jeuk bij de navel.. al sinds 16 april kleine steekjes..klopjes.. hoe ik t ook kan noemen (rechts!), gister ook aan de linker kant een beetje maar was snel over.. en me puisten hebk afentoe een paar van vlakvoor me ongi.. maar die blijven nu al een week staan ofzo .meestal na me ongi gelijk al weg! oja en me rechterborst daar had ik in 1x een hele erge steek laatst.. en jeuk heb ik er ook. en me tepels waren gwn wit! heel raar :S. en lijken beetje donkerder.. maar kanhet ook mis hebben want zovaak kijk ik er niet na. kunnen dit sympthomen wezen? liefs
Heb er nog nooit van gehoord dat 'klopjes' een sympthoon kunnen zijn, sorry. Misschien kun je dan beter even testen dan weet je het zeker. Of heb je je NOD nog niet?
ik denk dat je borst dat dat spanning is , ik denk of je ei of misschien onge maar het kan ook het begin van de zwangerschap zijn waaneer was je laatste onge ????
ben 27 maart voor het laatst ongi geweest. en moet het de 24ste weer worden. maar ik zeg klopjes.. maar ik weet niet hoe ik het anders neer moet zetten gwn wat gerommel k weetniet hoe ik dat moet beschrijven. had ik er al bij gezet dat ik wat blauwe aders heb lopen om me tepel heen en eronder. zijn wel erg blauw! ik heb weleens een blauwe ader gezien maar moest je cht 10x kijken en dit valt gwn op. bedankt voor alle antwoorden, ik ben ook niet de makkelijkste in iets uitleggen ;p
die witte tepels heb ik ook een paar keer gehad en dat betekende bij mij niks. Nu ben ik en heb ik t ook. denk dat het gewoon met hormonen te maken heeft. Jeuk kan een symptoom zijn