Menstruatie blijft uit, test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iejoor57, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iejoor57

Iejoor57 Lid

12 jun 2016
    56
    9
    8
    Dag dames,

Na lang twijfelen schakel ik toch maar jullie hulp in. Mijn man en ik proberen sinds een maand zwanger te raken. Ik ben 5 jaar geleden gestopt met de pil en heb een 'natuurlijke' cyclus, meestal 28 dagen.
    Nu ben ik al 5 dagen over tijd en heb 4 dagen terug een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Ik ben niet ongi, maar heb wel bruine afscheiding (al 3 dagen). Mijn buik rommelt en soms heb ik last van krampen, maar dit voelt niet hetzelfde als bij een ongesteldheid.
    Wat kan ik het beste doen?

Groetjes,
    Iejoor

2. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    In ieder geval nog even een test doen? 4 dagen geleden was het misschien nog te vroeg om te testen

3. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Er zijn vrouwen die pas ruim overtijd positief testen..
    Dus ik zou er toch eens een testje tegen aan gooien?

En als je echt al jaren zo regelmatig bent, misschien toch maar even de HA bellen als de test negatief is?

Hou ons op de hoogte :)

4. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Zou inderdaad nog een test doen, niet elke test is even gevoelig en je zou misschien wat aan de vroege kant geweest kunnen zijn (laat ei). Hoop dat je een positieve test hebt!

5. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hier ook al 5 dagen overtijd en gisteren negatief getest :(. Dan denk je dat t misschien wel raak is en dan word je door de test weer even met beide benen op de grond gezet.. Hie gaat t nu met je?

6. Iejoor57

Iejoor57 Lid

12 jun 2016
    56
    9
    8
    Dag dames,
    Allemaal bedankt voor de reacties! Test blijft negatief en vandaag dan ook ongi :( .
    Jammer maar helaas. We proberen het opnieuw. :)
    Blijf het wel raar vinden dat je cyclus dan ineens zo in de war kan raken.

Deel Deze Pagina