is nog geen spoortje te ontdekken van de rode .Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan, maar deze gaven Negatief aan. Toen ik de pil nog slikte was mijn cyclus erg onregelmatig. Nadat ik met de pil was gestopt was mijn cyclus vrijwel regelmatig. In de tweede ronde raakte ik zwanger nadat ik gestopt was met de pil. Deze zwangerschap eindigde in een miskraam. Voor de zekerheid heb ik voor 5 december een afspraak gemaakt met de gynocoloog omdat dit mij allemaal erg onzeker maakt. Zeker omdat de gynocoloog pas nog tegen mij zei dat ik snel ongesteld zou moeten worden. Zijn er meer meiden die hebben meegemaakt dat hun menstruatie uitbleef na een curretage? Of dat jullie cyclus niet meer regelmatig is?
he Divi, helaas kan ik er over mee praten, ik heb begin juli een miskraam gehad en sinsdien geen eisprong meer gehad. Ik heb primolut tabletten gekregen om mijn menstruatie op te wekken en nu ben ik ongesteld. Gister ben ik weer bij de gyn geweest en hij wil het nog dit jaar afwachten (dus nog twee maanden) en anders start ik in januari met clomid.. Bij mij heeft mijn miskraam er dus voor gezorgd dat ik helemaal geen cyclus meer heb.De gyn gaat waarschijnlijk zeggen dat je nog even moet afwachten.. Ik hoop dat je cyclus snel weer opgang komt! Liefs bloemetje
Hey Bloemetje23, Ten eerste vind ik het echt kl*te voor je/jullie dat jij ook een miskraam hebt gehad.Hoelang was je zwanger? Ben je ook gecurreteerd? Hoelang was jij niet ongesteld geworden nadat je primolut tabletten had gekregen? Wist de gynocoloog hoe dat kan komen waarom er geen cyclus meer was na de curretage? (sorry voor de vragen ) Weet je wat ik alleen zo raar vind? 10 oktober ben ik bij de gynocoloog geweest en via een inwendige echo constateerde de gynocoloog dat mijn baarmoederslijmvlies erg verdikt was en dat ik spoedig ongesteld zou moeten worden. Maar na deze maand ben ik nog steeds niet ongesteld. Dat maakt mij echt allemaal zo onzeker . Bedankt voor je berichtje meis.
hallo. Ik ben in augustus 2005 gecurreteerd en an pas 7 weekn werd ik weer ongesteld daarna was ik gelijk weer zwanger van mijn dochter. In augustus 2006 heb ik weer een spontane miskraan gehad en weer na 7 weken pas ongesteld. Nu wacht ik op mijn nod over een paar dagen. Ik hoop dat het gauw weer op goed op gang komt voor je. en dat je snel zwanger bent. jacqueline
al die vragen vind ik helemaal niet erg hoor! daar zijn we hier toch voor, om elkaar te helpen! Ik was met de pil gestopt en meteen zwanger, helaas is het vruchtje met 8 weken gestopt met groeien en wij zelf kwamen er met 11 weken ongeveer achter. Heel verdrietig allemaal maar inmiddels hebben we het wel een plekje kunnen geven, het frustrerende nu is natuurlijk dat ik nu geen eisprong meer heb. Ik werd 9 weken nadat ik een curretage heb gehad weer een beetje ongesteld, dit duurde 3 dagen en het stopte weer. na weer 8 weken verder te zijn kreeg ik die tabletten. Inderdaad heel vreemd dat de gyn dat zei! misschien toch weer een testje doen? Ik begrijp zo goed dat je hier zo onzeker van wordt, en je kan er zelf niks aan veranderen dat is het vervelende vind ik. Gewoon weer een afspraak maken bij de gyn, die is de enige die je kan helpen! Meid, ik hoop dat je snel weer zwanger word! Liefs bloemetje
Hoi Bloemetje23, Gelukkig dat je die vragen niet erg vond dat ik allemaal stelde. En inderdaad we zijn hier om elkaar te helpen. Ik was 1 april dit jaar gestopt met de pil. Toen ik de pil slikte was ik erg onregelmatig ongesteld. De ene maand niet, de andere maand wel, dan bleef de menstruatie weer 2 maanden uit, dan werd ik niet ongesteld en ga zo maar door. De reden dat ik ben gestopt met de pil was dat ik al ruim 2 en een halve maand niet ongesteld was geworden. 19 april kreeg ik een spontane miskraam. Dat was dus de reden dat ik 2 en een halve maand niet ongesteld was geweest. Maar omdat mijn menstruatie zo onregelmatig was heb ik nooit gedacht dat ik zwanger was. 3 weken later werd ik ongesteld. Na dat ik gestopt was met de pil was mijn cyclus ruim 40 dagen. 2 maanden later was ik zwanger maar 24 augustus kreeg ik weer een miskraam. En 28 augustus ben ik gecurreteerd. We hebben dit gelukkig een plekje kunnen geven, maar heb heel af en toe nog een moeilijk moment. Al weken heb ik echt verschijnselen dat ik ongesteld zou moeten worden. Pijn in mijn buik, last van mijn onderrug en hoofdpijn. Maar het lijkt er op dat het niet door wil zetten. Ik heb 2 weken geleden een test gedaan maar deze gaf negatief aan. Een week geleden heb ik ook een test gedaan maar deze was ook negatief. Inderdaad net als wat jij schrijft bloemetje23, je kan er zelf niets aan veranderen en dat is echt heel erg vervelend frusterend. Ondanks dat jij nu de tabletjes hebt gehad, ben je nu nog niet ongesteld geworden? ALs ik het goed heb, Clomid wekt toch eigenlijk een eisprong op? Woensdag heb ik het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken bij de Gynocoloog waar ik 10 oktober ben geweest, maar die werkt daar niet meer! Dit maakte mij ook gelijk heel onzeker ...... Nu heb ik op 5 December een afspraak bij een andere Gynocoloog, dus ik ben erg benieuwd wat hij/zij zegt. Tegelijk vind ik het ook erg spannend. Meid bedankt voor je berichtje en ik hoop ook dat jij snel weer zwanger wordt. Zou je mij op de hoogte willen houden?