menstruatie buikpijn, toch zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door c99, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend meiden!! Ik duim nog steeds ;)

    Therese...heb je nu weer hetzelfde zwangergevoel als een paar jaar geleden?? Ben erg benieuwd naar je testresultaat!
     
  2. Niet meer actief

    ik ben ook wel erg nieuwsgierig wat het nieuws is.
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ongesteldheids buikpijn is toch een teken van zwangerschap? ik heb er 2maanden mee rondgelopen.

    groetjes Talia
     
  4. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Spannend!!! Ik hoop het echt voor jullie! De duimen draaien weer :D
     
  5. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Nou das dus het gekke... Met de vorige zwangerschap voelde ik heeeeelemaal niets... Pas na 6 weken werd ik misselijk... niet te zuinig... en de menstruatie bleef uit... Meer niet...

    Het leuke is wel dat ik bij de vorige zwangerschap er niet vanuit ging dat het raak was omdat de stroom was uitgevallen in de stad en dus ook het ziekenhuis en er alles mis ging...
    En nu dacht ik dat ik de eisprong al gehad had en ging er dus ook eigenlijk niet van uit... en het zou dus weer kunnen nu....

    Nog altijd geen enkel teken van een menstruatie in ieder geval...

    Ik krijg het niet zo mee wie er allemaal op een spannend punt zitten op het moment... qua eisprong en evt. zwanger... Maar iedereen heeeel veel succes en ik duim voor jullie!!!
     
  6. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Hoi allemaal...

    Ik heb net gebeld... en ik mocht langskomen... Er is een plekje vrij om half 11 ;) Nu maar hopen dat ik dat ga redden met Amber... want ik moet om 11.45 uur weer bij school staan.... en het is een half uur rijden van het ziekenhuis naar de school....

    Ze gaan in ieder geval een echo maken... heeft de assistente mij vertelt... en evt. een urinetest...

    Scheelt me toch zelf een test kopen en er is natuurlijk niets zo zeker als een echo...Lijkt me tenminste...
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Spannend zeg! Houd je ons op de hoogte?

    Pim
     
  8. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Tuuuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

    Hoi hoi..

    Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest... Ik was er om 10.10 uur... Dus lekker op tijd...
    Er waren 3 mensen voor me aan en het liep weer gigantisch uit... Gelukkig had ik de school gebeld dat ik naar het ziekenhuis moest... dus dat scheelt...
    11.15 uur was ik aan de beurt... Een echo gemaakt heel snel... De arts zei meteen al dat ze een vruchtzakje nu nog niet kon zien... daar was het te vroeg voor... Maar wel andere aanwijzingen.. Zoals bijvoorbeeld het dikke baarmoederslijmvlies wat er nog was... en de eierstokken waar geen werking was te zien...
    Het zou dus heel goed kunnen volgens haar dat ik zwanger ben... Ik moest maar even gaan bloedprikken om zeker te zijn...

    Maar goed... dat ging ik niet meer redden.. Dus maken dat ik bij school kwam... Net op tijd....
    En vanmiddag nadat ik Amber naar school gebracht heb meteen weer naar het ziekenhuis om bloed te prikken...
    Ik mag aan het eind van de middag bellen... Misschien dat ze de uitslag dan al binnen hebben ;)
    Anders wordt het hoogstwaarschijnlijk morgen pas...

    Toen ik dat gedaan had ben ik even naar de kinderafdeling gelopen met een kleinigheidje voor Danique... Het ging wel weer redelijk met haar maar ze weten nog niet wat ze heeft... Ze ligt aan het vocht met suiker en zout...
    Woensdagmiddag gaan Amber en ik samen...

    Liefs,
    Therese
     
  9. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Oei, dat klinkt behoorlijk positief toch??

    Ik hoop voor je dat het is gelukt, ik duim voor je!
     
  10. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    De uitslag was negatief... helaas...

    de hcg waarde was minder dan 1.

    Dus ondanks dat het vanmorgen zo positief leek... dacht ook de fert.arts... is het aan het eind van de middag een heeel ander verhaal...

    Ik moet nu binnen een week ongesteld worden... als dit niet gebeurd moet ik weer bellen en dan wordt er verder onderzocht...

    Gebeurt het wel moet ik op de 3e dag weer clomid gaan slikken en de 12e dag weer een follikelmeting...
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He balen meid! Had zo'n goeie hoop! Heel veel geluk in je nieuwe ronde!
     
