Hallo iedereen, 5 juni heb ik gevreeën, wel is hij voor het zingen de kerk uitgegaan alleen daarna zijn we gelijk weer verder gegaan.. op 6 juni toen ik s avonds in bed lag voelde ik mijn ei opkomen en de ochtend erna wat druppels bruinverlies bij eerste en tweede keer plassen.. de dagen na de ei hield ik last van buikkrampen en was eigenlijk al snel erna een paar dagen lichtelijk misselijk en heel erg moe wat ik nu nog steeds ben.. en rommelende darmen die nog steeds komen vooral als ik op bed ga liggen.. nou had ik 14 juni een enorme steek trekkend gevoel in me onderbuik naar mijn rug wat echt maar een minuut duurde en de rest van de dag een enorm druk gevoel op de baarmoeder dat ik bijna niet eens kon lopen.. de dag erna is het wel verminderd maar hield wel een drukkend gevoel.. sinds gister is het eigenlijk zo goed als weg alleen bij aanraking voelt het wat beurs aan.. en vannacht wel wakker geworden van wat lichte buikkrampjes. Verder beginnen mijn borsten gevoelig te worden en moet wel vaker plassen.. misselijk met vlagen jeukende brandende ogen en mijn gezicht voelt droog en trekkend aan.. ook heb ik een klein beetje last van mijn rug maar de echte buikpijn die ik had is dus verdwenen.. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? eigenlijk was ik helemaal niet bezig met vruchtbare periode..Ik ben ook niet opzettelijk bezig om zwanger te worden ik ben anderhalf jaar bezig geweest om zwanger te worden maar dit ging niet echt lekker en zijn in ivf traject terecht gekomen .. eigenlijk heb ik de moed al opgegeven om natuurlijk zwanger te kunnen worden.. dus ook nu ga ik er niet vanuit dat dit symptomen zijn maar dat mijn lichaam gewoon raar doet haha.. de 22ste zou ik ongi moeten worden dus moet nog wel even afwachten maar hoor graag of er mensen zijn die iets herkennen
Vraagje: waarom is ie voor het zingen de kerk uit gegaan? Vorm van anticonceptie, (zeer onbetrouwbaar) wilde je niet zwanger worden? of heeft dat er niet mee te maken? Het kan innesteling zijn natuurlijk maarja dan hoef je nog niet zwanger te zijn omdat een innesteling vaak ook niet goed gaat. Het zou natuurlijk geweldig zijn als je toch spontaan zwanger bent! Maar ik zou komende dagen er niet teveel aandacht aan schenken en pas testen als je overtijd bent. Anders wordt t straks een enorme teleurstelling.... hier duurde t bij de tweede bijna een jaar voor ik zwanger was al dacht ik zelf wel een paar keer een innesteling gevoeld te hebben, dan wordt t steeds weer een teleurstelling....
Haij, Nou het was eigenlijk gewoon omdat we dat wilde haha ja beetje raar om te zeggen maar hoorde gewoon bij het moment van het vrijen.. omdat we niet echt bezig zijn om natuurlijk zwanger te worden omdat ik daar de moed voor heb opgegeven zeg maar .. als ik zwanger zou zijn is het zeker welkom en voor mij juist heel mooi als het wel zo zou zijn om toch natuurlijk zwanger te worden... het zou voor mij ook de eerste zijn dus het is allemaal al spannend enzo.. ik probeer me er ook zeker niet teveel op te focussen maar was gewoon benieuwd of iemand dit ook heeft gehad en uiteindelijk een wondertje heeft gekregen of juist niet .. hihi in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie ik wacht nog even af!