Hallo Meiden, Een vraagje.. Ik ben sinds augustus vorig jaar gestopt met de pil. Had daarna wisselde cyclussen, maar de laatste 2 menstruaties waren niet zo heftig als voorheen.. Echter afgelopen maand, 7 dagen na de menstruatieweek ben ik gaan vloeien, bruin, zwart, donkerrood, lichtrood. Veel slijm.. En dit houdt nu dus al een maand zo aan.. 4 maart had ik ongesteld moeten worden, het vloeien is toen wel wat meer geworden, maar nog niet zoals gewoonlijk. Vandaag zit ik op dag 7 van mijn menstruatieweek, en is het weer een stuk minder.. Zoals jullie wel begrijpen, ik snap er niks meer van! Dit heb ik nooit eerder gehad, iemand hier ervaring mee? Ben van plan het nog een week of 2 aan te kijken en dan naar de huisarts te gaan.. maar wat denken jullie? Liefs, LB
Jeetje lievebeeb, kan me voorstellen dat je daar even van in de war bent en niet goed kunt duiden wat er nou aan de hand is.... Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen, maar hoop voor jou dat t nu weer redelijk rustig/normaal wordt....
raar....ik zou je aanraden toch morgen even de ha te bellen of je gyneacoloog.dit lijkt me niet normaal en wie weet is het een infectie?ik wil je niet onnodig ongerust maken maar het kan toch geen miskraam zijn?dan kan het gebeuren dat je zolang verlies hebt.
Ik heb 6 wkn geleden een 1e test gedaan.. En daarna nog zo'n 3, alle negatief.. Zwanger en een miskraam lijken me onwaarschijnlijk.. Denk zelf iets hormonaals, ook vette huid en pukkels gehad vorige week.. Net op het toilet alleen nog lichtroze slijm.. Wel beetje stug slijm... Maar goed het is ook de laatste dag van mn menstruatie (zo ongeveer dan...) Bedankt voor de reaties tot nu toe.. Liefs, LB
hoi lievebeeb, Wat vervelend. Begrijp ik het nou goed dat je een hele maand bruine afscheiding hebt? Maar als het idd langer aan houd zou idd ff langs gaan bij de h.a. Ik heb het nu ook, ik heb nu 10 dagen donker bruine afscheiding. Dag 1 eb 2 had ik dat ook en dag 3 kwam er donker rood bij als ik naar de wc ging. Ook dag 4 had ik nog een klein bwetje donker rood slijm toen ik naar de wc ging. En vanaf dag 5 alleen maar donker bruin en het is niet veel. Dit had ik nog niet bij de vorige cyclussen zo lang bruine afscheiding. Succes !!