menstruatie buikpijn, toch zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door c99, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Hee femke...

    Het temperaturen is inderdaad een opgave... daarom doe ik het dus niet... Maar ja... tis een middel ;)

    Ik zou het je niet kunnen zeggen eerlijk gezegd of het raak is of niet... Als ik heel eerlijk ben zegt mijn voorgevoel van niet... Maar ja... Ik ben geen dokter en ook geen test ;)

    Ik duim wel voor je dat het raak is.....!

    Laat je het even weten?

    Succes he meid... Ik weet hoe moeilijk het is die laatste dagen...!!!!
     
  2. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Hi hi,

    Nog steeds niets te bekennen buiten dat ik iedere morgen ongipijn heb...ik als een speer naar de toilet maar helemaal niets. Bah bah...dit is al dagen zo..laat maar komen dan kunnen we weer op naar de volgende ronde....

    hebben andere dag ook, de hele dag mee bezig zijn terwijl je weet dat dat niet slim is???

    Groetjes
    Femke
     
  3. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Yep, the same here. Het stomme is dat ik dus niet eens van plan was zwanger te worden, ook niet mijn best heb gedaan, we niet eens 'echt' geklust hebben, ik gister van de zenuwen een zwangerschapstest heb gedaan die negatief was, ik dus best wel weet dat het helemaal niks is en desondanks.......TOCH met spanning zit te wachten op mijn ongesteldheid........lekker duf.......
     
  4. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Tis echt iets heeeeeel vrouwelijks hoor om er zo mee bezig te zijn...
    en tuuuuuurlijk weet je dat je het beter niet kunt doen... maar we kunnen er gewoon niks aan doen!

    Ik duim voor jullie beiden!
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi .
    Nou gelukkig heb ik me werk .
    Dan ben ik er in elk geval overdag niet mee bezig omdat ik dan afleiding heb .
    Ben dr wel blij mee dat ik werk , want het wachten duurt zo lang :(
    Nu gaan de dagen voorbij zonder dat ik het echt in de gaten heb ;)
    Alleen s`avonds zit ik hier altijd te neuzen :)

    Groetjes Joyce
     
  6. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Erg he... zolang je maar bezig bent inderdaad... zodra je even niets te doen hebt... is het mis.. dan ga je neuzen en piekeren ;)

    Bij mij vandaag was het weer geen goed nieuws.. Er was nog geen activiteit in de eierstokken en baarmoeder...
    De arts heeft voor zeker kweekjes genomen en ik moet maandag prikken op oestrogeen. Na de eisprong moet ik prikken op progesteron...
    Dinsdag moet ik weer naar haar toe voor de uitslag van de oestrogeen en de volgende echo...
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Schiet dus niet echt op bij jou .
    Nou , ik hoop dat de kweekjes goed zullen zijn .
    En natuurlijk dat de oestrogeen helpt , zodat je snel zwanger zult zijn .

    Groetjes Joyce
     
  8. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Nou het oestrogeen moet dus nu hoog zijn... tot aan de eisprong...
    Na de eisprong moet juist het Progesteron hoog zijn...

    Dat gaan ze dus nu ook bekijken of deze hormonen wel de juiste waarden hebben... Zo niet dan moet ik medicatie hebben ervoor...

    Maar opschieten doet het zeker niet...
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb sinds gisteren al last van ongesteldheidskrampjes maar er komt nog helemaal niks... Wat kan dit betekenen, mijn NOD is pas 30 januari. Het zijn echt van die krampjes waarbij je denk nou ieder moment treden de duivels aan zeg maar, en dan ga je naar de w.c. is er helemaal niks...gisteren was mijn innselingsdag zou het dat kunnen zijn?
    Liefs, misspuma
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik had het de 1 na laatste cyclus ook. ging telkens naar de wc.. maar er kwam niks. dat was ook een week voor mijn nod. ik had zelfs een keer beetje bloed bij het afvegen.. maar helaas werd ik ongesteld.

    groetjes
     
  11. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb nog geen bloed gezien, gelukkig maar ik denk ook wel dat de duiveltjes aan komen treden binnenkort zo een gevoel heb ik in ieder geval wel.
    Liefs, misspuma
     
  12. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Telkens weer denk ik ook... Hmm tzou heeeel goed kunnen...
    Maar weet je.. eigenlijk kun je er heeeelemaal niets van zeggen! Totaal niet... das nou juist het vervelende...

    Ik dacht de vorige cyclus echt dat het raak was.. Ik was overtijd... Maar nee hoor... Een dag na de echo en het bepalen van de hcg in het bloed werd ik ongesteld... Het bloed gaf het al aan... het hcg was minder dan 1.

    Maar ondanks dat ik je niet kan zeggen wat het is en of je ongi gaat komen ja of nee... Duim ik wel heeeeeel erg voor je en hoop ik dat je zwanger bent!
    Succes en sterkte!!!
     

Deel Deze Pagina