weet niet zo heel goed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne26786, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Hoi

Ik zit met een vraagje. Op 5-10-14 heb ik voor laatste gemeenschap gehad. 6-10-14 bleek me vruchtbaarste dag. Nu zijn we paar maanden verder ik ben steeds misselijk. Ik heb een spiraal. Dus de kans is klein. Hen nog geem test gedaan omdat ik het eerst wilde kijken wat andere er van denken. Maar ben dus veel misselijk moe ook na nacht slapen ook nog steeds moe hoor graag wat andere er van denken.
    ik ben wel gewoon ongesteld geweest na de laatste keer maar ik weet ook dat dat niet veel meer zegt tegenwoordig.

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ehm, wat wil je dat wij er van zeggen dan? Want wij kunnen niet op afstand beoordelen of je wel of niet zwanger bent hè ;)

Gewoon een testje doen, dan heb je zekerheid. Ik schat de kans heel klein in gezien je spiraal en menstratie maar niks is onmogelijk natuurlijk.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Testen!

Maar ik denk ook niet zwanger , als je een spiraal hebt en ongesteld bent geweest :) is de kans echt heel erg klein. Maar testen is de enige zekerheid!

Misselijk en moe kunnen ook van een (sluimerend) griepje zijn, het heerst momenteel nogal!

4. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Ik dacht ook griepje maar omdat zolang aanhoud denkt een vriendin anders daar over

5. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testen, dat is de enige manier die uitsluitsel kan geven. Maar als ik je zo hoor, denk ik niet dat je zwanger bent..

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lijkt me niet dat je zwanger bent. Doe - zoals hier al meer geadviseerd wordt - een test, dan weet je het zeker.

7. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt me niet dat je zwanger bent. Maar voor de zekerheid een testje kan nooit kwaad.
    Ik hoop het niet voor je, want ik een zwangerschap met een spiraal is gevaarlijk!

8. Esselte

Esselte Niet meer actief

Kans is klein maar ben benieuwd

9. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Vast niet zwanger.

Hoe kun je op 6-10 je vruchtbaarste dag hebben als je een spiraal hebt?

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nog geen test gedaan omdat je eerst wil weten wat anderen ervan denken? Uhh apart.

Ik zeg niet zwanger:
    - je hebt een spiraal.
    - je bent ongesteld geweest.
    - buikgriep heerst

Deel Deze Pagina