Hoi dames, Volgens de berekeningen heb ik rond de 12e mijn eisprong. Kan ook iets eerder of later. Mijn cyclussen zijn afgelopen 8 maanden steeds 30 dagen geweest alleen afgelopen maand 29 dagen. Hoe merk je dat je eisprong hebt? Aan het slijm toch o.a.? Maar dat heb ik nu al een halve week gehad, alleen gister was het weg om er vanavond weer te zijn. Ik weet van toen ik zwanger wilde worden van mijn 2 jongste kids dat het slijm toen wel steviger was. Sorry voor de details hoor maar die draden die je ervan kon trekken gingen niet stuk. Nu is het zo dat je wel draden kan trekken maar minder stevig zeg maar. Is mijn eisprong nou al geweest? Is hij er nu? Of komt hij nadat het slijm weer weg is?
Als je rekbaar slijm hebt dan zit je in je vruchtbare fase. Zodra het slijm weg is dan is je eisprong volgens mij ook geweest. Off topic; jou naam doet vermoeden waar je woont. Leuk! Want wij hebben plannen om ook daar in de buurt te gaan wonen
Echt waar haha? Wanneer zijn jullie van plan deze kant op te komen? Nu maar afwachten dan, heb mn best gedaan... Over 2 weekjes weet ik of nummer 5 eraan komt hihi.