Nou ja niemand heeft hier een antwoord op natuurlijk maar goed. Ik zit nu op 11 dpo. Heb al vanaf 6 dpo licht roze bij het afvegen. Zo weer wel en zo weer even niks. Gisteren avond was het dus weer weg en vanmorgen een heel ietsie pietsie klein beetje. 2de toilet bezoek had ik helder rood zonder stolsels weer alleen bij het afvegen dus dacht ja hoor mijn ongi komt maar gek genoeg daarna weer weg. Wel heel de tijd ongi krampen dus loop met tampon op zak maar tot nu toe nog steeds niks. Snap er geen snars meer van hoor haha..... wie dit ook mee gemaakt?
Maar kan dat nog op 11 dpo? Las wel dat een vruchtje 3 tot 5 dagen doet over het volledige innesteling en dat zodra dat ie op zijn diepst is ingenesteld nog een bloeding kan geven. Best frustrerend zo. Mijn borsten voelen als slappe pudding haha... normaal staan ze strak en doen ze erg pijn en dat is nu dus totaal niet.
Ik snap je frustratie dan zou je liever willen dat het gewoon doorzet zodat je verder kan! Hier ook al een week lichte streepjes op test en al paar dagen krampen. Normaal word ik meteen ongesteld maar nog geen bloed te zien. Vanochtend wel een tempdip en binnenin wat rozig. Maar bij jou kan het wel eens een innesteling geweest zijn. Ga je nog testen?
Nou de testen liggen er maar het liefste wacht ik tot maandag maar of ik dat vol houdt dat is de vraag haha.....
Bloedverlies is voledig gestopt mijn borsten doen nog steeds geen zeer. Gisteren dus alleen een keer bij het afvegen helder rood zonder stolsels daarna ongi krampen maar geen bloedverlies. Dus nu is het kwestie van afwachten wanneer ik kan gaan testen.
Hey mama Hier hetzelfde! Ei gespot met ovu testen. Op 9dpo if 10 dpo ineens beetje bloed en volgende dag beetje bloed. Echt maar een druppel. Toen de ochtend meer bloed maar ook weer 1 inlegkruisje en daarna niks. Had donderdag mn ongi verwacht maar dus niks.. Vanmorgen getest maar negatief. Wel rommelige buik pijn in mn bekken en liezen moe etc. Denk dat ik woensdag nog een x test. Dan zou het 8 dagen na innesteling zijn als dat het was. Anders heb ik hele vreemde ongi gehad. Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt!
Hoe bedoel je ei gespot met ovu testen? Had je een positieve ovu test? Betekent dat dan dat je eisprong hebt?
Hey ja had op woensdagavond positieve ovu test dus heb dan donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad. Ten laatste bij een lf van 14 dagen vandaag mn ongesteldheid hebben. Maar heb dus ergens rond dag 9 tot 11 bloeding gehad wat dus of vroege menstruatie is if innestellingsbloeding. Helaas vandaag negatieve test dus ga halverwege de week nog een x proberen als mn vage klachten niet verdwijnen