Wie o wie kan mij vertellen of een zwangerschapsstreep kan horen bij het ontpillen van de prikpil? Kan er helaas niets over vinden op het internet. Alvast bedankt voor het reageren.
Nee dit kan niet.. Een streep op de test verschijnt alleen als er HCG hormoon in je urine zit en dit maakt je lichaam alleen aan bij een zwangerschap. Als er dus een 2e streepje verschijnt ( dus niet bij de c ben je waarschijnlijk zwanger! Ik begrijp dat je een positieve test hebt? Gefeliciteerd!
Ik denk dat TS het over de zwangerschapsstreep op je buik heeft niet op een test Of ik moet het helemaal mis hebben.. En nee, die streep heet niet voor niets zo, is enkel door een zwangerschap. Ik had hem heel vroeg bij de eerste, die staat er nog. Wanneer kun je testen?
Dat is als je er al 1 hebt.. Zoals TS het vraagt gaat het niet om mee kleuren. Maar mss kan TS iets meer info geven?
Veel vrouwen hebben van zichzelf al een linea alba. Bij een zwangerschap kan deze lijn vanaf het tweede trimester donkerder worden en dan heet het linea nigra. Hoeft dus niks met een zwangerschap te maken hebben. En als je zwanger bent, wordt deze lijn dus pas later in de zwangerschap zichtbaarder.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik de linea negra al, daaraan zag ik als eerste dat ik zwanger was. Geen idee of dat door mijn afkomst kan komen... Ben Arabisch en dus niet blank
Aan haar nickname te zien ging ik ervan uit dat ze al een kindje heeft. En mijn lijn is nagenoeg weggeweest tijdens gebruik van anticonceptie, nu ik dat niet gebruik kleurt ie weer. De eerste keer dat ie weer zichtbaar werd schrok ik ik heb de vraag van ts dus zo opgevat dat de lijn ineens weer zichtbaar wordt. Maar misschien kan ts inderdaad wat verduidelijking geven
Ik heb nog nooit gehoord dat je dat daar aan kan zien,het lijkt me een dikke vette fabel!! De streep Op je zwangerschaptest is de enige die je kan vertellen of je zwanger bent.
Ik weet het ook niet meer hoor. Wacht gewoon af op een zwangerschapstest of die aan geeft wel of niet zwanger
Nee Spruitemoeder, ik heb al een lichtgetinte huid ben een halfbloedje dus ik zon niet Voor de rest had ik hem eerst niet en nu wel...
Ik heb er 1 gehad toen ik nog aan de pil was; hij kwam niet boven mijn navel; alleen eronder. Volgens de dokter een reactie van hormonen en niks raars. Nooit zwanger geweest voor deze zwangerschap. Had in die periode ook nog geen sex (gehad) dus het kon geen gemiste zwangerschap zijn.
Dank je wel voor je reactie Nephthys. Ik ben van de prikpil af die is uitgewerkt na 3 maanden al. En ik ben wel al 4x zwanger geweest en ook zwangerschapslijnen gehad. Bij alle 4 trouwens. Ik heb wel geklust voor en erna. Tja voor de rest wordt ik helaas niet wijzer zo... wachten maar dan