Menstruatie blijft uit, testen negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annewiep, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Goedemorgen allemaal,

Inmiddels ben ik 3 en halve week overtijd maar mijn testen blijven negatief.
    Ik heb 5 weken geleden voor het laatst seks gehad dus korter zwanger kan ik niet zijn. Mijn baarmoedermond zit potdicht en ik ben hondsmoe. Heeft er iemand ervaringen? Testen die na zo'n lange tijd ineens nog positief worden? Zou ik ineens in de overgang zitten? (Ben 36) Zou ik een cyclus overslaan? ( Nog nooit gehad) of zijn er nog andere opties? Ik hoor graag van jullie!

2. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Misschien sla je inderdaad een cyclus over? Lees het vaak hier op t forum dus dat kan het misschien wel zijn? Vooral als je testen negatief blijven..

3. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Een negatieve test is een negatieve test.. zeker als je al regelmatig getest hebt zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

Misschien een onregelmatige cyclus of je slaat inderdaad een cyclus over een keer.

4. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Eigenlijk weet ik de antwoorden wel. Maar na 3 jaar en 2 miskramen met 10 weken grijp je elk sprankje hoop op een gegeven moment aan...

5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Dat is heftig @Annewiep hopelijk ben he gauw zwanger ♡

6. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Dat is lief van je, dank je wel

7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.692
    4.052
    113
    Vrouw
    Ik doe helaas met.je mee, ben ook moe, overal en nergens last van, zit op cd33 en niet zwanger en niet ongesteld. Echter ben ik pas 24 en nog niet zolang gestopt met de pil, maar goed blij ben ik er niet mee.

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.888
    18.682
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde... maar dan nog maar 4 dagen overtijd. Zooo vervelend dit, je weet gewoon niet waar je aan toe bent:confused:
    Wat doe je eigenlijk als je na zoveel weken nog niet ongesteld ben en je een cyclus overslaat?? Wanneer ga je bijv weer met ovulatietesten beginnen?

Ik had gister een negatieve test. Weet alleen niet wanneer m'n eisprong is geweest. Ik ga zaterdag nog een laatste keer testen (probeer ik) als ik dan nog niet ongesteld ben...

Heb wel veel kwaaltjes die ik niet kan plaatsen.
    Afgelopen zaterdag was ik een dag weg en veel gelopen, eind van de dag erge ongi krampen, dacht dat ik ongesteld zou worden.... maar niks. Vanaf maandag lage rugpijn, af en toe pijn in m'n lies en af en toe nog steeds ongi krampen.

Hier wordt je toch gek van. Je haalt allerlei scenario's in je hoofd en telkens op zoek naar bevestiging :confused:

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik denk idd ook een cyclus overgeslagen. en idd, op een gegeven moment grijp je elk sprankje hoop aan. hopelijk ben je snel zwanger

10. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Hoelang ben je bezig om zwanger te worden?

Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? Is dat dan 8 weken geleden?Misschien kan de huisarts een bloedtest doen of je doorsturen naar een gyn als je vermoed dat je in de overgang zit.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

11. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Ik ben inderdaad ruim 8 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest. Mijn jongste is nu net 3 en sinds zijn geboorte geen anticonceptie meer gebruikt. November 2016 een miskraam gehad en augustus 2017. Ik ben al doorverwezen naar de gynaecoloog maar kan pas 1 november terecht.
    Voor iedereen in het zelfde schuitje. Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Ik gebruik overigens geen ovulatietesten meer. Probeer het iets los te laten

Spectre en PBV vinden dit leuk.
  12. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ik hoop dat de gyn je kan helpen :thumup:
    Hier idd in hetzelfde schuitje.
    Ook 2 jaar bezig met 2 miskramen. Nu 3 maanden onder behandeling bij de gyn.
    Succes!! Hopelijk heb je gauw een positieve test.

13. Annewiep

Annewiep Actief lid

14 jun 2016
    159
    6
    18
    Ik zie het aan je onderschrift ja. Rot hè? Mijn mannetje is trouwens ook van oktober 2015!

14. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Haha wat toevallig!! De tijd gaat snel He?

Deel Deze Pagina