Steken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ing49824, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hallo meiden,

heb al wel gezocht naar een antwoord op mijn vraag maar niet echt kunnen vinden. Vandaar dat ik hem hier even stel.

Ik verwacht binnen nu en ik vermoed 5 dagen mijn NOD. Eerst dacht ik de 7e, zou ook overeen komen met mijn ei volgens FF, maar die heeft mijn ei later weer verplaatst en dan zou mijn NOD de 9e zijn...
    Nu heb ik al een aantal dagen van die venijnige steekjes in mn vagina/schaamstreek/liezen, herken dit niet van een naderende ongi, maar nu zegt dit natuurlijk niks.

Wie heeft hier ook ervaring mee?

Groetjes Ing

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Oeh spannend... Die steekjes kunnen door zwangerschap komen, maar volgens mij ook door eventueel ontpillen, blaasontsteking of candida.

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje wel voor je reactie Jellebelle :)
    Blaasontsteking is het denk ik niet, kan gewoon plassen en geen pijn.
    Ontpillen, weet niet, ben al aardige tijd van de pil, bijna jaar en intussen ook al een keer zwanger geweest.
    Candida, geen idee. Geen ervaring mee (gelukkig).
    En zwanger... ik hoop het :) maar heb er een beetje hard hoofd in eerlijk gezegd!

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik had die steekjes wel, maar ik had ze ook wel eens wanneer ik niet zwanger was haha. Maar ik weet zeker dat ik het deze ronde ook had en ben dus zwanger (als het goed is, moet nog een echo krijgen en hopelijk zien we dan iets).

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Gefeliciteerd Vinisa (weet niet of ik je nu in een NOD-forum al had gefeliciteerd?) Geniet ervan!

Heb deze steekjes ook wel gehad bij mn zwangerschap, maar toen eigenlijk alleen gevoeld rond innesteling, mss waren ze er daarna ook wel maar kan ik me niet herinneren. Ze zijn nu voortdurend aanwezig.

Heb al een aantal testjes gedaan, maar waren negatief!

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedankt :) ik praatte niet meer mee in een NOD groep, omdat we eigenlijk te horen hadden gekregen dat we een kleine kans hadden zonder hulp zwanger te raken.. En die hulp moesten we nog krijgen.

Die steekjes verschilden bij mij per ronde, maar ik weet nog dat ik die steekjes voelde en dat ik ze wat meer had dan normaal.

Je bedoelt zwangerschapstesten? Je bent nog vroeg ;) ik testte rond 9/10 dpo erg licht positief. Normaal test ik niet zo vroeg, maar mijn LF is max 12 dagen en ik wilde testen om geen hoop te houden dat ik zwanger zou kunnen zijn (ik had een witte test verwacht).

Nou meid, spannend! Ik duim voor je, het is je gegund .. Zeker na alle ellende van die afgelopen tijd.

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ah oke, dus eigenlijk een super mooi cadeau dat je nu zonder hulp zwanger bent geraakt :)

Klopt, zwangerschapstesten. Omdat ik dacht dat mijn ei eerder was (doordat FF dat eerst een paar dagen eerder had aangegeven) heb ik dus paar keer getest. Qua temp. leek het me ook dat mijn ei op de eerdere dag was... Maar goed, we wachten af :)
    Als mijn ei is geweest op de dag dat ie nu aangeeft dan is de kans dat ik nu zwanger ben sowieso 0,0 haha!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha ja best wel. Ben wel erg onzeker. Heb weinig klachten en durf niet blij te zijn. Stom hè, maar het lukt me maar niet.

Oké, heb je ook ovulatietesten gebruikt? En hoezo is de kans dan nihil?

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Snap je gevoel wel een beetje, zou het ook hebben denk ik als ik nu weer zwanger zou zijn. Hoop toch dat je snel lekker kan genieten en blij kan zijn!

Nee, heb geen ovulatietesten gebruikt, volgende maand wel als ik niet zwanger ben nu.
    De kans is zeeeeeer nihil aangezien we geen seks hebben gehad tijdens de "nieuwe" eisprong van FF.

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ook niet de dagen ervoor? Balen zeg.

Bij ons was de kans al niet zo groot, maar we hebben niet echt veel seks gehad rond de (achteraf gezien) vruchtbare dagen. Ik heb een paar dagen voor mijn knal positieve ovulatietest seks gehad en op de dag zelf (laatste dag, was toen echt heel positief). Maar we deden het er ook niet echt om, omdat mij was verteld dat ik deze ronde geen goede eisprong zou hebben. Ik hield het alleen bij zodat ik wist wanneer ik ongesteld zou worden :)

Dus om maar te zeggen, echt veel seks hebben we niet gehad en niet echt op de juiste momenten haha :p maar toch raak.

Snap het nog niet :):p

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    We hebben op dag 18 en daarvoor een aantal keer (en dag 25) wel geklust, maar pas op dag 21 mn ei gehad volgens FF nu. Dus vrij kleine kans helaas.

Super dat je dan toch zwanger bent geraakt, ben echt blij voor jullie!

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wie weet brengt dag 18 geluk :D

En bedankt, is erg lief. Ik hoop a.s. maandag een goede echo te hebben :)

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ben wel erg benieuwd, hoop het zo voor je :)

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Thanks meid, lief van je! Kan ook wel wat positiefs gebruiken, nogal een klote jaar tot nu toe...

Hoop ook voor een mooi echo voor jullie en wie weet is 18 indd een geluks getal/dag haha! Zou mooi zijn.

15. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Heb je inmiddels al getest ING, of kun je het geduld opbrengen om tot 9 april te wachten?

Deel Deze Pagina