even een topic omdat ik het wel even heel spannend vind vandaag was mijn nod en er is nog helemaal niks te merken. normaal heb ik een paar dagen voor mijn ongi kniepijn (hehe raar he) en dat heb ik nog niet gehad nu? ook heb ik normaal koud voor mijn nod en dat is nog niet. verder voel ik me echt super. ben ook heel rustig heel de maand door. niks willen voelen en dat is me goed gelukt. heb ook nog geen test in huis, heb zoiets van ik heb nog tijd genoeg. heel raar maar ben heel gerust. kan natuurlijk zijn dat ze straks nog komen of zo. normaal sta ik ermee op. als het niets is dan gaan we gewoon vrolijk verder.
hehe ik snap mezelf ook niet hoe ik zo rustig kan blijven nu. anders ben ik al dagen voor mijn ongi aan het testen en nu helemaal niet.
Ik weet precies hoe je je voelt. Zit in hetzelfde schuitje. Vandaag ook 1 dag overtijd... en nog helemaal geen ongesteldkrampjes te bekennen! Heb vanochtend wel getest die was helaas negatief, maar zolang er geen duiveltjes zijn, is er nog hoop hahaha. Heel veel sterkte, mamavanbo! ik ga voor je duimen! xxx
nou spannend he dat wachten. ik ben nu 6 dagen overtijd,ik heb nog niet getest eerst ff m'n langste cyclus van 35 dagen afwachten en dat is over 3 dagen.ik voel alleen nog helemaal geen tekens jij ook niet.heb je wel een regelmatige cyclus.de afgelopen 3 maanden waren bij mij namelijk 29 25 en 27 en zit nu op dag 31 spannend dus en duimen maar voor ons. groetjes lisa.