Mijn lichaam zit mij zo voor de gek te houden wordt ik ook niet vrolijk van Zoals ik al in een eerder onderwerp geschreven had, na stoppen met pil rond 28 juni mijn 1e menstruatie gehad vooraf gaand aan bruinverlies 3 dagen heel heel weinig. 29 juni is deze menstruatie weer opgehouden, tot de dag van vandaag. Echter heb ik wel vanaf zondag (nadat ik zondagochtend sex had) beetje roodverlies niet genoeg voor maandverband of tampon. absoluut niet genoeg want het was maar heel weinig. dan weer helemaal weg en nu ook heb heel veel slijm alleen bij dat slijm zit dan weer een veegje bruin...doe ik een tampon in om te kijken (sorry voor de details) en dan haal ik hem er weer uit na een halfuur en zie ik een beetje bruin en een beetje rood bijna niets maar toch weer wat... Ik dacht misschien ben ik wel zwanger (mezelf voor de gek houden noemen ze dat ook wel eens) Want heb wel 2 kinderen maar was nooit zo bewust bezig om zwanger te worden als nu, Heb allerlei klachten, moeheid, boertjes laten (Dat doe ik echt zelden) nmenstruatiepijn heel licht, hele zachte borsten normaal zijn deze vrij zwaar met schijven erin zeg maar (heb grote borsten van mezelf cup E). kotsmisselijk als ik opsta En libido gehalte ten top!! KAN ALLEMAAL met het ontpillen temaken hebben vast wel...maar mag ik ergens een schrijntje hoop houden Enfin, zw test van CB gedaan negatief...zw test van kv gedaan met ochtendurine ja hoor vaag streepje...dat was het weekend ofzo weet het geen eens meer..(ja ook zo vergeetachtig als ik weet niet wat)..maandagochtend gedaan weer van kv en gewoon negatief ik snap er helemaal niet meeers van ik ga ook niet testen meer...ik hou het maar op ontpillen
volgens mij is een streep een streep, dus als jij een hele lichte streep hebt op je kv test ben je volgens mij gewoon zwanger. Ik zou over een paar dagen weer testen als ik jou was, ik verwacht dan toch dat de streep dikker is.
nou als je streepje van kv test hebt, deze zijn heel gevoelig... dus kan best dat je zwanger bent !! cb is niet zo gevoelig als kv ! ik heb het ook, ben afgelopen woensdag ongesteld geweest, dit heeft tot zondag geduurd, wel maar heeeeel weinig, eigenlijk net niet genoeg voor tampon vanaf vrijdag.... en ook geklust... dus dacht ook dat het eerder daardoor kwam, dat beetje bloedverlies, is nu gister opgehouden. en vandaag beetje bruin verlies met wat slijm.. en ben zoooo verschrikkelijk moe en hoofdpijn en prikkelbaar, rug en buikpijn.. ik weet t niet meer.. heb nog niet getest.. maar ik ben nu meer dan 2 maanden van de pil af, en had dit nog niet eerder gehad? in die 2 maanden na ongi enzo.. pff
ja maar net toch weer een test gedaan (ja weet het ben echt erg en gefocust had er toch 3 x 2 testen liggen nu nog maar 2) en nu zie ik geen streep heb wel net getest...negatief pff moet gewoon een week wachten en dan kijken of een test posi of negatief uitwijst verlies wel heel veel slijm raar heh je kan er draden mee trekken lijkt wel vruchtbaar slijm?????