  12. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Jammer zeg, hopen dat de :evil: nu snel komen zodat je door kan naar de volgende ronde!! veel suc6!
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Oww wat jammer zeg.
    Ik hoop ook dat je snel je menstruatie krijgt, en dat je dan snel weer mag beginnen met clomid!!!

    Groetjes
     
  14. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Vanmorgen is het doorgebroken... dus ik ben begonnen met de volgende ronde ;)
    Ik snap het nog steeds niet... waarom ik overtijd was bedoel ik... Normaal ben ik stipt op tijd...

    Nou ja... tis niet anders.. Overmorgen mag ik weer met Clomid beginnen... En voor volgende week woensdag staat de 1e follikelmeting weer...

    Dank jullie wel allemaal voor alle lieve woorden!!!
     
  15. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Toch maar even schrijven...Lees hier nare verhalen van teleurgestelden, wat vervelend zeg!
    Ik heb twee gezonde kindjes en eigenlijk (nog) niet bezig met een derde. Wel heb ik vaag het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    Volgens mij is de kans heel klein. Zal niet in detail treden, maar tenzij zaad helemaal mijn vagina is ingezwommen, dan kan het.
    Ik heb 10 dagen geleden eisprog gehad en heb sinds gister het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Echt vaag, want dat eigenlijk zou dat pas over een week moeten zijn. Ik twijfel, want ik lees ook veel dat je die menstruatie-achtige krampen ook een week voor je menstruatie kan hebben. Ik wacht wel af, maar vind het toch ineens spannend!
     
  16. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    ik heb ook een vraagje ... heb het ook ergens anders in het forum gesteld maar ik wil het zo graag weten...ik heb vandaag wat bruine afscheiding, wil dit zeggen dat ik dan toch ongesteld ga worden?? Moet pas volgende week gebeuren.. Of kan je ook last hebben van bruine afscheiding en toch zwanger zijn...Ik word gek van mezelf, hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik uit de onzekerheid ben.
     
  17. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Ik weet van mijn laatste zwngerschap dat ik toen wel 10 dagen bruine afscheiding had, zeg maar oud bloed. Dat was toen van de innesteling ofzo. Dacht eerst ook dat ik ongesteld was, maar het duurde zo lang en was alleen maar oud bloed, bleek dus zwanger.
    Ik wil niet impliceren dat jij dat ook bent, ik ken jij menstruatie niet. Wat iedereen altijd zegt en een ECHTE dooddoener is......je moet afwachten!
     
  18. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Tja, dan ga ik toch maar wachten, zit niets anders op, helaas. Beetje hoop kan ik dus nog houden...;) Alhouwel ik wel het gevoel heb dat het moet komen, ongesteld. Pfff en dan tegen jezelf denken niet aan denken en wat doe ik..er constant aan denken ;)) En als ik dan ongesteld word, dan laat het meteen maar komen dan zit ik niet meer in onzekerheid...ik hou je op de hoogte....
     
  19. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Kan ik me voorstellen Femke.. Ik heb het ook..als het dan toch moet komen... dan maar meteen...

    Ik was de vorige cyclus overtijd... geen enkel teken dat de ongesteldheid eraan zat te komen.. Ook op de echo niet..

    Behalve het hcg in het bloed... dat was minder dan 1 en dus niet zwanger...

    De dag erna werd ik ongesteld...

    Wat je ook kan doen.. ik moet er eerlijk bijzeggen dat het voor mij niks is... maar is temperaturen.. Als je weet hoe hoog je temperatuur voor de eisprong is en erna dan kan je dit als graadmeter gebruiken.. Als je zwanger bent blijft je temperatuur nl. hoog... en als je ongesteldheid komt dan zakt de temperatuur weer naar de temperatuur voor de eisprong...
    Maar het is intensief.. je moet het willen...
     
  20. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Hi hi, nou ik ben er bang voor ondanks jullie verhalen voel ik echt menstruatie buikpijn en ik moet pas vrijdag ongesteld worden...dus misschien toch een beetje hoop.

    Tja dat temperaturen...pfff ik denk niet dat ik dat ga doen tenminste nog niet!

    SPANNEND HOOR, om gek van te worden!!!!
     

Deel Deze Pagina