Ik heb een tijdje de nuvaring gebruikt, maar ben daar ergens vorig jaar (ik meen rond november, maar weet het echt niet meer precies) mee gestopt. Daarna een aantal keer ongesteld geweest, met steeds een cyclus van ongeveer 40 dagen. Maar nu ben ik al sinds 14 weken niet ongesteld meer geworden. Heb al heel wat testen gedaan, zelfs vandaag nog, maar die zijn negatief. Wat kan dit toch zijn?? Ik maak me soms echt ongerust, bang dat ik ziek ben ofzo. Ik heb verder niet echt vage klachten ofzo. Wel soms wat gerommel in me buik, alsof je menstruatie eraan komt, en een week of twee geleden heel veel afscheiding. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Moet ik nog langer wachten, of toch maar een keer langs de huisarts?
Ik zou langs de huisarts gaan als je geen positieve testen hebt. Heb ik ook gedaan, willen altijd wel helpen en misschien voel je je dan wat geruster
14 weken al aan het wachten? Dan toch maar eens een afspraak maken met huisarts ja.. Echter, 14 weken geleden was het december, je hebt t over enkele keren 40 dagen cyclus en stoppen in november? Bedoel je 1x een 40 dagen cyclus? (Dan hoop ik heel erg dat mijn lichaam jou niet nadoet, eind december gestopt met nuvaring, een cyclus van 36 dagen en sindsdien niks meer)
Inderdaad, realiseerde ik me niet eens, misschien dat ik dan toch eerder gestopt ben met de nuvaring want naar mijn idee ben ik toch meer dan 1x ongesteld geweest daarna. Maar ik kan het me echt niet meer herinneren, zo lastig. Maar jij heb dus ook een soortgelijk iets na de nuvaring, vreemd hoor..
Jupz, vandaag weer een wit dagje achter de rug.. Denk dat ik zondag maar weer een test ertegen aan gooi als ik nog niet ongesteld ben.. En ga je morgen contact opnemen met je huisarts?